Gå til innhold

Ulv filmet i hagen, pinte et stakkars levende rådyr!! (Obs! Grov video)


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

Fy faen, blir så jævla provosert over at den jævla ulven kan herje fritt, hver jævla ulv skulle vert skutt! Hvordan i helvete kan noen støtte noe slikt som dette? Hvorfor er det bare ulven som skal ha rett til å leve og ikke det stakkars rådyret? 

Tenk hvor mange dyreliv man kunne spart med å bli kvitt den hersens ulven! Hvis de (få...) ulvene som er i Skandinavia blitt skutt og drept så hadde det reddet vanvittige mengder med liv og ikke minst masse pining. 

Er denne virkelig ulven vill?? Skulle tro det var et kjæledyr slik den er mitt i et boligfelt... 

Hadde jeg vært den som filmet hadde jeg hentet våpenet mitt og skutt det stakkars rådyret som lå der å ble pint. Det hadde også vært jævla vanskelig å ikke skyte den jævla ulven også, men det får myndighetene selv gjøre...

Ulven gjør alt til et eneste stort helvete, de er nok fylt av satan!!!

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2019/01/29/195496725/tobias-filmet-blodig-ulv-fra-stuevinduet-vi-turte-ikke-ga-ut&ved=2ahUKEwjy687I4ZPgAhUlhaYKHTYwDUIQxfQBMAB6BAgBEAQ&usg=AOvVaw2aGX9XYbjZrt9HJvbcl4B5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, guri, kan ikke ulven gå på Kiwi og handle mat slik som oss andre?

Anonymkode: d4d9a...88e

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturen kan være grusom, det betyr ikke at enkelte dyr ikke skal være en del av den fordi vi som mennesker ikke takler det.

Skal vi forresten samtidig utrydde løver, hyener, hai osv osv osv? 

Har ikke sett videoen men kan tenke meg hva den inneholder. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt naturlig. Ulven må ha mat for å overleve. Ulven holder bestander nede, tar syke dyr og hindrer spredning av smitte. Pga skyting av rovdyr skjedde blant annet skrantesyken på rein, der vi måtte nødslakte 2000 rein. Er det bedre? Hadde rovdyrbestanden vært bærekraftig hadde disse syke dyra blitt plukka for leeeenge siden, og det hadde ikke spredd seg. LES DEG OPP

Anonymkode: 40747...aeb

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første ble ulven avlivet, det er IKKE normalt at de er så nærgående, for det andre ble ikke rådyret pint med annet overlegg enn at ulven skulle spise det. 

Mtp hvor mye storvilt ulven tar, skal vi være glad for at vi har den. 

Anonymkode: ea0ec...e77

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, guri, kan ikke ulven gå på Kiwi og handle mat slik som oss andre?

Anonymkode: d4d9a...88e

Ulven er en lystmorder som ikke hører hjemme hverken i Norge eller Sverige. Det de idiotene fra byen sier om at den er sky, ja, jeg ser det.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Chablis skrev:

Naturen kan være grusom, det betyr ikke at enkelte dyr ikke skal være en del av den fordi vi som mennesker ikke takler det.

Skal vi forresten samtidig utrydde løver, hyener, hai osv osv osv? 

Har ikke sett videoen men kan tenke meg hva den inneholder. 

Ulven hører ikke hjemme i Norge eller Sverige, de kan være i Russland og Canada der det er store skoger som viltet kan rømme til, men her er territoriene så tette så de overlapper hverandre. Viltet har ingen steder å flykte...

Kan ikke sammenligne ulver og løver

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt naturlig. Ulven må ha mat for å overleve. Ulven holder bestander nede, tar syke dyr og hindrer spredning av smitte. Pga skyting av rovdyr skjedde blant annet skrantesyken på rein, der vi måtte nødslakte 2000 rein. Er det bedre? Hadde rovdyrbestanden vært bærekraftig hadde disse syke dyra blitt plukka for leeeenge siden, og det hadde ikke spredd seg. LES DEG OPP

Anonymkode: 40747...aeb

Mennesket kan skyte viltet, det skal være menneskemat og ikke ulvemat. Det er altfor lite viltkjøtt og få tak i, kun den jævla grisen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første ble ulven avlivet, det er IKKE normalt at de er så nærgående, for det andre ble ikke rådyret pint med annet overlegg enn at ulven skulle spise det. 

Mtp hvor mye storvilt ulven tar, skal vi være glad for at vi har den. 

Anonymkode: ea0ec...e77

Ulven var neppe sulten, den følger bare sin lyst etter å drepe uskyldige dyr. Hver jævla ulv skulle vært skutt eller flyttet inn til byen så de kan ta de veskehundene isteden, så kan de se hvor fint det er å ha de jævlene rundt seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Ulven hører ikke hjemme i Norge eller Sverige, de kan være i Russland og Canada der det er store skoger som viltet kan rømme til, men her er territoriene så tette så de overlapper hverandre. Viltet har ingen steder å flykte...

