Gå til innhold

Ønsker å reise på helt alene til Maldivene!Men hotell prisen er skremmende.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎29‎.‎01‎.‎2019 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Jesus Christ. Det billigste ressort hotellet ligger på  3300,- per natt. Hva faen?  Jeg er singel og har penger liksom, men kan ikke betale så mye. Noe erfaringer herfra? Noen som har vært i Maldivene før ? Hvor mye måtte du ut med for hotellet? Noe tips til et rimelig og bra sted å bo?

Anonymkode: 30e12...8cb

Hele Maldivene er vel en gigantisk turist-felle...         

Anonymkode: 3b7b6...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vi vurderte å reise til Maldivene for ett år tilbake. Endte opp med å reise til Seychellene i stedet, mye pga at det ikke er noe religion på Seychellene. Jeg fant et hotell på Maldivene  med ok pris som og var nære bikini-stranden (kvinnene fikk lov å kle seg ned til bikini der), meeeen etter å ha lest flere kommentarer på Tripadvisor leste jeg at de ikke solgte alkohol på akkurat den ene øyen...

 

Men, jeg ville ikke reist til en slik plass alene. For meg ville det blitt for ensomt. Jeg ville heller reist til Thailand alene, elsker det landet! Masse nydelige strender og masse action. Anbefaler Koh Samui på det varmeste :)

Et annet forslag er gruppereiser via Kilroy eller STA travel. Har mange gode inner derfra jeg kommer til å ha resten av livet :)

Endret av Energi-jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...