Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde positiv EL test 19 og 20, så regnet med at løpet var kjørt når jeg hadde negative tester i helgen (skulle egentlig vente med testingen til IKM, men klarte ikke😂)  Men i dag tok jeg en test med en svak strek på.  Den var hverken grå eller tynn, men en svak godt synlig rosa strek.     Lurer på om jeg ikke har hatt eggløsning litt senere enn først antatt, isåfall😬 angrer så fælt på at jeg sluttet å teste etter EL frem til testen ble negativ..  Noen som vet når eggløsningen er?   Er det 12-36 timer etter første, eller siste positive test?

Anonymkode: e1681...726

Mener du en el test eller graviditetstest som hadde rosa strek?? 🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare 4dpo... føles ut som en evighet!😂

Anonymkode: b6cc6...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare 4dpo... føles ut som en evighet!😂

Anonymkode: b6cc6...a95

Det ER en evighet 🥶

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er dere andre? :) 6 dager her.. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

29 måneder.. det var lenge! Da håper jeg veldig at det klaffer for dere denne måneden🤰🏻

Synes du forresten at du har blitt vant til å leve med usikkerheten rundt dette med graviditet og prøving? Kanskje et rart spørsmål, men for meg er det så altoppslukende. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Ja, det er vanvittig lenge - vrir seg i magen når jeg tenker på det.. og ingenting er galt med oss.

Nei, blir ikke helt vant med saken og sist jeg ble veldig lei meg var når mensen kom var i november. Føles forferdelig når det er noe man ikke kan styre over, men har holdt meg unna babyforum og surfing siden da. Føler meg mer lettet når jeg ikke tenker så mye på det. Det verste er alt som ligger på vent.. «vi kan ikke bestille den og den ferien, hva om jeg er gravid da» men også pga zika virus, jeg ønsket å søke ny jobb men føler det er dumt pga graviditet. Helt siden novemer har jeg vært fast bestemt på å ta ny utdanning til høsten, og håper jeg kan få unna litt før man får barn for å slippe økonomisk usikkerhet - men vi klarer oss om jeg blir gravid (det har fått meg til å slappe mer av). føler at jeg må slutte å sette alt på vent.. :(

 

Endret av Sunnysun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dpo er dere andre? :) 6 dager her.. 

Anonymkode: 8e86d...51c

12dpo her :) 

Anonymkode: a6d5d...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 Dpo og ikm i morra. Blendahvit i dag så løpet er nok kjørt😪😭 blir så sliten av dette her ! Heldigvis kun en gang igjen før Danmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sunnysun skrev:

Ja, det er vanvittig lenge - vrir seg i magen når jeg tenker på det.. og ingenting er galt med oss.

Nei, blir ikke helt vant med saken og sist jeg ble veldig lei meg var når mensen kom var i november. Føles forferdelig når det er noe man ikke kan styre over, men har holdt meg unna babyforum og surfing siden da. Føler meg mer lettet når jeg ikke tenker så mye på det. Det verste er alt som ligger på vent.. «vi kan ikke bestille den og den ferien, hva om jeg er gravid da» men også pga zika virus, jeg ønsket å søke ny jobb men føler det er dumt pga graviditet. Helt siden novemer har jeg vært fast bestemt på å ta ny utdanning til høsten, og håper jeg kan få unna litt før man får barn for å slippe økonomisk usikkerhet - men vi klarer oss om jeg blir gravid (det har fått meg til å slappe mer av). føler at jeg må slutte å sette alt på vent.. :(

 

Får veldig sympati for deg. Men har dere tenkt noe på ivf osv? (Du har sikkert tenkt på alt).

Kanksje det blir en veldig fin ting å begynne på ny utdanning. At du kan gjøre noe som får tankene over på noe annet. Jeg merker at jeg må gjøre det samme, for nå teller jeg bare ned til testdag.. eggløsning.. ny testdag. Man skal jo ha en godt liv mellom det også.

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Alvildeivf skrev:

15 Dpo og ikm i morra. Blendahvit i dag så løpet er nok kjørt😪😭 blir så sliten av dette her ! Heldigvis kun en gang igjen før Danmark!

