Gå til innhold

har du runde bryst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.1.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Ingen naturlige bryster er runde. Bryster er dråpeformet/ovale og det er noe på denne planeten som heter tyngdekraft som trekker puppene nedover og gjør de avlange avhengig av størrelse. De "rundeste" er vel de som knapt har noe fylde, men selv de er dråpeformede. 

Men ja mine bryster er ikke lett med bare en hånd å holde fullt rundt med, men de er avlange som to tjukke halve brød :)

Runde + fyldige må det silikon til men da er det plutselig ikke bryst man holder rundt, men to harde silikonballonger. Kan ikke skjønne hva menn finner tennende med silikonpupper heller når man tenker over de helserisikoene , potensielle smertene og de hindringene sånne bryst medfører. 

Anonymkode: 7b26a...6c4

Det er klart at tyngekraften gjør at alle bryster er fyldigere nederst enn øverst, også med silikon.

Men det er da ganske vanlig at bryster kan være helt runde sett forfra. 

Anonymkode: cd759...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart at tyngekraften gjør at alle bryster er fyldigere nederst enn øverst, også med silikon.

Men det er da ganske vanlig at bryster kan være helt runde sett forfra. 

Anonymkode: cd759...53d

Ikke hos eldre damer (25+)

Anonymkode: ca314...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎23‎.‎01‎.‎2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

har du per definisjon runde bryst som ikke er lett med bare en hånd å holde fullt rundt med? 

jeg blir særlig tent på runde bryst....

 

Anonymkode: ba93e...882

Hva er så fint med det?

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎01‎.‎2019 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Runde og myke, men ikke store, er en B cup. Men er veldig fornøyd med dem, alltid fått komplimenter. 

Anonymkode: e6e6b...251

Ditto. Jeg har fått høre maaange ganger at dette er perfekte bryster. Jeg er slank og ellers naturlig på alle måter. Brystene også, menn med litt omløp i toppetasjen foretrekker uansett al natural.

Anonymkode: bf98f...ffb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Meg og mine søstre har alle runde fyldige bryst, de holder seg oppe naturlig.. kanskje det er trening eller gener som spiller inn hos oss...

Anonymkode: a6cc8...ca3

Her og! 

Anonymkode: 3a59f...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2019 den 19.11, Arwen Undomièl skrev:

Jeg har runde bryst, hva er så fint med det?

fyldige, deilig å ta på.

TS

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lange, slappe, rekker ned til knærne. Ruller dem opp for så å dytte dem på plass ned i bh'n (Greit med praktiske bh'er med tykke stropper) Vel på plass rekker de meg til valkene under navlen.

Fasong? Pølser gått ut på dato'n fasong.

Anonymkode: 819ce...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2019 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Ikke hos eldre damer (25+)

Anonymkode: ca314...587

Hvilke kvinner har du vært borti, som forfaller så tidlig? Det er ingen hemmelighet at selv vi som ikke har født barn, får hengebryster på et tidspunkt, men det skjer aldeles ikke i 20 - årene. Jo da, det finnes uheldige unntak, og det finnes unge mødre som har to tomme teposer i en alder av 22, men det er ikke normen. 

For øvrig valgte jeg å «gjøre noe med problemet» da jeg var i midten av 40 - årene. Da hadde jeg fått et(i mine egne øyne)estetisk behov for å få tilbake det jeg hadde begynt å miste. Enkelt sagt, løste penger og en dyktig kirurg problemet. At jeg derimot skulle hatt behov for noe slikt da jeg var i 20 - årene, eller 30 - årene, er regelrett visvas. Og det gjelder majoriteten av kvinner i de nevnte aldersgruppene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Monica1968 skrev:

Hvilke kvinner har du vært borti, som forfaller så tidlig? Det er ingen hemmelighet at selv vi som ikke har født barn, får hengebryster på et tidspunkt, men det skjer aldeles ikke i 20 - årene. Jo da, det finnes uheldige unntak, og det finnes unge mødre som har to tomme teposer i en alder av 22, men det er ikke normen. 

For øvrig valgte jeg å «gjøre noe med problemet» da jeg var i midten av 40 - årene. Da hadde jeg fått et(i mine egne øyne)estetisk behov for å få tilbake det jeg hadde begynt å miste. Enkelt sagt, løste penger og en dyktig kirurg problemet. At jeg derimot skulle hatt behov for noe slikt da jeg var i 20 - årene, eller 30 - årene, er regelrett visvas. Og det gjelder majoriteten av kvinner i de nevnte aldersgruppene. 

valgte du å sette inn silikon?

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

valgte du å sette inn silikon?

Anonymkode: ba93e...882

Jeg valgte å både forstørre litt, og å løfte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er så små at de ikke har en synlig form🤷‍♀️

Anonymkode: 95f90...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Monica1968 skrev:

Jeg valgte å både forstørre litt, og å løfte.

hvem får betrakte dem i din hverdag? Fikk du kritikk fra noen hold før inngrepet?

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for seksualisert innhold. 

Olava, mod. 

Edit: Tråden er også ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Endret av Olava
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.1.2019 den 20.20, carmen81 skrev:

Runde + fyldige + myke= mine og veldig fornøyd med de. 

heldige deg! :) 

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser for deg en pose med en tung stein i bunn så nærmer vi oss riktig beskrivelse

Anonymkode: 08fb9...2e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig synes jeg det er pent. Og synes det er fint på kvinner, synd jeg så sjelden får massere den type bryst. 

Anonymkode: ba93e...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 38 år og har runde bryst, fra siden er de dråpeformet. De henger ikke og er faste :)

Anonymkode: 5b86b...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

har du per definisjon runde bryst som ikke er lett med bare en hånd å holde fullt rundt med? 

jeg blir særlig tent på runde bryst....

 

Anonymkode: ba93e...882

De er lange og slanke 👍🏻

Anonymkode: 42b14...56c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 38 år og har runde bryst, fra siden er de dråpeformet. De henger ikke og er faste :)

Anonymkode: 5b86b...f61

kjempe fine. :) 

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er lange og slanke 👍🏻

Anonymkode: 42b14...56c

kjempe fine. :) 

Anonymkode: ba93e...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...