Elle Melle Skrevet 8. april 2005 #1 Del Skrevet 8. april 2005 Er det fremdeles mulig å bare melde seg opp til et eller annet fag på UiO for å få studiekort/kunne bruke helsetjenesten, eller er det ikke så lett lenger med den nye studiereformen og endringer i studieoppbygningen? Jeg blir ferdig med en høyere utdanning nå til våren, men kunne godt tenke meg å slippe å bytte fastlege før jeg flytter fra Oslo til høsten... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. april 2005 #2 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, så lenge du har betalt semesteravgift og har meldt deg til eksamen er du å regne som student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 8. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2005 Men hvilke eksamener kan man melde seg til? Hva som helst? Trodde alt var blitt så strengt med det nye systemet, og at det liksom ikke bare var å "ta et grunnfag" lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2005 #4 Del Skrevet 9. april 2005 Etter det jeg vet kan du melde deg opp til hva som helst så lenge du oppfyller kravene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. april 2005 #5 Del Skrevet 10. april 2005 Du kan ikke melde deg til adgangsbegrensede studier. Mange kurs har obligatorisk gruppeundervisning. Og hvis du søker på adgangsbegrensede studier, kommer inn og melder deg opp til eksamen, har du tatt en annens plass , og det er slett ikke pent. Så hva som helst kan du ikke melde deg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 11. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 11. april 2005 Noen forslag? Jeg har virkelig INGEN oversikt over hva som er åpent og hva som ikke er det, og jeg ønsker selvfølgelig ikke å ta noens plass, skulle bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #7 Del Skrevet 11. april 2005 Noen forslag? Jeg har virkelig INGEN oversikt over hva som er åpent og hva som ikke er det, og jeg ønsker selvfølgelig ikke å ta noens plass, skulle bare mangle! Det er jo bare å søke gjennom Samordna opptak til hva som helst som ikke har obligatorisk oppmøte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 11. april 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 11. april 2005 Har ikke søkt på noe som helst på mange, mange år, så jeg er litt ute av systemet for å si det slik... Får vel sette meg litt inn i det igjen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå