Gå til innhold

Sunnfriskogpositiv sin kostholds og treningsdagbok


sunnfriskogpositiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tirsdag 🎂🎉

-16 grader ute.. Så tok ei morgenøkt på ellipsemaskina på 30 minutter. På ettermiddagen ble det 7 minutter oppvarming på ellipse, og en halvtimes styrkeøkt

Foroverbøyd roing med manualer - 3 sett, 8 reps med 20 kilo 

Kroppshev i slynge - 3 x 8

Skulderpress med stang - 3 x 8 med 14,5 kilo

Brystpress med manualer - 3 x 8 med 16 kilo

Flies i kabel - 3 x 8 med 10 kilo

Matinntak: 

10:00 Havregrøt av havremel, vaniljeprotein og chiafrø. Peanøttsmør, kanel og bringebær på toppen. 

13:30 2 grove skiver med makrell i tomat og agurk, 2 skiver med kokt skinke og agurk, samt et eple. 

17:00 2 pølser og fullkornspasta med pesto. 1 vaffelplate med nugatti. 

19:30 4 sveler med smørkrem

22:30 2 sveler med smørkrem 🤦🏻‍♀️

Jippiyey.. føler det går veeeldig fint med den begrensninga. Ferdig med baking for en stund i alle fall, rester har gått i søpla 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag ❄️❄️

Behandling på morgenen. 35 minutter på ellipsemaskina rett etterpå. Mye tid i sofaen (håndarbeid) og 20 minutter kveldstur

Matinntak: 

08:30 Havregrøt av havremel, vaniljeprotein og chiafrø. Bringebær, kanel og peanøttsmør på toppen. 

13:00 3 polarbrød, fullkorn med lettmajones, kokt skinke og 2 egg. En halv snackpaprika og en kiwi 🥝

16:30 Ett havsalt og sesam knekkebrød med majones og vossafår, 10 gram 86% sjokolade

17:00 Baconsurra kyllinglårfilet, blomkål med ost og ris. Soyasaus :)

18:30 Nutramino sin Nutra go med hasselnøtt. 

21:00 Fruktsalat av greskyoghurt vanilje, mager kesam vanilje, eple, banan, appelsin, blåbær, jordbær, valnøtter og 86% premium sjokolade. 

22:00 2 havsalt og sesam knekkebrød med majones og vossafår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 🏃🏻‍♀️🧘🏻‍♀️🏋🏻‍♀️❄️

30 minutter på ellipsemaskina før frokost

45 minutter yogaflow

35 minutter styrke, underkropp

Knebøy - 4 x 8 med 12 kilo manual

Hoftehev uten vekt - 4 x 8

Leg Extension - 4 x 8 med 31,5 kilo

Leg Curl - 4 x 8 med 18 kilo

Stående tåhev - 4 x 8 med 22,5 kilo

Kveldstur på 23 minutter i god fart

Matinntak: 

10:00 Havregrøt av havremel, vaniljeprotein og chiafrø. Kanel, peanøttsmør og jordbær på toppen. 

13:30 2 fullkornsrundstykker Eldorado, med bremykt, hushållsost og paprika. 

17:00 Baconsurret svin ytrefilet, ostegratinert blomkål, bearnaise, ris og soyasaus. 

21:00 3 polarbrød med bremykt, kokt skinke og norvegia. 3 dl Litago uten.

Har også småspist en Lindt mørk sjokolade med havsalt i løpet av dagen 🔫 100 gram. Unødvendige kalorier, men akk så godt.. fikk besøk som hadde vært i Sverige 🤦🏻‍♀️

Jaja, fornøyd med dagens innsats uansett ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Trening skrev:

Fytti så god du er!! Bra treninger!

Tusen takk for tilbakemelding :) Jeg føler jeg mestrer treninga, men kostholdet.. not so much 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 🛋🍫

30 minutter på ellipsemaskina før frokost 

30 minutter kveldstur

Matinntak:

10:00 Havregrøt av havremel, vaniljeprotein og chiafrø. Kanel, peanøttsmør og jordbær på toppen. 