Det er mange dyr i Norge som opprinnelig ikke hører til her så det argumentet kan du glatt hoppe over. 

Rovdyr som kommer for nært sivilisasjon blir skutt, ulven i filmen ble skutt. 

Men ulven gjør ikke noe galt, den jakter og spiser slik rovdyr gjør!

Har du samme mening om katter som tar mus? For DER har du lystmorder! 

At du ikke liker hvordan ulven spiser betyr ikke at den ikke fortjener livets rett, tror du bjørn og gaupe er noe mer varsomme i sin jakt? 

Dette blir for dumt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Mennesket kan skyte viltet, det skal være menneskemat og ikke ulvemat. Det er altfor lite viltkjøtt og få tak i, kun den jævla grisen..

Ingen som kunne spise de dyra med skrantesyke, hverken rovdyr eller mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ulven var neppe sulten, den følger bare sin lyst etter å drepe uskyldige dyr. Hver jævla ulv skulle vært skutt eller flyttet inn til byen så de kan ta de veskehundene isteden, så kan de se hvor fint det er å ha de jævlene rundt seg. 

Mennesket dreper MYE mer dyr enn ulven. 

Og våre metoder er langt i fra humane verden over. 

Skal vi drepe de også? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til den virkelige verden, det er slik naturen fungerer.

Anonymkode: 4862f...5f6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Fy faen, blir så jævla provosert over at den jævla ulven kan herje fritt, hver jævla ulv skulle vert skutt! Hvordan i helvete kan noen støtte noe slikt som dette? Hvorfor er det bare ulven som skal ha rett til å leve og ikke det stakkars rådyret? 

Tenk hvor mange dyreliv man kunne spart med å bli kvitt den hersens ulven! Hvis de (få...) ulvene som er i Skandinavia blitt skutt og drept så hadde det reddet vanvittige mengder med liv og ikke minst masse pining. 

Er denne virkelig ulven vill?? Skulle tro det var et kjæledyr slik den er mitt i et boligfelt... 

Hadde jeg vært den som filmet hadde jeg hentet våpenet mitt og skutt det stakkars rådyret som lå der å ble pint. Det hadde også vært jævla vanskelig å ikke skyte den jævla ulven også, men det får myndighetene selv gjøre...

Ulven gjør alt til et eneste stort helvete, de er nok fylt av satan!!!

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2019/01/29/195496725/tobias-filmet-blodig-ulv-fra-stuevinduet-vi-turte-ikke-ga-ut&ved=2ahUKEwjy687I4ZPgAhUlhaYKHTYwDUIQxfQBMAB6BAgBEAQ&usg=AOvVaw2aGX9XYbjZrt9HJvbcl4B5

Det neste er vel at du blir overrasket over at bjørner ikke er som i Jungelboken og løver ikke er som i Lion King? 

Anonymkode: e97d2...9f1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på en ulv som spiser en hjort og en løve som spiser en zebra

 

det er ingen forskjell, naturen er brutal så slutt å syt,

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chablis skrev:

Det er mange dyr i Norge som opprinnelig ikke hører til her så det argumentet kan du glatt hoppe over. 

Rovdyr som kommer for nært sivilisasjon blir skutt, ulven i filmen ble skutt. 

Men ulven gjør ikke noe galt, den jakter og spiser slik rovdyr gjør!

Har du samme mening om katter som tar mus? For DER har du lystmorder! 

At du ikke liker hvordan ulven spiser betyr ikke at den ikke fortjener livets rett, tror du bjørn og gaupe er noe mer varsomme i sin jakt? 

Dette blir for dumt. 

Kan ikke sammenligne ulven med noen av de 3  andre store rovdyrene i Norge, de dreper for mat mens ulven dreper av ren lyst! Her er alle de 4 store rovdyrene, har vært heldig å se en bjørn en eneste gang, mens ulven har jeg ikke tellinga på lenger.. 

Mus og elg/rådyr kan ikke sammenlignes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Chablis skrev:

Ingen som kunne spise de dyra med skrantesyke, hverken rovdyr eller mennesker.

Nei, men skyte flere så bestanden holdes slik den skal være

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer du bare til å få hysteriske svar.

Jeg er helt enig med deg. 

Anonymkode: 7d569...73c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chablis skrev:

Mennesket dreper MYE mer dyr enn ulven. 

Og våre metoder er langt i fra humane verden over. 

Skal vi drepe de også? 

Jeg snakker om her i Norge, snakker ikke om de jævla menneskene som dreper og lever som dyr nede i Afrika osv, det de bedriver med skulle den oppegående verden tatt kraftig. Skulle vært buret inn på vann og brød resten av livet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...