Gå til innhold

blivakker, blush osv, er det ekte produkter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ved noen anledninger tidligere kjøpt produkter derfra, redken bla. og dette luktet ikke det samme som den jeg fikk kjøpt i frisørsalongen. ikke hadde den samme konsistens heller. 
Jeg ga ikke opp håpet og bestilte TIGI fra den andre leverandører, og samme skjedde der, DEN luktet hvertfall ikke det samme.

ER det falske produkter?

Hvem er det isåfall som orker produserer i bøtter og spann falske produkter? 

jeg er i en indre konflikt med meg selv, så hva er deres meninger og erfaringer?? 

Anonymkode: e2ea7...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri fått fake produkter derfra, og har handlet mye gjennom årene.

Anonymkode: c60bf...f7c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri fått fake produkter derfra, og har handlet mye gjennom årene.

Anonymkode: c60bf...f7c

men har du handlet fra frisørsalong tidligere? slik at du har noe å sammenligne med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nerine_ skrev:

Har handlet utallige ganger nåde på blivakker og blush, aldri noe tull. 

har du handlet fra frisørsalong tidligere, slik at du har noe å sammenligne med? 

Anonymkode: e2ea7...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett eieren av blivakker? Verdens mest kristne sørlending.  Kan ikke skjønne at han vil selge falske produkter. 

Anonymkode: ddd0b...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett eieren av blivakker? Verdens mest kristne sørlending.  Kan ikke skjønne at han vil selge falske produkter. 

Anonymkode: ddd0b...1ec

🤣🤣🤣 De siste jeg stoler på, er de som er religiøse. Men ja, han er tillitvekkende, det skal han ha. 

Men håper du ikke er like naiv ellers i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt maroccan Oil produkter der, noe som jeg stusset på, fordi i følge min frisørkusine så selges dette merket kun i salonger og ikke på nett. Lookfantastic sender derfor ikke merket til Norge. Jeg har kjøpt shampo og balsam i salong mange ganger, og det jeg fikk fra blivakker.no var helt annerledes i konsistens og lukt. Jeg kjøpte også en highligther (the balm Mary lou) der og den luktet veldig kjemisk og var tørrere enn den jeg kjøpte på Lookfantastic (ja, har sammenlignet de samtidig). Så jeg vet ikke jeg, har en liten mistanke om at noe er det med produktene iallefall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neon_sun skrev:

Jeg har kjøpt maroccan Oil produkter der, noe som jeg stusset på, fordi i følge min frisørkusine så selges dette merket kun i salonger og ikke på nett. Lookfantastic sender derfor ikke merket til Norge. Jeg har kjøpt shampo og balsam i salong mange ganger, og det jeg fikk fra blivakker.no var helt annerledes i konsistens og lukt. Jeg kjøpte også en highligther (the balm Mary lou) der og den luktet veldig kjemisk og var tørrere enn den jeg kjøpte på Lookfantastic (ja, har sammenlignet de samtidig). Så jeg vet ikke jeg, har en liten mistanke om at noe er det med produktene iallefall. 

jeg bestilte meg noe nå, men har kjøpt flere ting fra blivakker, og alle gangene har det luktet helt forferdelig. kjøpte durance vaskemiddel der også, det luktet også veldig rart, nesten harskt. 

redken hadde helt feil konsistens. men om det viser seg å være ekte nå, så skal jeg være glad, for trengte litt produkter litt kjapt og billig.

Anonymkode: e2ea7...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du handlet fra frisørsalong tidligere, slik at du har noe å sammenligne med? 

Anonymkode: e2ea7...873

Noen av produktene, og mange har jeg tidligere kjøpt fra feelunique. Kjøper også mye kosmetikk derfra, helt fint det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fra frisørsalong tidligere og jeg merker ikke forskjell på produktene.

Jeg har kjøpt mye fra blivakker over flere år og jeg tror ikke at det er falske produkter der.

