Gå til innhold

Leggetider, 8 og 13


NilleMille

Anbefalte innlegg

Dere som har barn i alderen åtte og tretten, når legger de seg og når må de opp om morningen i ukedager? 

Hva med helger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 åringen mellom 19.30-20.00

13 åringen 21.30

De er oppe 06.30/07.00

Anonymkode: 505b0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset legges 8-åringen (og 10-åringen) klokken 21 og 13-åringen klokken 22😊

Anonymkode: 64fa7...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her i huset legges 8-åringen (og 10-åringen) klokken 21 og 13-åringen klokken 22😊

Anonymkode: 64fa7...485

Og de står opp klokken 07-07.30😊

Anonymkode: 64fa7...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 åringen legger seg kl 21.30 untatt en dag med den trening. Da er hun i seng kl 23. Er oppe ca kl 07 hver dag. En dag i uken må hun opp 5.30 pga tidlig trening. 

Anonymkode: ec5b7...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, NilleMille skrev:

Takk. Er så usikker når det kommer til disse leggetidene 😄

21 høres veldig sent ut for en 8 åring.Når min gutt var 7 år så var ett av temaene leggetid på foreldremøte,å nesten alle sa at barnet la seg 20.00. Nå er gutten min 8 år å legger seg 20.30.

Anonymkode: e6f28...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolebarn vokser mye, er veldig aktive og trenger mye søvn. Tilstrekkelig søvn er nødvendig, både for skolearbeidet, oppmerksomheten og hukommelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 åring 20.30 og 12 åring 21.30 dei står opp kl 07.00 😊 

Anonymkode: 5e080...bd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle våre (6, 8 og 10) legger seg samtidig. De går opp for tannpuss og nattahistorie kl 20 og så er de i seng til 20.30. Det varierer hvor raskt de sovner, alle leser litt på egen hånd først. De må stå opp 7.15 på hverdagene. Det er ikke leggetiden som er viktig, men at de får nok timer søvn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 og 10åring legger seg 2030 og står opp 7-7.30. De trenger like mye søvn så da legger de seg samtidig.

Anonymkode: d3b73...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 åringen her må legge seg 2130 da h»m står opp 0615. 9 åringen legger seg 2030.

Anonymkode: 077e9...5f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13-åringen legger seg ideelt 2215, men det blir ofte 2230. Står opp selv før 07, er blid og passer lekser og trener daglig, så selv om jeg synes det er litt lite søvn virker det som om det holder for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

8 åringen mellom 19.30-20.00

13 åringen 21.30

De er oppe 06.30/07.00

Anonymkode: 505b0...89b

Ser jeg på venner av vår 9 åring, så får de fleste være ute og leke til 19.30 på ukedager. Nå som det er perfekte akeforhold, så er flere av dem ute til rundt 20.00 og kanskje litt til. Alle disse hører til riktig så oppegående foreldre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kontorotta skrev:

Ser jeg på venner av vår 9 åring, så får de fleste være ute og leke til 19.30 på ukedager. Nå som det er perfekte akeforhold, så er flere av dem ute til rundt 20.00 og kanskje litt til. Alle disse hører til riktig så oppegående foreldre. 

Og dette har du noe med fordi...? 

Min 8 åring er i seng til 9 og sovner da fort, står opp 7.45. Dette er passelig med søvn for mitt barn og barn (som voksne) har forskjellige behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chablis skrev:

Og dette har du noe med fordi...? 

Min 8 åring er i seng til 9 og sovner da fort, står opp 7.45. Dette er passelig med søvn for mitt barn og barn (som voksne) har forskjellige behov. 

Har ikke noe mer med det, enn kommentaren din til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kontorotta skrev:

Har ikke noe mer med det, enn kommentaren din til meg. 

Tror jeg må ha tolket innlegget ditt feil, sorry 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...