Gå til innhold

Noen som har prøvd Strongbody?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt i villrede angående dette med å få ordentlig veiledning på både kost og trening. Har sett litt på Strongbody, men synes det er en stiv pris. Dersom jeg skal betale så mye for dette, vil jeg at det virkelig skal være verdt det. Ja jeg skjønner at det er JEG som må gjøre arbeidet, er ikke noe magisk som skjer selv om jeg får et kost - og treningsopplegg sendt på mail. Men tenker at dette kan motivere og få meg igang! Har 8-10 kg "overlast" (😂) på kroppen, noe som jeg har forsøkt å gjøre noe med på egenhånd i 3 år. Men jeg feiler konstant, og blir bare mer og mer demotivert. Jeg har startet med små babymål, middels mål og jeg har forsøkt å starte alt for intensivt. Ingenting funker i lengden. 

Noen som har erfaring med Strongbody som kan dele? 

Eventuelt noen som anbefaler et annet opplegg? PT? Andre coacher? 

(Nei jeg har ingen sykdommer eller lidelser som skal stå i veien for et vekttap/klare å stramme opp kroppen). 

Anonymkode: bc049...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har erfaring med å lete med lys og lykte etter det rette opplegget som skal redde meg fra meg selv, og at ingen av dem gjorde det. Men jeg har også erfaring med å lykkes med vektmestring og å få en sunnere, sterkere kropp, ved å droppe det tullet og isteden ta de nødvendige grepene, selv. 

Anonymkode: ec55e...100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har erfaring med å lete med lys og lykte etter det rette opplegget som skal redde meg fra meg selv, og at ingen av dem gjorde det. Men jeg har også erfaring med å lykkes med vektmestring og å få en sunnere, sterkere kropp, ved å droppe det tullet og isteden ta de nødvendige grepene, selv. 

Anonymkode: ec55e...100

Hva funket for deg da? ☺ 

Anonymkode: bc049...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg burde ha gjort hele tiden - å spise og bevege meg som en frisk og normalvektig person. Ordinære, regelmessige måltider, gjøre aktivitet til en naturlig del av hverdagen, skille mellom hverdag og fest, ikke stresse unødig. 

Anonymkode: ec55e...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Det jeg burde ha gjort hele tiden - å spise og bevege meg som en frisk og normalvektig person. Ordinære, regelmessige måltider, gjøre aktivitet til en naturlig del av hverdagen, skille mellom hverdag og fest, ikke stresse unødig. 

Anonymkode: ec55e...100

Det er jo akkurat det strongbody hjelper deg med. 

Anonymkode: b5c6b...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hjelp av en online personlig trener/coach, være det Strongbody eller noen andre, kan være til stor hjelp for folk som syns det er vanskelig å strukturere et eget kosthold- og treningsopplegg. Mange henter nok også motivasjon fra det å måtte rapportere til noen. Selve regnestykket for å klare å f.eks. gå ned i vekt er jo ganske enkelt, og det kan man lett finne ut av selv. Men har man f.eks. ønsker om å stramme opp i form av økt muskelmasse, kan det være veldig greit at noen strukturerer et opplegg for deg uke til uke. Det er vanskelig å gjøre selv om man mangler kunnskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne si grrr - hvorfor blir alle mine forsøk på å hjelpe, systematisk motarbeidet? Men jeg kan også si - all informasjon man
trenger er tilgjengelig, på nett og i bibliotekbøker, for alle som ønsker den. Det har ingen hensikt å gi gratis voksenopplæring til mennesker med mer penger enn vett. For min egen mentale helses skyld, trener jeg på å velge det siste. Det er ikke lett, men jeg må.

Anonymkode: ec55e...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en evig kamp å gå ned i vekt, men jeg klarer det med et par stopp langs veien. Jeg har den siste uka spist en stor 660 kaloririk muffins, et kakestykke, vaffel med rømme og jordbærsyltetøy, grillpølse og x antall proteinbarer (som i utgangspunktet ikke er så ille, men ikke bra heller). Til gjengjeld har jeg også spist sunne måltider som havregrøt med chiafrø, frukt og bær, avokadotoast med stekt egg, torskemiddag med quinoa og grønnsaker, osv... 

Det er både lett, og vanskelig gå gå ned i vekt. Man må i utgangspunktet ha et mål, og selvfølgelig hjelper det mye å vite hva man bør spise! :) Hvis du føler på deg at du kommer til å bruke programmet, så vil jeg si at du bør kjøre på 😄 Men "hemmeligheten" i vektnedgang er så enkelt som: Spise mindre og bevege deg mer. Så enkelt, men så vanskelig.

Anonymkode: ef03c...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...