Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid :) tok test i dag 12dpo. Og fikk positiv. Skal ta en til om et par dager bare for å dobbeltsjekke. 

Vet mange sier det er «umulig» men jeg merket graviditeten 7-8 dager etter EL. 

Anonymkode: a6d5d...856

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid :) tok test i dag 12dpo. Og fikk positiv. Skal ta en til om et par dager bare for å dobbeltsjekke. 

Vet mange sier det er «umulig» men jeg merket graviditeten 7-8 dager etter EL. 

Anonymkode: a6d5d...856

Gratulerer så mye 😍

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid :) tok test i dag 12dpo. Og fikk positiv. Skal ta en til om et par dager bare for å dobbeltsjekke. 

Vet mange sier det er «umulig» men jeg merket graviditeten 7-8 dager etter EL. 

Anonymkode: a6d5d...856

Hvilken pp var dette? Første barnet?😊

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo her. Litt lysebrunt på papiret før i dag, håper det ikke er tante rød som er på vei. Alt for tidlig med mensen nå vel? Skal ha på lørdag. 

Anonymkode: 76cb4...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 dpo her. Litt lysebrunt på papiret før i dag, håper det ikke er tante rød som er på vei. Alt for tidlig med mensen nå vel? Skal ha på lørdag. 

Anonymkode: 76cb4...06a

Festeblødning? :)

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at jeg kjenner noe nederst i magen+ stikker på en måte i brystene med jevne mellomrom. Hva med deg?

Anonymkode: 8e86d...51c

Jeg har kun hatt ubehag i korsryggen og litt nederst i magen de siste to døgnene. Ene brystet har begynt å bli litt ømt..😅 Krysser fingrene, men har ikke helt trua dessverre🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festeblødning? :)

Anonymkode: 8e86d...51c

Kan den komme så sent? Tenkte det skjedde tidligere?☺️

Anonymkode: 76cb4...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Jeg har kun hatt ubehag i korsryggen og litt nederst i magen de siste to døgnene. Ene brystet har begynt å bli litt ømt..😅 Krysser fingrene, men har ikke helt trua dessverre🤞🏼

Jeg testet i dag (selvom jeg vet at det er alt for tidlig, men klarte ikke å vente). Testen var selvfølgelig hvit😛 Vil kunne teste NÅ

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan den komme så sent? Tenkte det skjedde tidligere?☺️

Anonymkode: 76cb4...06a

Kanskje litt sent? 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet i dag (selvom jeg vet at det er alt for tidlig, men klarte ikke å vente). Testen var selvfølgelig hvit😛 Vil kunne teste NÅ

Anonymkode: 8e86d...51c

Jeg og!! Vil så gjerne vite 👀 Fælt å gå å vente på en eventuell skuffelse.. hold meg oppdatert på hvordan det går, vi ligger jo likt i dpo-land☺️ jeg skriver dagbok om min «prøving»🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt sent? 

Anonymkode: 8e86d...51c

Får bare krysse fingrene og håpe på det beste. Dagene er så lange frem mot ikm men tør ikke teste heller😬 

Anonymkode: 76cb4...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og den var helt hvit 😅 Men det er konform tidlig å teste for meg, så jeg skal holde ut til fredag 😊😊 Hva med deg??

Anonymkode: 8e86d...51c

Jeg har fått tre andre tester med svak positiv, men det er på kvelden, om morgenen er de helt hvite 🙈 

jeg er dum som driver å stenger,  å skal jeg også holde ut til fredag 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo, tror jeg. Tenkte jeg ikke skulle stresse og har latt være å teste etter El, men neste mnd blir det testing. Vi hadde litt for lite sex denne mnd og det hadde vært greit om vi hadde det på riktig tidspunkt 😝 PP3 og jeg merker jeg har klart å roe meg en del i forhold til den altoppslukende første tiden etter jeg  tok ut spiralen. Men så har jeg også et barn fra før, så det er noe helt annet enn sist vi prøvde. 

Men en hel uke til testing, det er for lenge 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken pp var dette? Første barnet?😊

Anonymkode: 8e86d...51c

Første barn :) ! PP1. Trodde jeg skulle få litt mer tid til å vende meg til tanken, men det har jeg ikke, så nå er det forhåpentligvis om alt går bra glede seg og forberede seg til oktober! 😊

Anonymkode: a6d5d...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Første barn :) ! PP1. Trodde jeg skulle få litt mer tid til å vende meg til tanken, men det har jeg ikke, så nå er det forhåpentligvis om alt går bra glede seg og forberede seg til oktober! 😊

Anonymkode: a6d5d...856

Så gøy! Fantastisk å være gravid 😊🌺 Ble gravid på første pp sist, men er spent på hvordan det blir denne gangen med nummer 2..

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag, 8 dpo, på en tidligtest. Men den var helt hvit.. vet det er tidlig å teste når jeg har ikm til mandag.. men føler at jeg burde fått to streker

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Testet i dag, 8 dpo, på en tidligtest. Men den var helt hvit.. vet det er tidlig å teste når jeg har ikm til mandag.. men føler at jeg burde fått to streker

Anonymkode: 8e86d...51c

...hvis jeg er gravid denne mnd. Føler så mange snakker om at de får svake streker så tidlig.

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst gravid!  1-2 uker på CB digital i dag 🌸 da var nok bare EL litt senere denne mnd😄

Anonymkode: e1681...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igår, og fikk to svake positive. Testet med CB igjen idag😍 var overbevist om at det ikke gikk denne mnd, men så feil kan man ta 🙈

304D8793-667D-4CFB-BA92-0159246372EC.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Conzi skrev:

Testet igår, og fikk to svake positive. Testet med CB igjen idag😍 var overbevist om at det ikke gikk denne mnd, men så feil kan man ta 🙈

304D8793-667D-4CFB-BA92-0159246372EC.jpeg

Gratulerer 😍😍😍😍

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...