Gå til innhold

Tør du si til partneren din at folk på tv er attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og samboeren gjør det hele tiden 😂 Snakker, diskuterer og spør hverandre. «Er hun der pen, synes du?» kan jeg spør, også kan han si f.eks «Hmm, nja ikke noe spesielt.» Og så kan jeg bli sånn «Hææ? Jeg synes hun er kjempepen!» også snakker vi litt om det. Haha, ganske gøy egentlig.

Jeg vet hans kjendis «crushes» og han vet mine.

Det er ikke det at vi har et påtrengende behov for å si alt vi tenker, det har bare blitt en greie. Husker det begynte med at kjæresten min spurte meg om Channing Tatum, «alle» jentene var jo helt på tuppa etter ham i en periode og han skjønte ikke greia. Jeg skjønner heller ikke greia, som jeg sa til ham. Ikke helt min type. Så ble han vel nysgjerrig da og spurte meg hvilke mannlige kjendiser jeg syntes var pene/kjekke. Så spurte jeg ham hvilke kjendiser han syntes var pene. Også har det bare blitt en morsom greie. 

Vi er så sikre på hverandre at det er ikke noe problem.

Anonymkode: 9989a...f9d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren gjør det hele tiden 😂 Snakker, diskuterer og spør hverandre. «Er hun der pen, synes du?» kan jeg spør, også kan han si f.eks «Hmm, nja ikke noe spesielt.» Og så kan jeg bli sånn «Hææ? Jeg synes hun er kjempepen!» også snakker vi litt om det. Haha, ganske gøy egentlig.

Jeg vet hans kjendis «crushes» og han vet mine.

Det er ikke det at vi har et påtrengende behov for å si alt vi tenker, det har bare blitt en greie. Husker det begynte med at kjæresten min spurte meg om Channing Tatum, «alle» jentene var jo helt på tuppa etter ham i en periode og han skjønte ikke greia. Jeg skjønner heller ikke greia, som jeg sa til ham. Ikke helt min type. Så ble han vel nysgjerrig da og spurte meg hvilke mannlige kjendiser jeg syntes var pene/kjekke. Så spurte jeg ham hvilke kjendiser han syntes var pene. Også har det bare blitt en morsom greie. 

Vi er så sikre på hverandre at det er ikke noe problem.

Anonymkode: 9989a...f9d

Jeg synes tvertimot du høres fryktelig usikker ut slik du beskriver det.. Beklager.

Anonymkode: 306f2...cbc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Ser jeg virkelig ikke poenget med å si! 

Anonymkode: e094e...672

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi digger å diskutere fine mennesker vi 😂 Finnes jo så mye pene mennesker i verden, de blir ikke mindre pene bare for at man er i et forhold 😊

Anonymkode: 3d520...5a2

På sett og vis jo. For når jeg er i forhold/veldig glad i noen, så slutter jeg å legge merke til andre menn. Sikkert jeg som er veldig rar😱😂😅

Anonymkode: e63ac...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer dette behovet med å fortelle partneren sin at andre er attraktive fra? Hva ønsker man å oppnå? Hva vil man med å si det høyt? :klo:

Anonymkode: 306f2...cbc

Skjønner ikke jeg heller 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes tvertimot du høres fryktelig usikker ut slik du beskriver det.. Beklager.

Anonymkode: 306f2...cbc

Og hvordan kom du frem til det?  Hadde AB vært usikker på seg selv, hadde hun vel tenkt at temaet ikke var noe særlig å snakke om...? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes tvertimot du høres fryktelig usikker ut slik du beskriver det.. Beklager.

Anonymkode: 306f2...cbc

Jaha, hvordan da? 😛 

Jeg kan si deg helt sikkert at det er jeg ikke. :) 

Det er ikke sånn at jeg spør typen min hver gang en dame dukker opp på skjermen «Synes du hun er fin?? Er hun fin? Hun der da?? Er hun finere enn meg?» Jeg spør bare av ren nysgjerrighet. Sånn og til kommer det en jente jeg synes er skikkelig pen på tv, fint ansikt for eksempel og fin kropp, så kommenter jeg det, og av og til hender det at han ikke han enig med at hun er sååå pen. Da kan jeg bli sånn «hæh? Ser du det jeg ser eller? 😅» Så snakker vi litt om det. 

