Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fiiol skrev:

@VeronicaAmanda Jeg ser antydninger, men det er jo veldig tidlig og jeg synes det er skummelt å uttale meg. Kjenner meg igjen i det du skriver da, alltid fått blendahvite tester uten noen som helst antydning. Å, ønsker deg lykke til fremover med testing og alle tanker som rører seg i hodet. Jeg krysser fingrene for at teststreken din bare blir sterkere og sterkere. ❤️ Og, takk for svar, nå håper jeg bare så inderlig at det er reelt, at det sitter, og at blodprøven som er i vente bekrefter noe positivt. 

@Lillyvally Er det lenge siden du fikk positiv, og hvor langt er du på vei nå? 🤗

Tusen takk🙏🏻💜 Håper ikke for mye jeg... Vil ikke bli for skuffet denne gangen😓 men igjen - det er lov å håpe🤞🏻 Akkurat fylt 33år, så har fortsatt litt tid.... Eggreservene mine er lave, men fertilitetslegen mente det var for «vag» grunn og mente dette skal gå bra🤞🏻 Så tvi tvi🙏🏻💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Fiiol skrev:

@VeronicaAmanda Jeg ser antydninger, men det er jo veldig tidlig og jeg synes det er skummelt å uttale meg. Kjenner meg igjen i det du skriver da, alltid fått blendahvite tester uten noen som helst antydning. Å, ønsker deg lykke til fremover med testing og alle tanker som rører seg i hodet. Jeg krysser fingrene for at teststreken din bare blir sterkere og sterkere. ❤️ Og, takk for svar, nå håper jeg bare så inderlig at det er reelt, at det sitter, og at blodprøven som er i vente bekrefter noe positivt. 

@Lillyvally Er det lenge siden du fikk positiv, og hvor langt er du på vei nå? 🤗

Jeg er i uke 38 straks:) så her er det like før fødsel:) 

Synes testene dine minner veldig på mine da. Blenda etter ovitrelle, for så å bli svak positiv. 

etter Jeg fikk svak strek, som jeg ikke turte å helt tro på, venta jeg ei hel uke over ikm faktisk (synes jeg var veldig flink😋) ville ikke vite om eventuell kjemisk..

masse lykke til, fortsett å poste bilder når du tester da!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Tusen takk🙏🏻💜 Håper ikke for mye jeg... Vil ikke bli for skuffet denne gangen😓 men igjen - det er lov å håpe🤞🏻 Akkurat fylt 33år, så har fortsatt litt tid.... Eggreservene mine er lave, men fertilitetslegen mente det var for «vag» grunn og mente dette skal gå bra🤞🏻 Så tvi tvi🙏🏻💜

Ja, det er lov å håpe! Jeg har troen, masse lykke til!! ❤️🥰 Håper du oppdaterer hvordan det går. Er et par år eldre enn deg, har ikke kjempehøy eggreserve jeg heller. Sier også tvi tvi og at jeg tenker dette skal gå, du har jo blitt gravid en gang før. ❤️

Akkurat nå, Lillyvally skrev:

Jeg er i uke 38 straks:) så her er det like før fødsel:) 

Synes testene dine minner veldig på mine da. Blenda etter ovitrelle, for så å bli svak positiv. 

etter Jeg fikk svak strek, som jeg ikke turte å helt tro på, venta jeg ei hel uke over ikm faktisk (synes jeg var veldig flink😋) ville ikke vite om eventuell kjemisk..

masse lykke til, fortsett å poste bilder når du tester da!! 

Oi, masse lykke til 🥰 Så flink! Her fløy jeg på vaktapoteket i kveld og kjøpte digital test 🤭 Har allerede postet bilde i prøverørtråden. Tok en digitaltest i kveld, og den viste gravid 1-2. Jeg er overlykkelig, nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lillyvally skrev:

Jeg er i uke 38 straks:) så her er det like før fødsel:) 

Synes testene dine minner veldig på mine da. Blenda etter ovitrelle, for så å bli svak positiv. 

etter Jeg fikk svak strek, som jeg ikke turte å helt tro på, venta jeg ei hel uke over ikm faktisk (synes jeg var veldig flink😋) ville ikke vite om eventuell kjemisk..

masse lykke til, fortsett å poste bilder når du tester da!! 

Vil nok ta en test imorgen for å sjekke🙈 å lever å håpe når andre har opplevd lignende med en lykkelig slutt🥰🤞🏻😅😅 kommer det ny skygge imorgen

 

20 minutter siden, Fiiol skrev:

Ja, det er lov å håpe! Jeg har troen, masse lykke til!! ❤️🥰 Håper du oppdaterer hvordan det går. Er et par år eldre enn deg, har ikke kjempehøy eggreserve jeg heller. Sier også tvi tvi og at jeg tenker dette skal gå, du har jo blitt gravid en gang før. ❤️

Oi, masse lykke til 🥰 Så flink! Her fløy jeg på vaktapoteket i kveld og kjøpte digital test 🤭 Har allerede postet bilde i prøverørtråden. Tok en digitaltest i kveld, og den viste gravid 1-2. Jeg er overlykkelig, nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid! 

