AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #21 Skrevet 25. januar 2019 Var helt sikker på det var gutt, fra sikkert uke 6-7, var helt utenkelig det kunne være jente for jeg var virkelig helt sikker det var en gutt. Var liksom ingen tvil, jeg visste han var gutt. Så på ordinær ultralyd da de sa det var gutt, var det sånn «ja jeg vet det».😂 Anonymkode: a430c...f1a 1
Gasellen Skrevet 25. januar 2019 #22 Skrevet 25. januar 2019 Har hatt følelse av jente hele veien, er uke 38 nå og nå begynner jeg å tenke at det kanskje er gutt 🙈 50/50 sjanse for å få rett ihvertfall! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #24 Skrevet 25. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er litt vittig at noen tror at magefølelsen var riktig. Det er jo helt tilfeldig, og ikke noe du kan føle... Ja, du kan gjette riktig, men det er flaks Anonymkode: 7a704...9fb Men det føltes ikke som gjetting. Det bare lå dypt i meg at det var jente. Vi diskuterte jentenavn, og så 'kanskje vi bør diskutere guttenavn også'. Jeg greier ikke helt å forklare følelsen, vissheten, om at det var jente. Jeg var likegyldig til kjønn, bare jeg fikk en levende og frisk baby. Jeg ville bli mamma, bare. Og likevel denne magefølelsen, vissheten, som jeg ikke kan forklare hvor kom fra. Det ble jente. Med akkurat de korketrekkerne jeg var sikker på at hun kom til å ha. Anonymkode: 7fe7f...af8
Memira Skrevet 25. januar 2019 #25 Skrevet 25. januar 2019 Jeg følte fra dag 1 at jeg bar på en liten jente, og kunne nesten malt barnerommet rosa fordi jeg var så sikker. Hadde drømt masse om en nyfødt jentebaby som bare gjorde meg mer sikker i min sak. Ultralyd derimot sa gutt og jeg har brukt kjempelang tid på å omstille hjernen min på at det blir en liten prins i stedenfor. Vi ble jo selvfølgelig glad uansett, men i hjernen min trengte litt tid på å omstille seg bare fordi jeg hadde vært så sykt sikker på magefølelsen!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #26 Skrevet 26. januar 2019 Nr 1: Var helt sikker på gutt. Fikk gutt. Nr 2: Var helt sikker på jente. Fikk gutt. Anonymkode: fa8bf...160
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #27 Skrevet 26. januar 2019 Her sa magefølelsen gutt begge gangene, men ut kom det to jenter. De kler riktignok blått mye bedre enn rosa, så jeg har kjøpt blå klær til dem uansett, men jenter er de definitivt. Anonymkode: 34d6e...835
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #28 Skrevet 26. januar 2019 Jeg hadde veldig sterk følelse av at det ble gutt og det stemte. Anonymkode: 8d65b...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå