Gå til innhold

Når begynte du å få mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken uke begynte du å få mage? 😁

Anonymkode: 2db90...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt uke 16 begynte den sånn smått å vises, men kunne lett skjule den. Fra uke 24 ble den vanskeligere å gjemme 😊

Anonymkode: dae3e...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 13/14 kom den plutselig, er i uke 17 nå ❤️ umulig å skjule den uansett hva jeg har på. Fikk tidlig mage tror jeg, men får høre at det er fordi jeg er så liten.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt mage, og jeg er ganske sikker på at den ble utviklet mens jeg var et foster, så har den bare vokst etter det.

Anonymkode: b5661...aaf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks i uke 22. Har litt flesk på magen  (alltid hatt det) men folk kan ikke se på meg at jeg er gravid enda. 

Anonymkode: a2434...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede begynt å få mage, og vi tror jeg er 12 eller 16 uker på vei! Skal på ultralyd neste uke for å finne ut :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen poppet ikke før i uke 26, inntil da så jeg bare sånn generelt småtjukk ut. Men etter det så jeg gravid ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første i uke 22, med andre i uke 26. Andre kunne se det i uke 23 på første, og på andre ble magen veldig synlig i uke 28.

Anonymkode: 20827...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke gravid ut før i uke 26-28, men buksene ble byttet ut rundt uke 18-19.

Anonymkode: b5fdc...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 10 og har måttet gå over til mammabukser for to uker siden. Det er nok masse luft, men magen står likevel rett ut. 

Min søster fikk stor mage når hun var 16 uker på vei. Noen får fortere mage enn andre. Jeg gleder meg veldig til jeg får skikkelig mage. Får nå ser jeg egentlig bare chubby ut med ølvom eller noe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig. Rundt uke 11-13. Men det er min 2 gang og mest sannsynlig var det luft men luften forsvant liksom aldri så den var der hele tiden fra ca da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De nærmeste og meg selv så at jeg hadde "lagt på meg" fram til uke 26. Etter dette var det ingen tvil for fremmede på gata kan man si, og den typiske kulemagen kom :) 

Anonymkode: 1ae32...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca. uke 25 tror jeg, husker ikke helt.. den var aldri så stor, ser tilbake på bilder nå da at man så det ganske godt da

Anonymkode: 81f84...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...