Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Bokdamen skrev:

Er jeg den eneste som nistirrer på dopapiret for å se om det er tegn til mensen?

Nope

Anonymkode: 1cb0c...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sibirstjerne

Jeg testet negativt på morgenen i dag, (EL 02.02 IKM 17.02). Grunnen til at jeg testet er fordi at jeg hadde bittesmå prikker med (unnskyld grafisk fremstilling) ferskt blod i trusa i går. Måtte ikke ty til hverken OB eller bind🤔Aldri opplevd det tidligere, men ettersom at testen var negativ, regner jeg med at TR er på plass som forventet. Krysser fingrene for dere andre her inne🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Jeg testet negativt på morgenen i dag, (EL 02.02 IKM 17.02). Grunnen til at jeg testet er fordi at jeg hadde bittesmå prikker med (unnskyld grafisk fremstilling) ferskt blod i trusa i går. Måtte ikke ty til hverken OB eller bind🤔Aldri opplevd det tidligere, men ettersom at testen var negativ, regner jeg med at TR er på plass som forventet. Krysser fingrene for dere andre her inne🤗

Det er jo fortsatt 5 dager igjen, ikke mist trua :) har du hatt en festeblødning i går tar det et par dager før hcg er høy nok til å slå ut på test 

7 dpo i dag og har kjøpt inn test som kaaaanskje går i morgen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
1 minutt siden, Mrs Robinson skrev:

Det er jo fortsatt 5 dager igjen, ikke mist trua :) har du hatt en festeblødning i går tar det et par dager før hcg er høy nok til å slå ut på test 

7 dpo i dag og har kjøpt inn test som kaaaanskje går i morgen 🙈

Takk for oppmuntrende ord🤗 jeg får bare krysse fingrene for at det er noe på gang, selv om jeg har mine tvil🤗(tørr ikke håpe ettersom at skuffelsen blir så stor). jeg krysser fingrene for at det går veien for deg og at du får to streker i morgen🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sibirstjerne skrev:

Takk for oppmuntrende ord🤗 jeg får bare krysse fingrene for at det er noe på gang, selv om jeg har mine tvil🤗(tørr ikke håpe ettersom at skuffelsen blir så stor). jeg krysser fingrene for at det går veien for deg og at du får to streker i morgen🤗

For min del tenker jeg at jeg blir skuffet uansett om jeg håper eller ikke, så da kan jeg likesågodt kose meg med å håpe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
3 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

For min del tenker jeg at jeg blir skuffet uansett om jeg håper eller ikke, så da kan jeg likesågodt kose meg med å håpe 😂

Ja der sier du faktisk noe😁😅 kjenner meg igjen i det😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Bokdamen skrev:

Er jeg den eneste som nistirrer på dopapiret for å se om det er tegn til mensen?

Jeg rakk ikke å nistrirre, for det var veldig tydelig at tr var kommet. :( Men både mannen og jeg hadde influensa rundt el, så tror kanskje at det kan ha påvirket alt. Ts her forresten :) 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bokdamen skrev:

Er jeg den eneste som nistirrer på dopapiret for å se om det er tegn til mensen?

Du er ikke alene om det nei 😅 bare at jeg venter (u)tålmodig på mensen, de fleste her på tråden vil vel helst at mensen ikke skal komme... Jeg er på syklusdag 44 og hadde ønsket mensen mer enn velkommen 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag, venter mens i morgen 🙈 så da begynner jeg nok å spotte senere i dag! Skikkelige menssmerter også 😰😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dum nok til å teste i dag, 8 dpo. Blir jo så skuffa :( finner aaaaalltid antydning til skygge 

20190213_122632.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere «ivf-ere», er det bare tull å teste før selve testdagen? Fem dager siden innsett av 5-dagers nå. Er vel på en måte 10 dpo da, eller? Leser at ovitrelle kan være ute av kroppen etter 10 dager... 😬

Eller: regner man fra uttak/befruktning? 15 dpo?

Endret av Fiiol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP25. Fikk blenda hvit test i dag, hadde vel ikke ventet noe annet egentlig. Men så finnes det alltid et ørlite håp. 

Nå har vi bare 1 prøveperiode igjen før ivf oppstart. Neste naturlige eggeløsning finner sted mens jeg er bortreist fra samboeren, typisk uflaks 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fiiol skrev:

Til dere «ivf-ere», er det bare tull å teste før selve testdagen? Fem dager siden innsett av 5-dagers nå. Er vel på en måte 10 dpo da, eller? Leser at ovitrelle kan være ute av kroppen etter 10 dager... 😬

Eller: regner man fra uttak/befruktning? 15 dpo?

Holder ikke på med ivf, men sender deg gode lykkeønskninger 🌺

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Lolitah Angelique skrev:

PP25. Fikk blenda hvit test i dag, hadde vel ikke ventet noe annet egentlig. Men så finnes det alltid et ørlite håp. 

Nå har vi bare 1 prøveperiode igjen før ivf oppstart. Neste naturlige eggeløsning finner sted mens jeg er bortreist fra samboeren, typisk uflaks 😲

Så fint at dere kan få ivf, etter alle de pp ❤️❤️ 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fiiol skrev:

Til dere «ivf-ere», er det bare tull å teste før selve testdagen? Fem dager siden innsett av 5-dagers nå. Er vel på en måte 10 dpo da, eller? Leser at ovitrelle kan være ute av kroppen etter 10 dager... 😬

Eller: regner man fra uttak/befruktning? 15 dpo?

Det stemmer at du skal være 10 dpo da, ja. Ovitrelle skal være ute etter 10 dager, men jeg tror man kan få falsk strek litt lenger hvis testen er veldig sensitiv.

Det siste IVF-førsøket vårt testet jeg helt fra innsett, for å se at streken fra ovitrelle forsvant, og så klarte jeg ikke stoppe (hadde kjøpt masse billige tester på nett). Testen var helt negativ 5 dager etter innsett av 2-dagers (altså 7 dpo), og så fikk jeg strek igjen 8 dpo (var gravid). Masse lykke til! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rakk ikke å teste en gang, mensen i dag 9 dpo 😭

Anonymkode: c610a...6ab

Er dette normal syklus for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Er dette normal syklus for deg? 

Ganske. Varierer mellom 9 og 11 dager mellom EL og mens. 

Anonymkode: c610a...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste neste uke. Veeeeeldig spent. Gått på letrozol og satt ovitrelle sprøyte. Noen andre som har samme?

Anonymkode: 96d58...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...