Kan det være at noen av produktene kan ha vært gamle og derfor vært rare? Jeg har ikke opplevd det selv, men det kan vel være mulig?

Anonymkode: c401c...435

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ved noen anledninger tidligere kjøpt produkter derfra, redken bla. og dette luktet ikke det samme som den jeg fikk kjøpt i frisørsalongen. ikke hadde den samme konsistens heller. 
Jeg ga ikke opp håpet og bestilte TIGI fra den andre leverandører, og samme skjedde der, DEN luktet hvertfall ikke det samme.

ER det falske produkter?

Hvem er det isåfall som orker produserer i bøtter og spann falske produkter? 

jeg er i en indre konflikt med meg selv, så hva er deres meninger og erfaringer?? 

Anonymkode: e2ea7...873

Hvordan vet du at Blivakker, Blush m.fl. selger fake produkter og at frisøren har de ekte produktene? Kan det ikke like gjerne være omvendt? 

For alt vi bet så kan ts eller andre i tråden være en frisør som vil fremsnakke frisørens levebrød fremfor at kundene skal handle like gode eller bedre produkter på nettet til en langt mer gunstig pris. 

For dem som ikke vet dette, så er Blush og komplettapotek eid av samme kjede. Komplett har en rekke nettbutikker i tillegg til bank både for invistering og for kredittkort. For dem som vil tro at en så stor kjede driver med juks og fanteri på produktene sine, ja, de får tro det de vil. 

Fra tid til annen så dukker disse trådene opp der formålet er å snakke ned nettbutikker for shampo og andre frisørprodukter, det er det ingen grunn til slik jeg har opplevd og erfart både Blush, blivakker og Nordicfeel.no og feelunique.com. 

Anonymkode: f7e5b...b4f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89

jeg tar redken som eksempel her. loreal i norge er leverandør av redken, de leverer kun redken til frisørsalonger. finner du redken andre steder som apotek, nettbutikker, nille osv til halve prisen er dette ofte paralellimporterte varer. Dvs at varene kommer fra enten konkursbo i utlandet hvor produktene ikke er oppbevart forsvarlig før de kom til norge( eksempel : temperatur , dato osv ) dette gjør at innholdet i produktene endrer lukt og konsistens , og kan i værste fall starte en kjemisk reaksjon i produktet.

alternativ 2 er fake produkter . det er faktisk utrolig enkelt og kopiere etiketter og flasker, blande sammen noe skvip i en kjeller og selge til godtroende nordmenn . selvfølgelig er dette en kjempeindustri!!! vær så snill, ikke vær så naive da dere... lukter det kjemikalier og helt annerledes enn man er vant til , ikke klin det i håret og på huden ... autoriserte forhandlere er de eneste som selger kvalitetssikrede produkter, og man får det man betaler for!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brunette89 skrev:

jeg tar redken som eksempel her. loreal i norge er leverandør av redken, de leverer kun redken til frisørsalonger. finner du redken andre steder som apotek, nettbutikker, nille osv til halve prisen er dette ofte paralellimporterte varer. Dvs at varene kommer fra enten konkursbo i utlandet hvor produktene ikke er oppbevart forsvarlig før de kom til norge( eksempel : temperatur , dato osv ) dette gjør at innholdet i produktene endrer lukt og konsistens , og kan i værste fall starte en kjemisk reaksjon i produktet.

alternativ 2 er fake produkter . det er faktisk utrolig enkelt og kopiere etiketter og flasker, blande sammen noe skvip i en kjeller og selge til godtroende nordmenn . selvfølgelig er dette en kjempeindustri!!! vær så snill, ikke vær så naive da dere... lukter det kjemikalier og helt annerledes enn man er vant til , ikke klin det i håret og på huden ... autoriserte forhandlere er de eneste som selger kvalitetssikrede produkter, og man får det man betaler for!! 

Misforstår jeg nå eller mener du at alle Redken-produkter kjøpt på nett er enten falske eller gamle? 

