Gå til innhold

Snekkerbukse


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

18 timer siden, KillerKitty skrev:

Elsker det! Men jeg er lav, så ser ut som et rampete barn i det. Veldig synd 

Hvis du elsker snekkerbukse kan du fint bruke det uansett om du er lav ikke tenk på det. Kjøp det da vel, kan hende en skinny model av snekkerbukse passer best som på det ene bilde. Ikke bry deg om høyden👍😄

CEFBFE9E-8B32-4F2D-8F58-FE6DB00E99A7.jpeg

22E7E13B-6811-4EB5-878D-7EF394C8415B.jpeg

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snekkerbukser er superfint, det fleste damer tar seg flott ut i slike. De trange er dog ikke like fine som de løsere.

Anonymkode: 0b69f...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎02‎.‎2019 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Glemte å legge til bilde så her kommer det. Det øverste bilde er dama mer elegant kledd. Det nederste er mer loose FIT der ei noe eldre har snekkerbukse. Synes hun kler det også kult👍

65734595-6639-45B6-88FC-77B02AE54CC6.jpeg

 

Anonymkode: 1dd38...20e

Denne var kul! Hvor er den fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snekkerbukser er superfint, det fleste damer tar seg flott ut i slike. De trange er dog ikke like fine som de løsere.

Anonymkode: 0b69f...968

Jeg er helt enig med deg snekkerbukse skal helst ikke være skinny, blir liksom ikke helt vanlig snekkerbukse. 

Den er finest når den er litt baggy😉 liker veldig godt Lee snekkerbukse sitter stramt Rung hofta og er passe baggy i bena. Elsker bare snekkerbuksa mi😄

97DFB98B-F916-4E8F-A9CB-DCA297AF0E75.jpeg

B5C13D25-8726-4877-9FC9-CC89D2063B6E.jpeg

Anonymkode: 1dd38...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig med deg snekkerbukse skal helst ikke være skinny, blir liksom ikke helt vanlig snekkerbukse. 

Den er finest når den er litt baggy😉 liker veldig godt Lee snekkerbukse sitter stramt Rung hofta og er passe baggy i bena. Elsker bare snekkerbuksa mi😄

97DFB98B-F916-4E8F-A9CB-DCA297AF0E75.jpeg

B5C13D25-8726-4877-9FC9-CC89D2063B6E.jpeg

Anonymkode: 1dd38...20e

Min er lik den på det nederste bildet. Jeg har kjøpt den på H&M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stilig den, kunne tenkt meg en snekkerbukse til som er litt hullete som denne. Er det lenge siden den var å få kjøpt på H&M?  

Jeg liker godt kombinasjonen med kort topp under buksa som Gomez har på bilde. 🤗

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker godt snekkerbukse jeg, på grunn av prolaps var den stort sett det eneste jeg kunne ha på meg den siste tiden, da den ikke stammet over ryggen i det verkende partiet. 😀 Er et klassisk klesplagg både for menn, kvinner, gutter og jenter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert praktisk å gå med. Men det ser jo rimelig blåst ut. Det er svært, svært få klesplagg jeg har noen særlig negativ mening om...men snekkerbukse altså... Bare se på bildene her i tråden, det ser jo helt noldus ut. Spesielt magepartiet er veldig uattraktivt.

Anonymkode: 0ebd1...05e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt sikkert praktisk å gå med. Men det ser jo rimelig blåst ut. Det er svært, svært få klesplagg jeg har noen særlig negativ mening om...men snekkerbukse altså... Bare se på bildene her i tråden, det ser jo helt noldus ut. Spesielt magepartiet er veldig uattraktivt.

Anonymkode: 0ebd1...05e

Hei jeg skjønner at plagget er elsket og hatet. Jeg elsker snekkerbuksa mi, den er utrolig deilig å ha på seg, bare det i seg selv er en god grunn til å ha snekkerbukse. Skjønner ikke hva du mener med magepartiet er uattraktivt. Mener du frontpartiet som knepper til selene?  

Det at plagget er litt annerledes enn vanlig jeans gjør snekkerbuksa stilig. Den kan gi mange forskjellige stiler som å la den ene selen henge fritt eller at begge henger ned. Synes buksa gir en kul look. Snekkerbuksa passer til små og for menn og kvinner. 🤗 i grunn kul til alle sammen. 

