Gå til innhold

Lesesirkel - Mars: Ut og stjæle hester - Per Petterson (Bli med!)


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ser ut som at det er stor interesse for Dødevaskeren, men bare for å gå "riktig" fram har jeg laget en poll som kan finnes her:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med :)

Har allerede reservert Dødevaskeren på biblioteket :nigo:

Så jeg håper det blir den ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som en klar seier til Dødevaskeren :) Når begynner man? Bare når man får tak i boka? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, blåtimen said:

Ser jo ut som en klar seier til Dødevaskeren :) Når begynner man? Bare når man får tak i boka? 

Ja, det ser ut som at det blir overlegen seier :) Jeg tenker at man bare kan begynne å lese den når som helst. Hadde tenkt å avslutte pollen i morgen, men tviler sterkt på at vinden kommer til å snu nå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått tak i Dødevaskeren, kostet 79kr som pocketutgave på ARK.

Takk til dere som dro i gang lesesirkelen, jeg trengte et lite puff for å komme i gang med bok igjen, det har blitt mye skjerm i det siste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg stengt pollen og Dødevaskeren er offesielt boka vi leser i mai/juni. :) God lesning!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang :)Boka var ledig på Bookbites-appen. Er en fjerdedel inn og kan si som så at dette er sterk lesning! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: boka ligger som lydbok på Fabel. Jeg ordnet meg en gratis prøveperiode der nå og tenker å begynne på boka i løpet av helga. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvordan ligger dere an i Dødevaskeren? Jeg har ca en time igjen av lydboka, og vet ikke om jeg makter å fullføre. Den er så mørk og forferdelig og jeg blir psykisk sliten av å høre den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stueloff skrev:

Hvordan ligger dere an i Dødevaskeren? Jeg har ca en time igjen av lydboka, og vet ikke om jeg makter å fullføre. Den er så mørk og forferdelig og jeg blir psykisk sliten av å høre den. 

Jeg ble ferdig et par dager etter jeg posta her sist. Ga den 5 stjerner på Goodreads og den har vært mye i tankene mine siden. Utrolig sterk leseopplevelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ferdig med den for noen uker siden og måtte levere den tilbake på biblioteket. Ser hun også har skrevet en oppfølger med litt mer om hovedpersonen. Jeg tenker å låne denne også men det er litt ventetid på biblioteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...