Gå til innhold

Er det feil å ha kosedyr som voksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil nå si at det er litt rart å sove med bamser om man er voksne. Men folk får gjøre som de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange bamser. Kjøper ofte flere, hvis jeg ser noen fine. Og de gamle fra barndommen hadde vært uaktuelle å kaste. Har dog ingen i senga, og det koses sjelden. Ei heller er de med på ferie lenger. 😄 Men litt klapping kan forekomme.

Anonymkode: 25042...7e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har mange bamser. Kjøper ofte flere, hvis jeg ser noen fine. Og de gamle fra barndommen hadde vært uaktuelle å kaste. Har dog ingen i senga, og det koses sjelden. Ei heller er de med på ferie lenger. 😄 Men litt klapping kan forekomme.

Anonymkode: 25042...7e5

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 20-året og har masse Hello kitty bamser, bryr meg ikke akkurat hva folk tenker. Min samboer har ikke sakt noe om det liksom

Anonymkode: 1ebe5...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er feil eller ikke er vel egentlig opp til hver enkelt å avgjøre/tenke :)

I en alder av 30 har jeg fortsatt bamse i senga, og jeg er egentlig ganske flau over det. Samboeren er dritt lei, og jeg forstår han godt, og selv om jeg helt fint klarer å sove uten, så er den der hver natt for det. Mest som ekstra-pute, men også for å kose med beina som jeg har gjort med den siden jeg var liten. 

Og det var ikke mindre flaut å ha den med på sykehus både her og der den siste tiden, men den blir liksom en ekstra trøst når man ikke har det så bra og syns litt synd på seg selv. 

 

Samtidig står det en bamse på sofaen, som er omtrent det eneste minnet etter farfar, og en i bokhylla som er den første gaven jeg fikk av samboeren, så de har en helt annen verdi og betydning enn den slitne haugen av en bamse som bor på rommet 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bamse jeg fikk av en kjæreste som jeg bruker som ryggstøtte når jeg leser bok :)

Anonymkode: 946f3...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Jeg er 36 og har en kose-hai fra IKEA i sengen. Er en singel dame. Bruker den mest til å få god liggestilling og armstøtte. Synes det er koselig selv om den har en funksjon. 

Anonymkode: fd80b...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er 36 og har en kose-hai fra IKEA i sengen. Er en singel dame. Bruker den mest til å få god liggestilling og armstøtte. Synes det er koselig selv om den har en funksjon. 

Anonymkode: fd80b...a86

Jeg er på din alder og jeg har også et kosedyr 🙈 vet ikke hvorfor jeg begynte med det, mest som trøst kanskje. Jeg er mye alene og får litt følelsen av at jeg ligger ved siden av noen og at jeg ikke er alene. Nesten like sært som voksne damer som går rundt med sånne newborn dukker, jeg vet 😕 men den bamsen skal hvertfall ut når/hvis jeg får kjæreste. 

Anonymkode: 33daf...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk kjeft for å ha kosedyr på sengen. 

Anonymkode: ca413...552

Og det måtte du dra opp en to år gammel tråd for å si?

Anonymkode: 494ba...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...