Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så fulle av forsvarsmekanismer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser jo her inne at det er mer av det hos kvinner enn menn. Menn virker til å lettere gå videre med livet, mens kvinner bortforklarer sannheten.

Anonymkode: 5bff2...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn virker til å lettere gå videre med livet, mens kvinner bortforklarer sannheten.

Hvilken sannhet?

Anonymkode: b02ad...b41

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo her inne at det er mer av det hos kvinner enn menn. Menn virker til å lettere gå videre med livet, mens kvinner bortforklarer sannheten.

Anonymkode: 5bff2...122

Virker til ja. Men menn er jo flinkere til å holde problemer inni seg og late som at alt er ok, mens kvinner er flinkere til å uttrykke at de sliter med noe.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer vel fra person til person, uansett kjønn

Anonymkode: 5352c...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner er sånn og noen menn er sånn. Og med så mange anonyme brukere, er det umulig å vite hvem som er hva.i tillegg til falske profiler.

Anonymkode: ad636...2af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi kvinner er noen nevrotiske og ustabile hormontroll. Noen er også ispedd en rekke personlighetsforstyrrelser, narsissisme og psykopatiske trekk..

Er kvinne selv og har sluttet å omgås kvinner :) Menn er roligere/behersket, logiske og lettere å diskutere med.

Anonymkode: c54e6...cdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi kvinner er noen nevrotiske og ustabile hormontroll. Noen er også ispedd en rekke personlighetsforstyrrelser, narsissisme og psykopatiske trekk..

Er kvinne selv og har sluttet å omgås kvinner :) Menn er roligere/behersket, logiske og lettere å diskutere med.

Anonymkode: c54e6...cdd

Så du snakker om deg selv her?

Anonymkode: b02ad...b41

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du snakker om deg selv her?

Anonymkode: b02ad...b41

Jeg snakket om hvorfor jeg holder meg unna :) 

Anonymkode: c54e6...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner er noen nevrotiske og ustabile hormontroll. Noen er også ispedd en rekke personlighetsforstyrrelser, narsissisme og psykopatiske trekk..

Er kvinne selv og har sluttet å omgås kvinner :) Menn er roligere/behersket, logiske og lettere å diskutere med.

Anonymkode: c54e6...cdd

Rapport fra slummen? Jeg kjenner mange rolige, beherskede, logiske kvinner. Like folk tiltrekkes vel av hverandre. ☺️

Anonymkode: ba592...198

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner er noen nevrotiske og ustabile hormontroll. Noen er også ispedd en rekke personlighetsforstyrrelser, narsissisme og psykopatiske trekk..

Er kvinne selv og har sluttet å omgås kvinner :) Menn er roligere/behersket, logiske og lettere å diskutere med.

Anonymkode: c54e6...cdd

Haha, spar meg. Du er nok mann selv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå anonymbruker cdd ha sin mening om kvinner og menn da?! Greit dere blir støtt av hennes generalisering, men h*n har fortsatt lov til å mene det. 

Anonymkode: a38b0...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå videre i livet fra hva da? Og hvilken sannhet?

(Min rasjonelle og logiske kvinnehjerne slår knute på seg selv av både overskriften og HI. Det gir null mening.)

Anonymkode: f0392...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Ser jo her inne at det er mer av det hos kvinner enn menn. Menn virker til å lettere gå videre med livet, mens kvinner bortforklarer sannheten.

Anonymkode: 5bff2...122

Hahaha, rart det der hvordan menn som "virker å gå så mye lettere videre med livet", som du sier, samles her på Kvinneguiden bare for å furte over hvor grusomme damer er! :ler:  En del av mennene som henger her inne burde gjøre nytte av denne fantastiske evnen du framsnakker her og rett og slett gått videre i livet. Men ironisk nok blir de stadig værende her for å trasse og sutre over hvor fæle kvinner er.

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

La nå anonymbruker cdd ha sin mening om kvinner og menn da?! Greit dere blir støtt av hennes generalisering, men h*n har fortsatt lov til å mene det. 

Anonymkode: a38b0...931

Du vet at dette er en tråd på et diskusjonsforum?
La nå folk få lov til å diskutere, da. Det er ikke bare AB#cdd som får ha meninger her.

Anonymkode: f26a8...acd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg, se på trådene her inne som tar for seg seksuell trakassering, overgrep, me too , utroskap, prostitusjon, abort osv. Mennene her inne forsvarer jo til og med andre overgripsmenn fordi de føler seg støtt av at noen snakker dårlig om (andre) menn, så da kan man jo begynne å se på hvem som er fulle av urasjonelle forsvarsmekanismer. 
 
(nå kommer det straks en kommentar til meg på dette av en mann i forsvar som skriver "Ikke alle menn!") 

Anonymkode: 7a4d5...ac2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.1.2019 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Rapport fra slummen? Jeg kjenner mange rolige, beherskede, logiske kvinner. Like folk tiltrekkes vel av hverandre. ☺️

Anonymkode: ba592...198

Er du rolig, behersket og logisk selv tro? Hvorfor spør du om hun er fra slummen?? Så teit. Så på innlegget hennes som litt morsomt. Men noen må jo alltids la seg provosere så de blir minst like nedrige som de mener den de svarer er... ironisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Ser jo her inne at det er mer av det hos kvinner enn menn. Menn virker til å lettere gå videre med livet, mens kvinner bortforklarer sannheten.

Anonymkode: 5bff2...122

Det er dobbelt så mange menn som tar selvmord, så jeg tviler på påstanden din.

Anonymkode: ac368...21b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber kun med menn, å innrømme menneskelig feil skjer aldri! Utlykket andre eller tekniske feil, lure på hvor mye bedrifta har tapt på mannligego

Anonymkode: f26c2...c11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎1‎/‎26‎/‎2019 at 10:30 PM, AnonymBruker said:

Fordi kvinner er noen nevrotiske og ustabile hormontroll. Noen er også ispedd en rekke personlighetsforstyrrelser, narsissisme og psykopatiske trekk..

Er kvinne selv og har sluttet å omgås kvinner :) Menn er roligere/behersket, logiske og lettere å diskutere med.

Anonymkode: c54e6...cdd

Jøje. Tenk så ulikt vi kan oppleve ting! Jeg opplever det helt motsatt. Menn er så hormonelle at de ofte er slitsomme å omgås. Testosteronet gjør dem til innbilske, selvgode, skrytete og ekstremt kukstyrte. Takke meg til kvinner. Hvis jeg kunne gjort akkurat som jeg ville hadde jeg kun ansatt intelligente og velutdannede kvinner, men det tør jeg ikke for da blir jeg nok meldt til likestillingsombudet. I jobbintervjuer gjør jeg derfor heller mitt beste for å luke ut machomennene. Alt stopper opp med sånne om bord, for de virker programmert til å krangle og gjøre maktkamp ut av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...