Gå til innhold

Bloggere - nå også på podcast!


GhostHug

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har podcasts laget av bloggere poppet opp, i varierende kvalitet. 

Hva tror dere? Er dette noe som er kommet for å bli, eller vil fenomenet bare forsvinne av seg selv dersom de ikke greier å holde en viss kvalifet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
6 timer siden, Twinkle~ skrev:

Den siste tiden har podcasts laget av bloggere poppet opp, i varierende kvalitet. 

Hva tror dere? Er dette noe som er kommet for å bli, eller vil fenomenet bare forsvinne av seg selv dersom de ikke greier å holde en viss kvalifet? 

Viss bloggerne begynner mer og mer med pod cast kan det om noen år bety slutten på blogging for dem får en ny kanal og eksponere seg selv, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Twinkle~ skrev:

Den siste tiden har podcasts laget av bloggere poppet opp, i varierende kvalitet. 

Hva tror dere? Er dette noe som er kommet for å bli, eller vil fenomenet bare forsvinne av seg selv dersom de ikke greier å holde en viss kvalifet? 

Jeg ser ikke greia med å "måtte" dele samme matriale i serier,podcast,blogg,youtube,snap OG Instagram.

Hvorfor være aktiv i så mange kanaler,når det bare er det samme opp og opp igjen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER Kristina Andersen og Belinda Jakobsen sin podcast. Har egentlig aldri lest KA sin blogg, eller fulgt henne på sosiale medier i det hele tatt da jeg syns hun virker GØRR KJEDELIG. Men hun viser virkelig en helt annen side av seg selv på podcasten, virker som en helt annen person. Hun fremstiller seg kjedelig på bloggen bevisst, og på podcasten er hun helt gal. De er kjempemorsomme! Kommer ikke til å følge bloggen hennes, men podcasten er skikkelig underholdene! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, deedee_ skrev:

ELSKER Kristina Andersen og Belinda Jakobsen sin podcast. Har egentlig aldri lest KA sin blogg, eller fulgt henne på sosiale medier i det hele tatt da jeg syns hun virker GØRR KJEDELIG. Men hun viser virkelig en helt annen side av seg selv på podcasten, virker som en helt annen person. Hun fremstiller seg kjedelig på bloggen bevisst, og på podcasten er hun helt gal. De er kjempemorsomme! Kommer ikke til å følge bloggen hennes, men podcasten er skikkelig underholdene! :)

Samme her 😁 Elsker podcasten deres. Nå har jeg lest bloggen hennes fast i mange år da, men hun får virkelig vist en helt annen side av seg selv i podden. Det sier hun også selv, at hun sliter med å vise hennes ordentlige selv på bloggen, det er liksom ikke så lett å vise det frem skriftlig. De merkelige og syke påfunnene kan virke så mye verre og helt psyko skriftlig, man får liksom ikke med tonefall og får ikke ordlagt seg ordentlig. Mye lettere når man prater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Synes de kunne holde seg til bloggingen. Orker ikke se dem overalt 

Slipper å SE de på podcaster da. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
7 timer siden, J.. skrev:

Slipper å SE de på podcaster da. 😂

Ja, rart de klarer seg uten selfiene sine, derfor tror jeg ikke dette blir noe særlig varig når det gjelder bloggere 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Keikolina skrev:

Ja, rart de klarer seg uten selfiene sine, derfor tror jeg ikke dette blir noe særlig varig når det gjelder bloggere 😂

😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...