GRATULERER MED POSITIV TEST❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fiiol skrev:

Ja, det er lov å håpe! Jeg har troen, masse lykke til!! ❤️🥰 Håper du oppdaterer hvordan det går. Er et par år eldre enn deg, har ikke kjempehøy eggreserve jeg heller. Sier også tvi tvi og at jeg tenker dette skal gå, du har jo blitt gravid en gang før. ❤️

Oi, masse lykke til 🥰 Så flink! Her fløy jeg på vaktapoteket i kveld og kjøpte digital test 🤭 Har allerede postet bilde i prøverørtråden. Tok en digitaltest i kveld, og den viste gravid 1-2. Jeg er overlykkelig, nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid! 

Gratulerer❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Lillyvally skrev:

Gratulerer❤️❤️

Takk, og takk for hjelp og svar! Masse lykke til med alt som venter like rundt hjørnet ❤️

7 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Kommer det en ny skygge imorgen venter jeg til mensdag(torsdag)🙈🤞🏻🤞🏻🤞🏻 

🤞🏻❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fiiol skrev:

12/13 dpo 😱 Tidlig, men jeg ser en strek. Det har jeg aldri opplevd antydning til noen gang. Kan ikke tro det.

 

83388FDB-E099-4BB5-B359-E97DA04FDAB5.jpeg

Gratulerer masse 😍 hva slags behandling har du hatt?? Hva var diagnosen?

jeg satt ovitrelle på torsdag. Klarer ikke å vente en uke til🥴🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å få positiv test er urealistisk. Vi prøvde så mange ganger med førstemann. Et forsøk med 2 frys og jeg er gravid i dag 😊 aldri hatt så mye flaks i hele mitt liv! Det er fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange DPO er jeg når jeg «hadde» eggløsning 31. Januar? Fikk aldri 2 sterke streker på eggløsningstest men tror jeg testa litt feil😬😬

Anonymkode: 5cd90...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅR SKAL JEG begynne å teste ?

Fikk så letrozol i 5 dg og satt ovitrelle eggløsningssprøyte 13.02, eggløsning 14/15-02 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Gulle2018 skrev:

Gratulerer masse 😍 hva slags behandling har du hatt?? Hva var diagnosen?

jeg satt ovitrelle på torsdag. Klarer ikke å vente en uke til🥴🥴

Tusen takk ❤️

Ivf-behandling. Ingen diagnose. Har prøvd veldig lenge å bli gravid, men de har ikke klart å finne ut hvorfor vi ikke får det til selv. Skjønner! Tålmodigheten blir virkelig satt på prøve når man ønsker seg noe veldig mye. Vet ikke hvordan det er med din behandling, men i brukervedlegget til ovitrelle står det at hcg kan sitte i kroppen i 10 dager, andre har opplevd lenger. Jeg testet først 11 dager etter ovitrelle og fikk negativ.

Masse lykke til! 

11 timer siden, Silma skrev:

Det å få positiv test er urealistisk. Vi prøvde så mange ganger med førstemann. Et forsøk med 2 frys og jeg er gravid i dag 😊 aldri hatt så mye flaks i hele mitt liv! Det er fantastisk!!

Gratulerer! ❤️

 

Endret av Fiiol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen har enda ikke komt, forventa den idag😵 har INGEN form for smerter pleier å ha murringer og vondt i ryggen før mensen, nå er det INGENTING😵 får håpe ikke syklusen har klussa deg til😭

lykke til jenter!

-C

Anonymkode: 5cd90...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Gulle2018 skrev:

NÅR SKAL JEG begynne å teste ?

Fikk så letrozol i 5 dg og satt ovitrelle eggløsningssprøyte 13.02, eggløsning 14/15-02 😬

Må ihvertfall vente minst 10 dager etter ovitrelle. Virkestoffet i sprøyta kan gi falsk positiv test. Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange DPO er jeg når jeg «hadde» eggløsning 31. Januar? Fikk aldri 2 sterke streker på eggløsningstest men tror jeg testa litt feil😬😬

Anonymkode: 5cd90...6e4

Dpo er dager etter eggløsning. 

Altdå 18dpo nå... hvor lange sykluser har du? Vanligvis kommer vi mens ca 14 dager etter eggløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Dpo er dager etter eggløsning. 

Altdå 18dpo nå... hvor lange sykluser har du? Vanligvis kommer vi mens ca 14 dager etter eggløsning. 

Har sinnsykt lange sykluser, skulle hatt mens idag men den kom ikke🙄

Anonymkode: 5cd90...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har sinnsykt lange sykluser, skulle hatt mens idag men den kom ikke🙄

Anonymkode: 5cd90...6e4

Så hvis jeg tar en billigtest imorra og jeg er gravid så kan det være en sannsynlighet den viser positiv?😱🙄🙄

Anonymkode: 5cd90...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sinnsykt lange sykluser, skulle hatt mens idag men den kom ikke🙄

Anonymkode: 5cd90...6e4

Hmm...da kan du jo være gravid om mensen ikke har kommet. Ta en test imorgen😊 lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, VeronicaAmanda skrev:

Hmm...da kan du jo være gravid om mensen ikke har kommet. Ta en test imorgen😊 lykke til❤️

Off stresser bare ved tanken av en negativ test igjen🙉🙉🙉

Anonymkode: 5cd90...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Off stresser bare ved tanken av en negativ test igjen🙉🙉🙉

Anonymkode: 5cd90...6e4

Huff ja.. forstår deg❤️😔🙈 Blir små-gal. Fått skyggestreker på et par tester, men tror seriøst løpet er kjørt denne gangen også😓 tvi tvi🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...