Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følte det litt tidlig jeg også 😉 murring, vondt i korsryggen og kvalme uten oppkast. Enn du? 😊

Anonymkode: 01321...4d8

Murringer i magen (og brystene!) og litt kvalme som kommer og går. Også er jeg veldig oppblåst, men det er sikkert bare en tilfeldighet 😊

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette i det idetheletatt mulig ?

jeg har til nå fått to svake positive, og hadde el sist fredag? 

 

Grunnen for at jeg testet var for at jeg ble så dårlig form på tirsdagen, migrene vær dag og sikkelig dårlig form! Samboeren min sa jeg burde ta en test, men jeg prøvde og forklare han at det var fot tidlig! 

Men jaggu sitter jeg her, med to svake positive ! 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ylse skrev:

Er dette i det idetheletatt mulig ?

jeg har til nå fått to svake positive, og hadde el sist fredag? 

 

Grunnen for at jeg testet var for at jeg ble så dårlig form på tirsdagen, migrene vær dag og sikkelig dårlig form! Samboeren min sa jeg burde ta en test, men jeg prøvde og forklare han at det var fot tidlig! 

Men jaggu sitter jeg her, med to svake positive ! 😱

Så fantastisk!! 😀😀 Det kommer vel an på syklusen din? Er du sikker på at du hadde el forrige fredag?

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fantastisk!! 😀😀 Det kommer vel an på syklusen din? Er du sikker på at du hadde el forrige fredag?

Anonymkode: 8e86d...51c

Akurat nå nå er jeg usikker på alt 😅 

Men tror ikke jeg tør og ta en CB enda ! Føler at jeg liksom ikke er så langt på vei 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ylse skrev:

Akurat nå nå er jeg usikker på alt 😅 

Men tror ikke jeg tør og ta en CB enda ! Føler at jeg liksom ikke er så langt på vei 😱

Vet du sånn ca når du skulle fått mensen? For da kan du jo ta enda en test når det nærmer seg?😀

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du sånn ca når du skulle fått mensen? For da kan du jo ta enda en test når det nærmer seg?😀

Anonymkode: 8e86d...51c

Jeg var egentlig sikker på at jeg skulle fått neste mens til lørdag (9.2) eller tirsdagen (12.2) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, ylse skrev:

Jeg var egentlig sikker på at jeg skulle fått neste mens til lørdag (9.2) eller tirsdagen (12.2) 

Det er samme dag som jeg har ikm. Eller, mellom de datoene. Men jeg tror at jeg hadde el på mandag denne uken. 😊

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er samme dag som jeg har ikm. Eller, mellom de datoene. Men jeg tror at jeg hadde el på mandag denne uken. 😊

Anonymkode: 8e86d...51c

Men da skal det vel ikke være mulig å få positiv? 

Tok en tid idag på morgenurin, det ble to streker på denne også, men svakere ? 

 

Synes dette er så rart! Ta en test du også! Så kan vi se om du også får svak positiv! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kanskje at du har hatt el før fredagen? Tror du det kan være en mulighet? :) Jeg brukte eggløsningstest, og den var positiv på mandag denne uka. Derfor har jeg ikke tatt test enda.. men ser på noen tester at de kan vise positivt allerede 6 dager etter befruktning. 

Så fantastisk! 🌺 Er dette første barnet? Vi har første pp med andre barn :) 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker kanskje at du har hatt el før fredagen? Tror du det kan være en mulighet? :) Jeg brukte eggløsningstest, og den var positiv på mandag denne uka. Derfor har jeg ikke tatt test enda.. men ser på noen tester at de kan vise positivt allerede 6 dager etter befruktning. 

Så fantastisk! 🌺 Er dette første barnet? Vi har første pp med andre barn :) 

Anonymkode: 8e86d...51c

Kanskje el har vært tidligere enn jeg har tenkt 🙈

 

har er barn fra før, vi har ikke direkte prøvd, men har gått uten prevensjon siden 1. Mann kom for 3 år siden 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positiv EL test for 10 dager siden, skal teste om 9 dager. Dette er måned 26 med negativ graviditetstester, altså over to år. Vi har vært under utredning, og har ivf oppstart i mars. 