Anonymkode: 9989a...f9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe behov for å si det sånn ut av det blå, men det hender mannen spør. Han vet hva jeg liker, så han treffer ofte blink. Og de jeg liker er de som er mest lik ham, så det plager ham ikke akkurat, gir ham bare en slags bekreftelse. 😛

Selv har jeg ikke spesielt lyst til å vite hvilke damer han syns er pene, så jeg spør ikke.

Anonymkode: 7eb5f...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ojj hvordan reagerer den andre?:p sier du det åpent bare på eget initiativ?

Anonymkode: 197f1...6d2

Herlighet - de vet jo at det ikke er noen trussel.... Jeg skal på BonJovi konsert i år med noen venninner. Mennene våre vet alle at vi digger ham :)  Problem?? NOPE

Anonymkode: 6fa67...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sett og vis jo. For når jeg er i forhold/veldig glad i noen, så slutter jeg å legge merke til andre menn. Sikkert jeg som er veldig rar😱😂😅

Anonymkode: e63ac...025

Åja, du er en av de som får skylapper på.... Selvsagt blir man gjerne ikke så lett betatt av andre når man er nyforelsket, men de fleste klarer å legge merke til om en annen mann (eller kvinne) er pen eller sexy, selv om man er i et nytt forhold. Høres så fjortis ut når folk sier at "nei, jeg ser kun på mannen min..."

Anonymkode: 6fa67...0f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er så sjalu at jeg ikke kan si at noen menn er kjekke. Det gjør jeg lurest i å holde for meg selv. 

Jeg er så lite sjalu at han kan si det. 

Anonymkode: fbf35...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt problemer med det, men jeg synes det er unødvendig og har aldri sett poenget med å dele slike ting med en partner.

Anonymkode: a0e06...126

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Summ skrev:

Jeg og typen sitter å kommenterer utseendet til alle vi ser på TV ca 😂 syns det er gøy vi, diskutere, være enig og uenig, og slikt. Vi sitter egentlig slik på uteserveringer når vi er på date også.. 

Det er lov å syns andre er pene selvom man er sammen. Jeg syns seigmenn smaker godt, men jeg ville aldri byttet det ut med Kinderegg! 

Enig! Vi diskuterer utseende på dem vi ser på TV, hårfarge, frisyre, klesplagg osv. Vi elsker hverandre, og dette har jo ingenting med forholdet vårt å gjøre. Dessverre ser mange det som en trussel, selv om det skulle vært et kinderegg..... Mannen min kunne ikke brydd seg mindre om jeg sa at Robbie Williams var sexy. Da vi var på konsert med ham i fjor, var jeg hektet. Mannen lo bare :) Jeg vet mannen synes nabodamen har en flott og veltrent kropp. Og jeg er enig ;) At folk blander forelsket med å like noe, er jo bare sykt!

Anonymkode: 6fa67...0f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir sjalu hvis han sier at en bekjent er pen, men en kjendis driter jeg i. Nå har jeg veldig dårlig selvbilde da, så han holder seg for god til å sitte å kommentere slikt. Jeg synes altså ikke det er morsomt, fordi jeg bare sammenligner meg selv med den personen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer dette behovet med å fortelle partneren sin at andre er attraktive fra? Hva ønsker man å oppnå? Hva vil man med å si det høyt? :klo:

Anonymkode: 306f2...cbc

Helt enig! Skjønner overhodet ikke hva poenget er med å si sånt høyt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg sikkert ha gjort, men er vel femten år siden sist jeg ble fascinert av noen på tv/film. Jeg trenger tydeligvis noen dimensjoner som man bare får i det virkelige liv for å vurdere om noen er tiltrekkende.

Anonymkode: 8fd91...a5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit , jeg, så lenge ikke det er hele tiden. Det blir bare teit og slitsomt, og etter min mening ganske overflatisk.

Anonymkode: 1dcf8...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...