Gå til innhold

Tør du si til partneren din at folk på tv er attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. mannen og jeg ser på en serie nå, hvor han ene som spiller er ganske kjekk. Jeg sitter og beundrer ham, men tør virkelig ikke si noe sånt til mannen min. Jentene som er med er veldig pene, han synes sikkert de er fine han også.

Jeg vet mamma kan si høyt at clooney er kjekk, men tror ikke pappa bryr seg om det hun sier.. Jeg tør ikke og ser ikke poenget med å si noe som kanskje kan såre mannen min. 

Hva tenker dere? Er dere åpne om hvem som dere synes er attraktive på tv eller i virkeligheten? 

 

Anonymkode: 197f1...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt sier jeg det. Han og. 

Om han syntes en foretningsforbindelse er  "pen", "snasen", eller "ikke så verst "så sier han det også. Jeg kan si noe lignende. 

Vi er trygge på hverandre og føler ikke sjalusi med mindre det er et ekte grunnlag for det. 

Anonymkode: 23953...ac7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det legger jeg ikke skjul på 😂

Anonymkode: c78a5...ea4

Ojj hvordan reagerer den andre?:p sier du det åpent bare på eget initiativ?

Anonymkode: 197f1...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen sitter å kommenterer utseendet til alle vi ser på TV ca 😂 syns det er gøy vi, diskutere, være enig og uenig, og slikt. Vi sitter egentlig slik på uteserveringer når vi er på date også.. 

Det er lov å syns andre er pene selvom man er sammen. Jeg syns seigmenn smaker godt, men jeg ville aldri byttet det ut med Kinderegg! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan godt si om vi syns noen ser bra ut, hvorfor skulle vi ikke det?  Alle oppegående mennesker skjønner vel at man ikke mister evnen til å bedømme utseende selvom man er i et forhold. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kommer dette behovet med å fortelle partneren sin at andre er attraktive fra? Hva ønsker man å oppnå? Hva vil man med å si det høyt? :klo:

Anonymkode: 306f2...cbc

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uproblematisk for oss, vi sitter og ser på Game of Thrones nå, og han kunne godt tenkt seg å ligge med Dany. Jeg er mer keen på Khal Drogo selv. Robb Stark er også ganske digg. Og kjæresten liker også han.

Det er bare en morsom greie. Hadde ikke likt det om han kommenterte noe lignende på noen av venninnene mine, av åpenbare grunner 😛

Anonymkode: 7eb55...cf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) jeg har sagt til mannen at selvfølgelig finnes det vakre mennesker, selvom vi er gift. Noen er heldige enn andre også. Sånn er det, men vi holder kjeft😂

Jeg tør ikke egentlig si til noen 😂

Anonymkode: 197f1...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer dette behovet med å fortelle partneren sin at andre er attraktive fra? Hva ønsker man å oppnå? Hva vil man med å si det høyt? :klo:

Anonymkode: 306f2...cbc

Det er vel ikke akkurat et behov, men vi kan sitte og snakke om utseende til skuespillere når vi ser en film bl.a. Og det kan godt være at jeg begynner å snakke om den utrolig pene jenta, eller at mannen kommenterer at han fyren var en kjekkas. Så her går det på kryss og tvers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt uproblematisk for oss, vi sitter og ser på Game of Thrones nå, og han kunne godt tenkt seg å ligge med Dany. Jeg er mer keen på Khal Drogo selv. Robb Stark er også ganske digg. Og kjæresten liker også han.

Det er bare en morsom greie. Hadde ikke likt det om han kommenterte noe lignende på noen av venninnene mine, av åpenbare grunner 😛

Anonymkode: 7eb55...cf4

Ja, blir litt annerledes med kjendiser:) vi sitter og ser på al hayba på Netflix.. ^^

Anonymkode: 197f1...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer dette behovet med å fortelle partneren sin at andre er attraktive fra? Hva ønsker man å oppnå? Hva vil man med å si det høyt? :klo:

Anonymkode: 306f2...cbc

Skjønner heller ikke vitsen med dette. Må man si alt man tenker høyt, hvorfor kan man ikke la akkurat det være? Kan man ikke heller snakke med venninner/kompiser om hvem man synes er attraktive? Veldig unødvendig.

Anonymkode: f38c3...c3b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne ikke falt meg inn.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer dette behovet med å fortelle partneren sin at andre er attraktive fra? Hva ønsker man å oppnå? Hva vil man med å si det høyt? :klo:

Anonymkode: 306f2...cbc

Ja, si det du. Jeg skjønner det i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer dette behovet med å fortelle partneren sin at andre er attraktive fra? Hva ønsker man å oppnå? Hva vil man med å si det høyt? :klo:

Anonymkode: 306f2...cbc

Hvorfor skjule det man syntes? Bedre å være åpen enn å la den andre mistenke at man tror det men ikke tør si det bort. Sistnevnte dobler jo sjansen for mistillit. 

Anonymkode: 23953...ac7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sagt at om Brad Pitt så min vei så ville jeg selvsagt ligget med han. Det er jo ikke akkurat noen trussel for oddsen for det er under null. 

Anonymkode: 23953...ac7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi digger å diskutere fine mennesker vi 😂 Finnes jo så mye pene mennesker i verden, de blir ikke mindre pene bare for at man er i et forhold 😊

Anonymkode: 3d520...5a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner heller ikke vitsen med dette. Må man si alt man tenker høyt, hvorfor kan man ikke la akkurat det være? Kan man ikke heller snakke med venninner/kompiser om hvem man synes er attraktive? Veldig unødvendig.

Anonymkode: f38c3...c3b

Hva som er unødvendig og ikke får være opp til hvert enkelt par å avgjøre. Vi er såpass sikre på oss selv og hverandre at ingen blir såret om den andre syns noen er tiltrekkende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen i over 10 år, og vi kommenterer gjerne vakre mennesker. Både på film og på gata. Jeg er bifil, og vi har ganske lik smak i kvinner, så vi kan gjerne vise hverandre bilder av fine damer. 

Akkurat som vi kommenter fine hus, eller møbler, eller kunst eller landskap, vi er estetikere, og det handler rett og slett om å dele opplevelsen av å se på noe vakkert. 

Vi er veldig trygge på hverandre, og har begge god selvtillit, så jeg ser ikke problemet. 🤷‍♀️

Anonymkode: 87c61...b9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så trygge på hverandre at vi fint kan kommentere utseende på skuespillere, null problem. Vi vet jo hva den andre liker, så begge vet når den andre tenker "deilig". 

Anonymkode: 753f1...ec7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...