Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TR idag😝 prøver igjen denne måneden. Forventet eggløsning om 12 dager i følge app, men kommer til å ha jevnlig sex allerede fra etter mensen. Håper å treffe på riktig da. Bruker ikke tester. Nettopp startet prøvingen, begynner nå på pp2. 

Anonymkode: 01321...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TR idag😝 prøver igjen denne måneden. Forventet eggløsning om 12 dager i følge app, men kommer til å ha jevnlig sex allerede fra etter mensen. Håper å treffe på riktig da. Bruker ikke tester. Nettopp startet prøvingen, begynner nå på pp2. 

Anonymkode: 01321...4d8

Kjipt! Men det er jo bare pp2. Samme som meg, så jeg prøver å tenke på at det oftest tar noen måneder med prøving. Ikke så veldig lenge til eggløsning da..!

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt! Men det er jo bare pp2. Samme som meg, så jeg prøver å tenke på at det oftest tar noen måneder med prøving. Ikke så veldig lenge til eggløsning da..!

Anonymkode: 8e86d...51c

Ja, prøver å tenke sånn jeg også 😉 hadde så mange symptomer på graviditet... men ser fram til neste mulighet nå 🤞🏻🤗

Anonymkode: 01321...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, prøver å tenke sånn jeg også 😉 hadde så mange symptomer på graviditet... men ser fram til neste mulighet nå 🤞🏻🤗

Anonymkode: 01321...4d8

Ja, men det høres ut som en god innstilling ☺️🌺

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 dpo! Venter på å teste 💃🏽💃🏽

Endret av Forever22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Forever22 skrev:

Er 6 dpo! Venter på å teste 💃🏽💃🏽

Når skal du teste??😍

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg har ikke hatt mensen siden oktober/november og testet negativt i november.. 

i det siste har jeg vørt sliten og trøtt, ser jeg har lagt på meg litt, ofte sulten men ingen kvalme. Lurer på om å teste meg.. hva sier dere?🤷🏽‍♀️ 

 

Jeg er 21 og kjæresten 26, ønsker barn

Anonymkode: 3953d...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal du teste??😍

Anonymkode: 8e86d...51c

Vel.. svidde av en test i dag i håp om et mirakel😂😂 men den var som forventa negativ! Skal teste igjen 9 dpo 🙌🏽🙌🏽🙌🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har ikke hatt mensen siden oktober/november og testet negativt i november.. 

i det siste har jeg vørt sliten og trøtt, ser jeg har lagt på meg litt, ofte sulten men ingen kvalme. Lurer på om å teste meg.. hva sier dere?🤷🏽‍♀️ 

 

Jeg er 21 og kjæresten 26, ønsker barn

Anonymkode: 3953d...367

Ta en test du. Hvis den er negativ ville jeg gått en tur til legen uansett.

Anonymkode: 2ab53...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har ikke hatt mensen siden oktober/november og testet negativt i november.. 

i det siste har jeg vørt sliten og trøtt, ser jeg har lagt på meg litt, ofte sulten men ingen kvalme. Lurer på om å teste meg.. hva sier dere?🤷🏽‍♀️ 

 

Jeg er 21 og kjæresten 26, ønsker barn

Anonymkode: 3953d...367

Viss du velvitende har gått så mange måneder uten mensen, og ennå ikke testet deg.. Så er det faktisk ganske uansvarlig, det er de første 3 månedene som man virkelig trenger å få i seg både folsyre og vitamineer. Når skal folk skjønne det🤔

Anonymkode: 0f971...768

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss du velvitende har gått så mange måneder uten mensen, og ennå ikke testet deg.. Så er det faktisk ganske uansvarlig, det er de første 3 månedene som man virkelig trenger å få i seg både folsyre og vitamineer. Når skal folk skjønne det🤔

Anonymkode: 0f971...768

Er veldig nøye på det om jeg tror jeg er gravid, men tok en test i dag og var negativ :( dessverre 

Anonymkode: 3953d...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Forever22 skrev:

Vel.. svidde av en test i dag i håp om et mirakel😂😂 men den var som forventa negativ! Skal teste igjen 9 dpo 🙌🏽🙌🏽🙌🏽

Kan man få positiv 9 DPO? Jeg er 7 DPO i dag og syns dagene går drepende sakte.. Hadde tenkt å vente til 12-14 DPO 😮

Anonymkode: 79b84...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få positiv 9 DPO? Jeg er 7 DPO i dag og syns dagene går drepende sakte.. Hadde tenkt å vente til 12-14 DPO 😮

Anonymkode: 79b84...168

Forrige graviditet testet jeg svakt positivt 10 dpo. Men i jeg tok test i dag (9 dpo) og den var helt hvit... skal vente til ikm nå, som er på mandag:)

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få positiv 9 DPO? Jeg er 7 DPO i dag og syns dagene går drepende sakte.. Hadde tenkt å vente til 12-14 DPO 😮

Anonymkode: 79b84...168

Tror det er mulig å teste positivt så tidlig når man har en sensitiv graviditetstest! Men tror det er sjeldent da 🙈 tiden går ubeskrivelig sakte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Forever22 skrev:

Tror det er mulig å teste positivt så tidlig når man har en sensitiv graviditetstest! Men tror det er sjeldent da 🙈 tiden går ubeskrivelig sakte... 

Jeg fikk negativ test i dag, 10 dpo. Skikkelig skuffet..

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk negativ test i dag, 10 dpo. Skikkelig skuffet..

Anonymkode: 8e86d...51c

Jeg skal teste etterpå! Men vet jo egentlig at den blir negativ da. Er 8-9 dpo bare 🙈 fikk ikke positiv før 12-13 dpo sist..

så ikke mist motet selv om du fikk negativ i dag! Er fremdeles tidlig 🙌🏽😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Forever22 skrev:

Jeg skal teste etterpå! Men vet jo egentlig at den blir negativ da. Er 8-9 dpo bare 🙈 fikk ikke positiv før 12-13 dpo sist..

så ikke mist motet selv om du fikk negativ i dag! Er fremdeles tidlig 🙌🏽😊

Du kan jo teste proaktivt nå:) Krysser fingrene for deg!🌺

men takk for oppmuntringen! Håper at det er slik 🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan jo teste proaktivt nå:) Krysser fingrene for deg!🌺

men takk for oppmuntringen! Håper at det er slik 🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Proaktivt ja... mente positivt 🙊

 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo teste proaktivt nå:) Krysser fingrene for deg!🌺

men takk for oppmuntringen! Håper at det er slik 🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Fikk hvertfall en meget blenda hvit test i dag 😂 men er vel kanskje litt tidlig, tror jeg bare er 8 dpo.. 

får prøve igjen i morgen 🙈👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...