Gå til innhold

Jeg ser ikke noe galt i å gjøre inngrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta vare på deg og det som er unik med deg. Jeg gjorde det som 46 åring. Det ble ikke bra!! 

Jeg har grått hver dag, går ikke i butikker med speil, trener alltid med Caps og har alltid lyset av på badet. Klarer ikke å være sosial og jeg ser svært sjelden noen øynene. 

Øyenbrynene mine datt ned, øyelokken ble alt for store og stramme. Fra å være naturlig pen, føler jeg meg som et monster. ( fordi de fjernet fettet) 

Hvis det ikke er av medisinske årsaker må du tenke deg nøye om. Dette er ikke reversibelt!! Unner ingen å føle seg så stygg som jeg føler meg etter øvre øyelokk opprasjon. 

De fleste av oss er vakkrest fra naturen sin side!! Ta vare på det og la deg eldes med stolthet!! 

Dette er en bransje som ikke alltid ser deg og hva som er naturlig pent på deg... En bransjen som lever av vår dårlige selvfølelse. De selger oss en tjeneste uten angrerett!! 

 

Anonymkode: 498c5...e42


Så skrekkelig å lese... Hvordan inngrep gjorde du?


Jeg er selv der hvor jeg begynner å føle behov for ansiktsløft eller inngrep for å bevare et ungt utseende men syntes samtidig det er veldig trist at det skal være sånn at så mange er flaue for å eldes når det er en naturlig del av livet og før ble jo aldringstegn sett på som bra og respektverdig. Det er trist hvordan plastikkindustrien har ødelagt synet vårt på det å være kvinne, menn har jo ikke det presset som oss når det kommer til aldring men jeg føler at menn er med på det presset mot oss siden eldre damer blir snakket ned som gamle røyer og mennene velger ungjenter istedet for kona de fikk barn med :(

Anonymkode: 4bed7...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.1.2019 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Mn hvorfor kan vi ikke være bedre skapt fra naturen sin side? Den klarer jo ingenting. Forfaller da faen meg fra 25 års alder

Anonymkode: 9e112...6dd

Vi er nok egentlig skapt bedre fra naturens side men dårlig kosthold, kjemikalier , sukker, forurensing, wifi stråling, røyk, alkohol er alle faktorer som får kroppen til å visne fortere og spesielt hudceller og elastin og kollagen nivå.

Man ser godt at de som lever 100% plantebasert ser mye yngre ut , og de som bor i småbygder uten mye forurensing og strålemaster over alt har mye friskere og glattere mer ungdommelig hud.
 

På 29.1.2019 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Men linjer, flekker osv ER irriterende. 

Anonymkode: 9e112...6dd


Det ER vel egentlig ikke irriterende, men vi er påvirket til å syntes det fordi magasiner og mote og skjønnhetsindustrien forteller oss det.

 

Anonymkode: 4bed7...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/29/2019 at 12:57 PM, Thyra said:

Hvorfor er det mer synd at kvinner i 20-åra fikser på utseendet? Er enig i at masse botix og fillere ofte ikke ser så heldig ut. Men at en 20-åring fjerner dobbelthaka, operere en skjev eller veldig stor nese, får hakeinplantat for å kompensere for en nesten fraværende hake osv, har jeg mer forståelse for enn de som føler de må fjerne minste antydning til rynker og linjer i et ellers pent ansikt. 

Jeg har selv passert 40, men ville heller operert en "skavank" som har plaget meg hele livet enn å begynne med botox og fillere. 

Problemet er at mange som er 20 år gamle, gjør permanente endringer i utseendet, noe mange av dem vil angre på. De aller fleste har komplekser for ett eller annet fysisk i tenårene. Så godt som alle. Og dette er gjerne ting som gir en person særpreg, personlighet. Det skjønner man gjerne først når man blir litt eldre; at det er positivt å ikke se ut som en dokke.

Anonymkode: 8f3cc...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha sendt dere bilder fra før og etter jeg tok øvre øyelokk operasjon. Hvis dere hadde sett mitt resultat, skal jeg love deg at den klinikke jeg gjorde dette hos hadde hatt sin siste operasjon!!! 

Ikke gjør dette mot dere selv, dere blir ikke penere. Dere blir bare likere hverandre og dere vil bare se eldre ut. 

Hvis du gjør det!! Få ordentlig info, ikke ta den billigste kirurgen og tenk deg om. 

 

Hilsen en som angrer på dette hver dag!! 

Anonymkode: 498c5...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...