Gå til innhold

Tråden for oss som venter på å teste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet det er en grupper for ikm februar. Men det hadde vært fint med en gruppe for oss som venter på å teste (positivt🙊). 

Jeg skal teste om en uke, og synes tiden går sent! Hvor lenge til er det dere skal teste?

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal teste på mandag! IKM er på tirsdag eller onsdag.  Vil ikke teste enda. Er så kjedelig å få negativ, også fortsette testingen fordi det «kan ha vært for tidlig» 😅

Anonymkode: e1681...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal teste på mandag! IKM er på tirsdag eller onsdag.  Vil ikke teste enda. Er så kjedelig å få negativ, også fortsette testingen fordi det «kan ha vært for tidlig» 😅

Anonymkode: e1681...726

Så spennende dager du har foran deg! 😀 Har dere prøvd lenge? Jeg skal ikke teste før neste helg.

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende dager du har foran deg! 😀 Har dere prøvd lenge? Jeg skal ikke teste før neste helg.

Anonymkode: 8e86d...51c

Er første PP på andremann!😄 hva med dere?💗

Anonymkode: e1681...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste tirsdag ! Tester allerede for å forberede meg på negativt 🥺 blendahvite så langt 👎🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste overskriften i denne tråden feil to ganger nå. "Vi som venter på å FESTE".....? Øh? Gravide damer som bare går og venter på å skvise ut ungen så de kan feste igjen?

Det var heldigvis feil :fnise:

Anonymkode: 323ca...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er første PP på andremann!😄 hva med dere?💗

Anonymkode: e1681...726

Samme her 😀 Er så spent. Var heldige og fikk det til på første pp sist, så har følelsen av at det tar lengre tid denne gangen. Vet ikke hvorfor men. 

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leste overskriften i denne tråden feil to ganger nå. "Vi som venter på å FESTE".....? Øh? Gravide damer som bare går og venter på å skvise ut ungen så de kan feste igjen?

Det var heldigvis feil :fnise:

Anonymkode: 323ca...5a0

Haha 😄 Det hadde vært trist!

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alvildeivf skrev:

Jeg skal teste tirsdag ! Tester allerede for å forberede meg på negativt 🥺 blendahvite så langt 👎🏽

Skal krysse fingrene for deg! 🌺

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her 😀 Er så spent. Var heldige og fikk det til på første pp sist, så har følelsen av at det tar lengre tid denne gangen. Vet ikke hvorfor men. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Åh, så spennende!!  Vi prøvde ikke aktivt sist. Mannen jobbet utenbys, så var kun hjemme lørdag og søndag.  Men ble gravid 3mnd etter prevensjonsslutt.  Mulig det hadde gått fortere om vi hadde hatt regelmessig sex.  Hehe.  Denne gangen brukte vi eggløsningstester, så håper at det klaffet!   Hva med dere? Har du tempet eller testet?😄

Anonymkode: e1681...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åh, så spennende!!  Vi prøvde ikke aktivt sist. Mannen jobbet utenbys, så var kun hjemme lørdag og søndag.  Men ble gravid 3mnd etter prevensjonsslutt.  Mulig det hadde gått fortere om vi hadde hatt regelmessig sex.  Hehe.  Denne gangen brukte vi eggløsningstester, så håper at det klaffet!   Hva med dere? Har du tempet eller testet?😄

Anonymkode: e1681...726

Så spennende!🙂🙂 Håper spiren sitter for dere! Veldig greit med de testene! For jeg trodde egentlig at jeg hadde el ganske mange dager før jeg faktisk hadde det. Har hatt sex annenhver dag ca, den uken jeg var fruktbar. 

Anonymkode: 8e86d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester nok tirsdag eller onsdag. Venter mens mandag. Er så spent. Prøver på første. Er 36 år. Vil virkelig dette 😍 kjenner noen tegn, håper det ikke er innbilning.

Anonymkode: 01321...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alvildeivf skrev:

Jeg skal teste tirsdag ! Tester allerede for å forberede meg på negativt 🥺 blendahvite så langt 👎🏽

Jeg skal teste søndag/mandag tenker jeg, men tenker som deg at jeg forbereder meg på negativ test. Her er lutealfasen for kort tror jeg. Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tester nok tirsdag eller onsdag. Venter mens mandag. Er så spent. Prøver på første. Er 36 år. Vil virkelig dette 😍 kjenner noen tegn, håper det ikke er innbilning.

Anonymkode: 01321...4d8

Så gøy! 😍 Har du kjent tegn lenge? Jeg føler at jeg merker noen allerede, og jeg er bare fem dager over eggløsning 😅

Anonymkode: 8e86d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy! 😍 Har du kjent tegn lenge? Jeg føler at jeg merker noen allerede, og jeg er bare fem dager over eggløsning 😅

Anonymkode: 8e86d...51c

Følte det litt tidlig jeg også 😉 murring, vondt i korsryggen og kvalme uten oppkast. Enn du? 😊

Anonymkode: 01321...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Doggo skrev:

Jeg skal teste søndag/mandag tenker jeg, men tenker som deg at jeg forbereder meg på negativ test. Her er lutealfasen for kort tror jeg. Har dere prøvd lenge?

Startet utredning høsten 2017, men nøyaktig ett år siden offisiell prøving.. går treigt. Har ikke klart mer enn 3 insemineringer på 1 år.. kroppen min finner stadig på finurlige idiot ting 🥵🥵 du da ? Prøvd lenge ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Alvildeivf skrev:

Jeg skal teste tirsdag ! Tester allerede for å forberede meg på negativt 🥺 blendahvite så langt 👎🏽

Sånn gjør jeg det også🙈 tester mange dager i forveien for å forberede meg på det verste👎🏼. Hvor mange dpo er du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Startet utredning høsten 2017, men nøyaktig ett år siden offisiell prøving.. går treigt. Har ikke klart mer enn 3 insemineringer på 1 år.. kroppen min finner stadig på finurlige idiot ting 🥵🥵 du da ? Prøvd lenge ? 

 

 

Så frustrerende med kropp som ikke samarbeider. Hvorfor må den kroppen gjøre seg så vanskelig. Håper utredning kan gi noen svar som kan hjelpe dere. Har ikke prøvd lenge her, bare andre pp. Men lutealfasen er blitt så kort etter p-preparat. Så jeg må bare vente tolmodig på at ting retter seg opp. Men jeg blir 34 i år, så litt bekymra mtp alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Betta123 skrev:

Sånn gjør jeg det også🙈 tester mange dager i forveien for å forberede meg på det verste👎🏼. Hvor mange dpo er du? 

12 Dpo 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Doggo skrev:

 

Så frustrerende med kropp som ikke samarbeider. Hvorfor må den kroppen gjøre seg så vanskelig. Håper utredning kan gi noen svar som kan hjelpe dere. Har ikke prøvd lenge her, bare andre pp. Men lutealfasen er blitt så kort etter p-preparat. Så jeg må bare vente tolmodig på at ting retter seg opp. Men jeg blir 34 i år, så litt bekymra mtp alder...

Jeg blir 34 i år også, klinikken kaller meg ung, så ikke stress! Jeg får lutinus mot kort lutealfase 👌🏽☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...