Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Forever22 skrev:

Fikk hvertfall en meget blenda hvit test i dag 😂 men er vel kanskje litt tidlig, tror jeg bare er 8 dpo.. 

får prøve igjen i morgen 🙈👏🏼

Ja, det er jo veldig tidlig.. men skjønner deg godt, for jeg har blitt testoman 😄 Føler egenrlig at mensen er på vei, siden jeg har den følelsen nederst i magen+ hodepine. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo veldig tidlig.. men skjønner deg godt, for jeg har blitt testoman 😄 Føler egenrlig at mensen er på vei, siden jeg har den følelsen nederst i magen+ hodepine. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Det kan jo like godt være graviditet da 😁 jeg har ikke menssmerter, og det pleier jeg alltid å ha nesten fra el til ikm😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet mens 21. feb (har en usannsynlig rotete syklus så den stoler jeg ikke egentlig på da), men ifølge appen min kommer mens da sånn regnet ut ifra forrige mens og tidligere menstruasjoner. Når ville dere begynt å teste? Det er da så forferdelig lenge til 21. feb 😂

Anonymkode: 5bc26...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooiiii jeg oppdaget akkurat at jeg har regnet kraftig feil 👏🏼👏🏼👏🏼 jeg er ikke 8 DPO som jeg trodde - jeg har IKM i morgen 😃😃 Vet ikke hva som har skjedd, jeg må ha sett feil på ett av symbolene i appen min. Makan til fantastisk fredag 😀 uansett hva resultatet blir i morgen, er det en god helg. DPO-land er de værste par ukene jeg vet.

Anonymkode: 79b84...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ooiiii jeg oppdaget akkurat at jeg har regnet kraftig feil 👏🏼👏🏼👏🏼 jeg er ikke 8 DPO som jeg trodde - jeg har IKM i morgen 😃😃 Vet ikke hva som har skjedd, jeg må ha sett feil på ett av symbolene i appen min. Makan til fantastisk fredag 😀 uansett hva resultatet blir i morgen, er det en god helg. DPO-land er de værste par ukene jeg vet.

Anonymkode: 79b84...168

Herlig 😀🌺 Krysser fingrene for deg 🤞🏻 Ikke testet enda?

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forventet mens 21. feb (har en usannsynlig rotete syklus så den stoler jeg ikke egentlig på da), men ifølge appen min kommer mens da sånn regnet ut ifra forrige mens og tidligere menstruasjoner. Når ville dere begynt å teste? Det er da så forferdelig lenge til 21. feb 😂

Anonymkode: 5bc26...895

Noen tester kan jo brukes fra 5 dager før ikm.. 😊 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig 😀🌺 Krysser fingrene for deg 🤞🏻 Ikke testet enda?

Anonymkode: 8e86d...51c

Nei, trodde som sagt jeg bare var 8 dpo og jeg har bare én test igjen - så skulle gjøre så godt jeg kunne for å holde meg lengst mulig mot IKM! Nå viser det seg jo at det ikke blir nooe problem 🙈🙈 Krysser fingrene jeg og! 

Anonymkode: 79b84...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forever22 skrev:

Negativ test i dag 9-10 dpo! Kjenner håpet begynner å synke betraktelig her 🙈

Samme her... eller, negativ test to dager før ikm 😛

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her... eller, negativ test to dager før ikm 😛

Anonymkode: 8e86d...51c

Fremdeles håp for oss begge 🙈 men kjenner jeg ikke er så optimistisk 😂

Anonymkode: 6caca...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR forventes innen 3-4 dager. Har ingen symptomer på graviditet så forventer ikke så mye, men så lenge TR ikke kommer er det håp 😅 veldig slitsomt og vente og vente gitt. Vil ikke teste før ikm, helst kanskje en uke etter da jeg synes det kan være misvisende og usikkert 😊

lykke til alle som vil teste positivt, sender masse håp 😊

Anonymkode: 45b41...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker aldri å kjenne etter livmortappen annet enn at jeg vet at det gjør mer vondt å ha sex rundt EL på grunn av støt. Mensen forventes idag, og vi hadde sex og da gjorde det like vondt som rundt EL så da må livmortappen være lav i gjen. Noen som vet om det betyr mensen? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sunnysun skrev:

Jeg bruker aldri å kjenne etter livmortappen annet enn at jeg vet at det gjør mer vondt å ha sex rundt EL på grunn av støt. Mensen forventes idag, og vi hadde sex og da gjorde det like vondt som rundt EL så da må livmortappen være lav i gjen. Noen som vet om det betyr mensen? 😆

Hmm.. jeg har som deg ganske vondt når man støter under sex rundt eggløsning. Pleier ikke å ha vondt når det nærmer seg mensen! 🤷🏼‍♀️ Kanskje det er et tegn? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Forever22 said:

Hmm.. jeg har som deg ganske vondt når man støter under sex rundt eggløsning. Pleier ikke å ha vondt når det nærmer seg mensen! 🤷🏼‍♀️ Kanskje det er et tegn? 🤩

Spennende! Har ikke merket det før mensen tidligere,men kan ikke huske om vi har hatt sex på mensendagen tidligere 🤔 Har ikke opplevd slike støt annet enn rundt EL. Har hatt rare «mensensmerter» de siste dagene og slike stikk i venstre side av magen nederst 🤷🏼‍♀️Får se om mensen dukker opp 😅😆 håper ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Sunnysun skrev:

Spennende! Har ikke merket det før mensen tidligere,men kan ikke huske om vi har hatt sex på mensendagen tidligere 🤔 Har ikke opplevd slike støt annet enn rundt EL. Har hatt rare «mensensmerter» de siste dagene og slike stikk i venstre side av magen nederst 🤷🏼‍♀️Får se om mensen dukker opp 😅😆 håper ikke det

Merkelig! Men veldig spennende da 👏🏼 Du får ta en test! 😁 jeg har hvertfall aldri opplevd det ved menstider, kun når jeg har eggløsning! Da gjør det skikkelig vondt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fremdeles håp for oss begge 🙈 men kjenner jeg ikke er så optimistisk 😂

Anonymkode: 6caca...363

Men på de tidligtestene så står det jo 96% treffsikkerhet to dager før, 99% på ikm. Er det da bare 4% sjanse for at jeg er gravid da??😅 Eller er dette feil måte å tenke på? 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Forever22 said:

Merkelig! Men veldig spennende da 👏🏼 Du får ta en test! 😁 jeg har hvertfall aldri opplevd det ved menstider, kun når jeg har eggløsning! Da gjør det skikkelig vondt 🙈

Jeg skal ta en test om noen dager om mensen ikke dukker opp! Blir spennende å se 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her :) Testet i dag, ikm i morgen. Brukte morgenurin og en billigstrimmel. Den måler egentlig fra den dagen man forventer mens, men jeg tenker at den sikkert hadde fanget opp graviditet.. den var så hvis som det går an..

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...