Anonymkode: 3b52c...8a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Brunette89 skrev:

jeg tar redken som eksempel her. loreal i norge er leverandør av redken, de leverer kun redken til frisørsalonger. finner du redken andre steder som apotek, nettbutikker, nille osv til halve prisen er dette ofte paralellimporterte varer. Dvs at varene kommer fra enten konkursbo i utlandet hvor produktene ikke er oppbevart forsvarlig før de kom til norge( eksempel : temperatur , dato osv ) dette gjør at innholdet i produktene endrer lukt og konsistens , og kan i værste fall starte en kjemisk reaksjon i produktet.

alternativ 2 er fake produkter . det er faktisk utrolig enkelt og kopiere etiketter og flasker, blande sammen noe skvip i en kjeller og selge til godtroende nordmenn . selvfølgelig er dette en kjempeindustri!!! vær så snill, ikke vær så naive da dere... lukter det kjemikalier og helt annerledes enn man er vant til , ikke klin det i håret og på huden ... autoriserte forhandlere er de eneste som selger kvalitetssikrede produkter, og man får det man betaler for!! 

JA jeg er enig, men lov å håpe i det lengste. kunne bare ønske det var konkurs fra salonger i eget land. 

Anonymkode: e2ea7...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Misforstår jeg nå eller mener du at alle Redken-produkter kjøpt på nett er enten falske eller gamle? 

Anonymkode: 3b52c...8a6

er de på halve prisen av vanlig pris , så ja da mener jeg det er noe alvorlig galt... finnes jo autoriserte nettbutikker som er tilknyttet frisørsalonger, da er det såklart ikke fake, da varene fortsatt kommer direkte fra leverandør med kvalitetssikringen det medfører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på nettsidene til blivakker at de kjøper produktene via parallelimport eller direkte fra leverandør og at de har metoder som gjør at de sikrer seg at det er ekte og at holdbarheten er god. Hva nå enn det er.

Blush er også sertifisert som trygg e-handelsbutikk og jeg kjøper ikke at både de og blivakker selger falske produkter når de er så store og har såpass mange kunder som de har.

Jeg tenker at det er sannsynlig at de kan være uheldig å selge produkter som det er noe feil med eller som er gamle, men jeg tror ikke at det er noe som skjer generelt.

Mulig jeg høres naiv ut, men har god erfaring fra alle nettbutikker av den typen og kommer til å fortsette og handle hos dem og de andre så lenge jeg får produkter som er bra.

Anonymkode: c401c...435

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står på nettsidene til blivakker at de kjøper produktene via parallelimport eller direkte fra leverandør og at de har metoder som gjør at de sikrer seg at det er ekte og at holdbarheten er god. Hva nå enn det er.

Blush er også sertifisert som trygg e-handelsbutikk og jeg kjøper ikke at både de og blivakker selger falske produkter når de er så store og har såpass mange kunder som de har.

Jeg tenker at det er sannsynlig at de kan være uheldig å selge produkter som det er noe feil med eller som er gamle, men jeg tror ikke at det er noe som skjer generelt.

Mulig jeg høres naiv ut, men har god erfaring fra alle nettbutikker av den typen og kommer til å fortsette og handle hos dem og de andre så lenge jeg får produkter som er bra.

Anonymkode: c401c...435

jeg har ved jevne mellomrom prøvd å kjøpe av de, ulike produkter hver gang, er det ikke da rart at jeg skal ha uflaks hver gang? jeg elsker gode produkter, men i ny og ned strekker ikke økonomien til og dum som jeg er tyr jeg til netthandel. og hver gang er det noe tull. Det lukter rart, har rar konsistens eller annen farge. hver gang jeg konfronterer de med det, er det jeg som har feil. til tross fora t jeg har Orginal (kjøpt fra salong) produktet å sammenligne med. 

Anonymkode: e2ea7...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...