Anonymkode: 0f971...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde positiv EL test for 10 dager siden, skal teste om 9 dager. Dette er måned 26 med negativ graviditetstester, altså over to år. Vi har vært under utredning, og har ivf oppstart i mars. 

Anonymkode: 0f971...768

Hei :) Takk for at du deler din historie! Det må ha vært en krevende periode for dere. Er det første barnet for dere? Også blir det sikker veldig fint å komme i gang med ivf🌺

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 dager over ikm. Testet sist onsdag, og veldig veldig kvit test, så er nok bare hormonkrøll. Selv om jeg håper EL var senere enn beregnet og at TR aldri viser seg 😅 noen med den erfaringen før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Conzi skrev:

Jeg er 12 dager over ikm. Testet sist onsdag, og veldig veldig kvit test, så er nok bare hormonkrøll. Selv om jeg håper EL var senere enn beregnet og at TR aldri viser seg 😅 noen med den erfaringen før?

Har ikke så mange erfaringer. Men tror du kanskje at kroppen har hoppet over eggløsning denne måneden? 🤔

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på første PP å skal teste på fredag :)

- Trodde først jeg kjente noen tegn, men i 2 dager ingenting, så tviler på at vi klarte det. 

Er 11 dager siden Dpo, så burde kanskje merket noe mer om det var noe kanskje. 

Anonymkode: a6d5d...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på første PP å skal teste på fredag :)

- Trodde først jeg kjente noen tegn, men i 2 dager ingenting, så tviler på at vi klarte det. 

Er 11 dager siden Dpo, så burde kanskje merket noe mer om det var noe kanskje. 

Anonymkode: a6d5d...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke så mange erfaringer. Men tror du kanskje at kroppen har hoppet over eggløsning denne måneden? 🤔

Anonymkode: 8e86d...51c

Jeg veit ikke. Jeg hadde typisk smerter rundt forventet EL.. men er jo ikke så lenge siden jeg sluttet med pillen, etter 10års bruk, så tenker nok syklusen er litt på tur og at det er hormonkrøll 😰 men rart at mensen ikke kommer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent å se om det har klaffet denne måneden. Vi har prøvd i 29 måneder nå 😅 jeg tror muligens jeg hadde en kjemisk abort i august da testen ble veldig svak over flere dager, men fikk det ikke bekreftet.   Føler mye av det samme som da som småkvalm av mange lukter, og spesielt merker jeg metallsmak i munnen. Bruker ikke å tolke så mye lenger, men nå ble jeg spent pga den rare smaken i munnen😂 bare noen dager igjen. 🤰🏼🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positiv EL test 19 og 20, så regnet med at løpet var kjørt når jeg hadde negative tester i helgen (skulle egentlig vente med testingen til IKM, men klarte ikke😂)  Men i dag tok jeg en test med en svak strek på.  Den var hverken grå eller tynn, men en svak godt synlig rosa strek.     Lurer på om jeg ikke har hatt eggløsning litt senere enn først antatt, isåfall😬 angrer så fælt på at jeg sluttet å teste etter EL frem til testen ble negativ..  Noen som vet når eggløsningen er?   Er det 12-36 timer etter første, eller siste positive test?

Anonymkode: e1681...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sunnysun skrev:

Er spent å se om det har klaffet denne måneden. Vi har prøvd i 29 måneder nå 😅 jeg tror muligens jeg hadde en kjemisk abort i august da testen ble veldig svak over flere dager, men fikk det ikke bekreftet.   Føler mye av det samme som da som småkvalm av mange lukter, og spesielt merker jeg metallsmak i munnen. Bruker ikke å tolke så mye lenger, men nå ble jeg spent pga den rare smaken i munnen😂 bare noen dager igjen. 🤰🏼🤷🏼‍♀️

29 måneder.. det var lenge! Da håper jeg veldig at det klaffer for dere denne måneden🤰🏻

Synes du forresten at du har blitt vant til å leve med usikkerheten rundt dette med graviditet og prøving? Kanskje et rart spørsmål, men for meg er det så altoppslukende. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...