12:30 1,5 grovt rundstykke med crispisalat, hamburgerrygg, ost og paprika. Sitronvann. 2 berlinerboller....

15:00 Smågodt, 8-10 biter

17:00 Halv peppes «rull ut» pizza med skinke, bacon og ost. Litt mer smågodt. 

20:00 Mer smågodt og et par never potetgull. 

22:00 Cashewnøtter, håndfull. 

Burde vel spist litt mat på kvelden i stedet for å spise bare tull. Litt tøff dag, så suget etter noe dempende kom for fullt igjen. Sammen med naturloven «det er helg». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 🏋🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🍫🍕

Pulsstep 45 minutter, og 45 minutter kveldstur i rask gange. 

09:00 Smoothie av kirsebær, bringebær, avokado, melk, banan, vaniljeprotein og kanel. 

11:30 Liten sportslunsj og kaffe. 4 knekkebrød, to med serranoskinke og majones, to med vossafår. 

Småspiste lakris, en plopp og potetgull gjennom dagen. 

21:00 4 biter pølsepizza, ca 1/3 hjemmelaget peppes pizza med ostepølse og rødløk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag og morsdag 🎂🍫🎁🌹

Lang gåtur i dagslys, 1 time og 40 minutter

Frokost: 2 fullkornsrundstykker med bremykt og brunost. 

Lunsj/middag: 1/4 pølsepizza

2 berlinerboller og 100 gram crispo

Kveldskos/morsdagsfeiring: 1 stort stykke eplekake med vaniljeis, 3 sjokolade cookies og 3 Sarah Bernhard kjeks. 

Gave.. klarte ikke stå i mot, så spiste ei hel eske melkehjerter sent på kvelden. 

I dag har jeg så så mye og så feil at jeg skammer meg, og kjenner på angst. Tenker at jeg skal være såå flink til uka, men jeg tror jo ikke på det selv en gang. Det blir en travel uke, så planlegging blir vanskelig. Jeg får bare gjøre så godt jeg kan 💖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, litt skeis.. 🍫

30 minutter på ellipsemaskina før frokost

20 minutter oppvarming på spinningsykkel og 45 minutt pulsspinn. 

Frokost: Havregrøt av havremel, vaniljeprotein og chiafrø. Peanøttsmør, kanel og bringebær på toppen. 

Mumset resten av crispoplata fra dagen før........ med kaffe.

Lunsj: Ett fullkornsrundstykke med hvitost og paprika, en skive surdeigsbrød med brunost. 

Middag: Pytt i panne med ost og bacon, 2 skiver brød med smør. Ble litt lite/sugen på noe.. så en skive med nugatti. 

Kvelds: En skive med majones og vossafår og en skive med nugatti. Smoothie av bringebær, blåbær, ananas, vaniljeprotein, eplejuice og melk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tirsdag

Ble ikke tid til morgenøkt, men fikk tatt 20 minutter ellipse og 45 minutter styrke på kvelden. Relativt mye angst fordi dagen ikke ble som jeg tenkte..

Frokost: 2 skiver bremykt og speilegg. 

Mellom: En banan

Lunsj: Tre ryvita knekkebrød med bremykt og hushållsost og et havreknekkebrød med bremykt og fløtemysost. 

Middag: Kjøttsuppe med formloff med bremykt på. 

Kvelds: To loffskiver med bremykt og hvitost. 

I løpet av dagen: 100 gram hvit sjokolade

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag

30 minutter på ellipsemaskina og 1 time tur i rusletempo.

Frokost: Havregryn, banan, rosiner, valnøtter, bringebær og melk. Cashewnøtter

I farta: 2 skiver go og mager leverpostei og en kiten skive nugatti. 

Lunsj: Biffwraps kiosk og frozen yoghurt jordbær med salt karamell saus og sjokolade. 

Middag: To kyllinglårfilet med pommes noisettes og salat. (crispisalat, agurk, paprika, tomat, mais og ananas)

Kvelds: En neve cashewnøtter og en klase druer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...