Gå til innhold

Jeg ser ikke noe galt i å gjøre inngrep


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når alderen begynner å vise seg for alvor, da skjønner jeg at folk vil ta litt grep. Hvorfor er det så lite akseptert? Jeg synes det er synd med kvinner i 20- årene som gjør det, det ser for dumt ut... men fjerne linjer i panna, løfte kinnet og slike ting slm ikke synes for godt, synes jeg da bør være lov. For jeg synes selv aldringen er irriterende. Vi rekker da faen ikke å leve før vi ser ut som takras jo.. 

Anonymkode: 9e112...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes bare hele trenden med at man ikke kan eller vil akseptere den alderen man er i, er forferdelig trist. 

Anonymkode: 0acb7...af8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig med deg. Synes der er altfor normaliser og akseptert å fikse på utseendet. Det er veldig sterk påvirkning fra alle kanter om at du bør se bedre ut, det er så lettvint å gjøre noe med og det vil gjøre deg lykkelig osv. Men du må nesten jobbe med egne tanker og flytte fokus på noe annet enn utseende for at livet ditt skal bli bedre. Til syvende og sist skal alle bli gamle. 

Anonymkode: 5735a...b46

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bare hele trenden med at man ikke kan eller vil akseptere den alderen man er i, er forferdelig trist. 

Anonymkode: 0acb7...af8

Mn hvorfor kan vi ikke være bedre skapt fra naturen sin side? Den klarer jo ingenting. Forfaller da faen meg fra 25 års alder

Anonymkode: 9e112...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener det er galt fordi det grunner i en forventning om at vi skal se ut på en spesiell måte. Vi ser alle forskjellige ut, vi eldes og utvikles forskjellig, men vi skal alle passe inn i et felles ideal. Synes ikke det er riktig at jeg skal gå rundt og føle meg dårlig fordi jeg ikke ser ut som en 20-åring lenger, det er jo helt naturlig at jeg ikke gjør det som 35-åring.

Anonymkode: 715c9...c50

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Mn hvorfor kan vi ikke være bedre skapt fra naturen sin side? Den klarer jo ingenting. Forfaller da faen meg fra 25 års alder

Anonymkode: 9e112...6dd

Les gjennom dette en gang til. Finn fem feil... 

Anonymkode: 0acb7...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det er galt fordi det grunner i en forventning om at vi skal se ut på en spesiell måte. Vi ser alle forskjellige ut, vi eldes og utvikles forskjellig, men vi skal alle passe inn i et felles ideal. Synes ikke det er riktig at jeg skal gå rundt og føle meg dårlig fordi jeg ikke ser ut som en 20-åring lenger, det er jo helt naturlig at jeg ikke gjør det som 35-åring.

Anonymkode: 715c9...c50

Men linjer, flekker osv ER irriterende. 

Anonymkode: 9e112...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Nå er vi biologisk ment å være bestemødre fra 35-års alder da, så det forklarer vel mye.

Anonymkode: 7b34b...c72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når alderen begynner å vise seg for alvor, da skjønner jeg at folk vil ta litt grep. Hvorfor er det så lite akseptert? Jeg synes det er synd med kvinner i 20- årene som gjør det, det ser for dumt ut... men fjerne linjer i panna, løfte kinnet og slike ting slm ikke synes for godt, synes jeg da bør være lov. For jeg synes selv aldringen er irriterende. Vi rekker da faen ikke å leve før vi ser ut som takras jo.. 

Anonymkode: 9e112...6dd

Hvorfor er det mer synd at kvinner i 20-åra fikser på utseendet? Er enig i at masse botix og fillere ofte ikke ser så heldig ut. Men at en 20-åring fjerner dobbelthaka, operere en skjev eller veldig stor nese, får hakeinplantat for å kompensere for en nesten fraværende hake osv, har jeg mer forståelse for enn de som føler de må fjerne minste antydning til rynker og linjer i et ellers pent ansikt. 