Så kjedelig! Alt håper er vel ikke ute. Kan jo være at du har sen HCG-stigning..🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du en el test eller graviditetstest som hadde rosa strek?? 🤞🏻

Anonymkode: 8e86d...51c

Graviditetstest!😅 tør ikke helt å håpe, med mindre eggløsningen var sen🙈

Anonymkode: e1681...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Graviditetstest!😅 tør ikke helt å håpe, med mindre eggløsningen var sen🙈

Anonymkode: e1681...726

Det er jo et kjempegodt tegn da!!! 🤞🏻😀 Når det er farge på streken, så er den jo positiv??

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo et kjempegodt tegn da!!! 🤞🏻😀 Når det er farge på streken, så er den jo positiv??

Anonymkode: 8e86d...51c

Joda, men føler at den burde ha vært sterkere, like før IKM🙈 får ta en ny i morgen tidlig. Om den er sterkere så tør jeg å juble😅😄    

Anonymkode: e1681...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Får veldig sympati for deg. Men har dere tenkt noe på ivf osv? (Du har sikkert tenkt på alt).

Kanksje det blir en veldig fin ting å begynne på ny utdanning. At du kan gjøre noe som får tankene over på noe annet. Jeg merker at jeg må gjøre det samme, for nå teller jeg bare ned til testdag.. eggløsning.. ny testdag. Man skal jo ha en godt liv mellom det også.

Anonymkode: 8e86d...51c

Tusen takk for det 🙂 har stresset veldig mye det siste halvannet året, og mistrivdes veldig i den type jobbe jeg jobber med - samt et par personlige kriser som har vært tungt for meg oppi det hele med prøvingen. En annen lege jeg snakket med for noen måneder siden mente tvert at det ikke er rart jeg ikke har blitt gravid på grunn av all stresset. Men har det så bra nå, og i hvert fall når jeg gleder meg sånn til å starte på en helt annen utdanning selv om det betyr at jeg mister fast inntekt for 3 år 😁 vi skal prøve letrozol i april for å se om det fungerer, hvis ikke blir det IVF men vi er enda unge og legene mener vi skal klare det selv!

Jeg skjønner akkurat hva du mener, det er grusomt å gå å vente i uvitenhet! Hvor lenge har dere prøvd? Husker i starten hvor jeg stresset med dette  😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM er idag her. Ingen mens har kommet ennå. Er så spent. Tør nesten ikke gå på do for blir så skuffa hvis mensen kommer. Har hatt murringer for to dager siden og idag. Tvi tvi for positiv test. 

Anonymkode: 01321...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKM er idag her. Ingen mens har kommet ennå. Er så spent. Tør nesten ikke gå på do for blir så skuffa hvis mensen kommer. Har hatt murringer for to dager siden og idag. Tvi tvi for positiv test. 

Anonymkode: 01321...4d8

Du får holde oss oppdatert 😍

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får holde oss oppdatert 😍

Anonymkode: 8e86d...51c

Selvsagt 😍

Anonymkode: 01321...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.2.2019 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker kanskje at du har hatt el før fredagen? Tror du det kan være en mulighet? :) Jeg brukte eggløsningstest, og den var positiv på mandag denne uka. Derfor har jeg ikke tatt test enda.. men ser på noen tester at de kan vise positivt allerede 6 dager etter befruktning. 

Så fantastisk! 🌺 Er dette første barnet? Vi har første pp med andre barn :) 

Anonymkode: 8e86d...51c

Har du tatt noe test enda? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dpo er dere andre? :) 6 dager her.. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Jeg og🤗 *vente vente*. Føler du noe enda?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ylse skrev:

Har du tatt noe test enda? 😄

Ja, og den var helt hvit 😅 Men det er konform tidlig å teste for meg, så jeg skal holde ut til fredag 😊😊 Hva med deg??

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Jeg og🤗 *vente vente*. Føler du noe enda?

Jeg føler at jeg kjenner noe nederst i magen+ stikker på en måte i brystene med jevne mellomrom. Hva med deg?

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...