Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her :) Testet i dag, ikm i morgen. Brukte morgenurin og en billigstrimmel. Den måler egentlig fra den dagen man forventer mens, men jeg tenker at den sikkert hadde fanget opp graviditet.. den var så hvis som det går an..

Anonymkode: 8e86d...51c

Håpet er uansett ikke ute før man faktisk får mensen 👍🏼 Om det er noen trøst så testet jeg negativt i dag også 🙈 10-11 dpo nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Forever22 skrev:

Håpet er uansett ikke ute før man faktisk får mensen 👍🏼 Om det er noen trøst så testet jeg negativt i dag også 🙈 10-11 dpo nå...

Sant det ❤️ Får håpe til tr kommer 🙈

Jeg sier det samme til deg da :) Det er faktisk en god sannsynlighet for at du er gravid selvom du testet negativt nå. 🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egt vente til onsdag/ torsdag som er IKM men måtte svi av en tidlig billigstrimmel idag🙊 dette ble resultatet. Kan såvidt skimte noe så får se om det er skygge eller baby🙈 10-11 dpo

5E550638-99CE-4A75-B2E6-A0FE00E28293.jpeg

Anonymkode: 1cb0c...d55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle egt vente til onsdag/ torsdag som er IKM men måtte svi av en tidlig billigstrimmel idag🙊 dette ble resultatet. Kan såvidt skimte noe så får se om det er skygge eller baby🙈 10-11 dpo

5E550638-99CE-4A75-B2E6-A0FE00E28293.jpeg

Anonymkode: 1cb0c...d55

Det der ser ut som en baby strek 😍👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle egt vente til onsdag/ torsdag som er IKM men måtte svi av en tidlig billigstrimmel idag🙊 dette ble resultatet. Kan såvidt skimte noe så får se om det er skygge eller baby🙈 10-11 dpo

5E550638-99CE-4A75-B2E6-A0FE00E28293.jpeg

Anonymkode: 1cb0c...d55

Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik strek! 🤞🏻 :)

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Forever22 skrev:

Det der ser ut som en baby strek 😍👏🏼

Håper håper!! Mistet/ hadde kjemisk i desember men da fikk jeg ikke sånn test så tidlig som nå. Håper det er noe og at det holder denne gangen!!❤️

Anonymkode: 1cb0c...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik strek! 🤞🏻 :)

Anonymkode: 8e86d...51c

😍😍håper det er babystrek!!

Anonymkode: 1cb0c...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i morgen, og bare negative tester hittil. Har ikke troa, så nå håper jeg bare at mensen kommer.. slik at vi kan begynne på ny pp. 

🙏🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite troen denne mnd og venter mensen en gang mellom onsdag og lørdag (litt ustabil lengde). Har ikke testet og har ingen tester i hus, så kjøper jeg heller om det drar ut.

Men i morges utbrøt min sønn med glede «vi har fått en baby». Min mann spurte hvilken han snakket om «den inni magen til mamma». Nådde akkurat å tenke at det ville vært en veldig søt historie hvis det var sant, før han sa «nå tok jeg den ut» og så spiste han den. Får satse på at han ikke er synsk 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen😊 

I følge apper jeg har skulle TR komme i går. Men jeg vet at jeg kan være både 2-3 dager over å det er vanlig for meg. Har siden tirsdag hatt pain i korsryggen/hode å trodde tante var på tur, nå merker jeg ingenting av det 🤷🏼‍♀️ 

Burde jeg vente til onsdags morgen med å teste hvis TR ikke kommer før? 

 

Ha en fin dag ☀️

Anonymkode: 45b41...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Forever22 skrev:

Negativ test i dag også. 11 dpo 🥵 nå venter jeg bare på tanta 😊👍🏼

Negativ her også. Ikm er i dag, og 13 dpo.. kjenner mensmurringer, så håper at tr kommer i dag. Krysser fingrene for neste mnd 🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Negativ her også. Ikm er i dag, og 13 dpo.. kjenner mensmurringer, så håper at tr kommer i dag. Krysser fingrene for neste mnd 🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Så kjipt... ja vi får krysse fingrene for pp 😁👏🏼 Jeg er jo usikker på når jeg faktisk hadde el denne mnd, så vi bomma helt sikkert mtp sex og eggløsning. 😂 skal virkelig teste etter el neste mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet igår og kunne skimte en supersvak skygge så er spent på å teste i morgen🙈 IKM er vel egentlig onsdag eller torsdag 😅

Anonymkode: 1cb0c...d55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei og god morgen😊 

I følge apper jeg har skulle TR komme i går. Men jeg vet at jeg kan være både 2-3 dager over å det er vanlig for meg. Har siden tirsdag hatt pain i korsryggen/hode å trodde tante var på tur, nå merker jeg ingenting av det 🤷🏼‍♀️ 

Burde jeg vente til onsdags morgen med å teste hvis TR ikke kommer før? 

 

Ha en fin dag ☀️

Anonymkode: 45b41...1c3

Hvordan er det med deg? ☺️🤞🏻 Har du testet? 🌺

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Forever22 skrev:

Så kjipt... ja vi får krysse fingrene for pp 😁👏🏼 Jeg er jo usikker på når jeg faktisk hadde el denne mnd, så vi bomma helt sikkert mtp sex og eggløsning. 😂 skal virkelig teste etter el neste mnd

Dag én over ikm, og ingen mensen..  syklusdag 30 🙈 Hvilke el-tester bruker du? Jeg tenkte å bestille fra babyplan.

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dag én over ikm, og ingen mensen..  syklusdag 30 🙈 Hvilke el-tester bruker du? Jeg tenkte å bestille fra babyplan.

Anonymkode: 8e86d...51c

Har du testet da? 🙌🏽 Negativ test 12 dpo her 😰😂

jeg har brukt fra billigetester.no

men jeg har en sånn fertilitetsmonitor fra clearblue jeg tenkte å bruke denne mnd! De er helt geniale, men koster jo litt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Forever22 skrev:

Har du testet da? 🙌🏽 Negativ test 12 dpo her 😰😂

jeg har brukt fra billigetester.no

men jeg har en sånn fertilitetsmonitor fra clearblue jeg tenkte å bruke denne mnd! De er helt geniale, men koster jo litt🙈

Testet i går, med en ekstra sensitiv test.. og den bar totalt hvit 😅 

Har hørt om de fertilitetsmonitorene.. hva er det de gjør, ift å teste med eggløsningstester selv? 😀😊🌺

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testet i går, med en ekstra sensitiv test.. og den bar totalt hvit 😅 

Har hørt om de fertilitetsmonitorene.. hva er det de gjør, ift å teste med eggløsningstester selv? 😀😊🌺

Anonymkode: 8e86d...51c

Hmm... så kjedelig 😰 håper tanta ikke kommer da..

du slipper jo å tyde streker feks! Den gir beskjed når du har høy sjanse for å bli gravid før den kommer til maksimal sjanse (eggløsning). Du får det liksom svart på hvitt 🙈 syns den er helt super 🙂 men har ikke brukt den på noen år, så skal bli spennende å bruke den igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...