Jeg har selv passert 40, men ville heller operert en "skavank" som har plaget meg hele livet enn å begynne med botox og fillere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Men linjer, flekker osv ER irriterende. 

Anonymkode: 9e112...6dd

Tips: Unngå speil. Bruk dem bare når det er høyst nødvendig.

Anonymkode: 8f3cc...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tips: Unngå speil. Bruk dem bare når det er høyst nødvendig.

Anonymkode: 8f3cc...721

Og selfies, så klart. Absolutt unngå selfies.

Anonymkode: 8f3cc...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.1.2019 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Når alderen begynner å vise seg for alvor, da skjønner jeg at folk vil ta litt grep. Hvorfor er det så lite akseptert? Jeg synes det er synd med kvinner i 20- årene som gjør det, det ser for dumt ut... men fjerne linjer i panna, løfte kinnet og slike ting slm ikke synes for godt, synes jeg da bør være lov. For jeg synes selv aldringen er irriterende. Vi rekker da faen ikke å leve før vi ser ut som takras jo.. 

Anonymkode: 9e112...6dd

å løfte kinnet synes godt. Fjerne linjer i pannen synes jeg bare er trist, jeg liker folk med rynker jeg. Det er noe levende med ansiktet, ikke et glatt ansikt som nesten ikke kan vise overraskelse eller sinne. hvor gammel er du da?

Anonymkode: 0058a...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Kan dere slutte å sende linker? 

Likte du ikke svara... 🤣

a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig er vi vakrest når vi er 15 år. Deretter går det feil vei.

Anonymkode: 90706...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er passert 50,og har fjernet tunge øyelokk ved operasjon i fjor. Det gjorde godt. Så med en gang kvikkere og mere våken og fresh ut. Det var vel anvendte penger. Er glad vi har den muligheten i dag, å fikse slike ting.

Anonymkode: 0642b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit at folk gjør som de vil og ser ikke bort ifra at jeg selv vil løfte noe når jeg er 50. 

Når det er sagt synes jeg vi som samfunn har et problem rundt aldring, og jeg synes det er trist for de som til enhver tid kjemper i motbakke. Det sies jo at ungdom er kastet bort på de unge, og kroneksempelet på det er 40-åringer som føler seg gamle (når du er 70 vil du se på ansiktet, kroppen og energien du har i dag med lengsel).

Vi er ofte blinde for den utviklingen vi går igjennom som mennesker, og det fører til at mange synes speilet ikke matcher deres indre. Det er som når 80-åringer sier at de "fortsatt er 20 på innsiden" - de er jo ikke det. Vi blir eldre, hele tiden, og er faktisk avhengige av å finne verdien i det for ikke å bli fullstendig miserable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg og det som er unik med deg. Jeg gjorde det som 46 åring. Det ble ikke bra!! 

Jeg har grått hver dag, går ikke i butikker med speil, trener alltid med Caps og har alltid lyset av på badet. Klarer ikke å være sosial og jeg ser svært sjelden noen øynene. 

Øyenbrynene mine datt ned, øyelokken ble alt for store og stramme. Fra å være naturlig pen, føler jeg meg som et monster. ( fordi de fjernet fettet) 

Hvis det ikke er av medisinske årsaker må du tenke deg nøye om. Dette er ikke reversibelt!! Unner ingen å føle seg så stygg som jeg føler meg etter øvre øyelokk opprasjon. 

De fleste av oss er vakkrest fra naturen sin side!! Ta vare på det og la deg eldes med stolthet!! 

Dette er en bransje som ikke alltid ser deg og hva som er naturlig pent på deg... En bransjen som lever av vår dårlige selvfølelse. De selger oss en tjeneste uten angrerett!! 

 

Anonymkode: 498c5...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om hva folk gjør sånn sett uavhengig av alder, men jeg liker sterke kvinner som har selvsikkerhet. Ser opp til de som blir eldre med stil og verdighet uten inngrep. Tøft! Og de blir absolutt ikke mindre pene heller. Tvert i mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...