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Det er et plagg som er kult på vakre voksne damer på motebilder, mens i virkeligheten gjør det at man ser ut som en overjovial barnehagetante type Eli  Rygg i portveien 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Merricat skrev:

Det er et plagg som er kult på vakre voksne damer på motebilder, mens i virkeligheten gjør det at man ser ut som en overjovial barnehagetante type Eli  Rygg i portveien 2.

Ikke enig med deg, alle ser ikke ut som Eli. Her er to vanlige damer som ser helt vanlig ut,men kler alikevel snekkerbukse. Synes de ruler den👍 

Sim vist på det første bilde blir buksa litt hippere med den ene selen hengende ned. 

0FC749B8-DAAD-492E-AB27-5BC51E979901.jpeg

BB2F0055-23FC-441A-9894-0DEE3BD1872A.jpeg

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig med deg, alle ser ikke ut som Eli. Her er to vanlige damer som ser helt vanlig ut,men kler alikevel snekkerbukse. Synes de ruler den👍 

Sim vist på det første bilde blir buksa litt hippere med den ene selen hengende ned. 

0FC749B8-DAAD-492E-AB27-5BC51E979901.jpeg

BB2F0055-23FC-441A-9894-0DEE3BD1872A.jpeg

Anonymkode: 1dd38...20e

Og de ser flotte ut fordi de er oppstyltet og poserer. Eller du mener helt vanlige hverdagsdamer bruker stilletthæler i fjæra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei klart hæler gir en kul vri, men det første bilde er uten sko på sokkelesten, synes det er kult med og uten sko. Skjønner at alle ikke liker snekkerbukse, alle kan ikke like det samme. 

Jeg digger bare komforten, samt at det er et kult plagg, mener jeg da😉

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å bruke snekkerbukse mest om sommeren. Husker at det tidligere var Hot å he den ene eller begge selene hengene nede. Jeg har alltid begge selene kneppet på. 

Spør dere vil ikke fremstå som barnslig hvis den ene eller begge selene henger nede, når har bikket 30, blir det rart å ha selene nede?  Eller bør begge være festet på. Greit å høre om. Pen fortsatt synes det er litt hipt / kult med en eller to seler kneppet av snekkerbuksa😊 PS se eksempler på bilder

D869438E-2A36-4BC3-A86A-75F596DBE02E.png

C621DBBC-9AEF-4B7A-9461-A450A08F6B5C.png

200E175B-7867-469A-A7A4-76BA99E09163.png

Anonymkode: 1dd38...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne i mot meninger er det litt barnslig å la den ene eller begge selene på snekkerbuksa hengende ned? Det var hot før, eller er passerte 30 litt for voksent til å løsne selene🙂

Anonymkode: 1dd38...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del, så foretrekker jeg å ha begge selene kneppet på. 🙂 Men valget er selfølgelig opp til den enkelte, hvordan han eller henne ønsker å ha selene. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte det å ha selene hengende ned passet best til de under 30, men kanskje ikke, kan være at det bare jegsom innbiller meg at selene passer best til de som er yngre. 

Så litt for meg at jeg blir litt for hipp da. For ti år siden hadde jeg selene mest kneppet av. 🙂

Anonymkode: 1dd38...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Veldig stilig den, kunne tenkt meg en snekkerbukse til som er litt hullete som denne. Er det lenge siden den var å få kjøpt på H&M?  

Jeg liker godt kombinasjonen med kort topp under buksa som Gomez har på bilde. 🤗

Anonymkode: 1dd38...20e

Kjøpte den for et par uker siden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset har en vanlig snekkerbukse uten hull. Synes den Seleba Gomez har på seg er litt kul. Den ser akkurat passe baggy ut, snekkerbuksa du kjøpte på H&M sitter den like bra på som på bilde, mener om den er lik i passform?

Anonymkode: 1dd38...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset har en vanlig snekkerbukse uten hull. Synes den Seleba Gomez har på seg er litt kul. Den ser akkurat passe baggy ut, snekkerbuksa du kjøpte på H&M sitter den like bra på som på bilde, mener om den er lik i passform?

Anonymkode: 1dd38...20e

Jeg synes den er lik i passformen ja. Akkurat passe baggy. Jeg kunne ikke hatt den for stram eller for baggy, det må være en mellomting. Jeg får ikke akkurat "fin" rompe i den, men det er jo ikke helt meningen. Det skal være litt avslappet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...