Gå til innhold

Har fått en enorm sex apetitt pga flørting...Men hva skal jeg si til mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått mye oppmerksomhet av en annen mann det siste halve året. Uskyldig men flørtende og jeg tenner max på han! Går rundt og er konstant kåt! Må onanere flere ganger om dagen og er alltid våt.

Jeg vil ha sex nesten hver dag og mannen lurer på hva som går av meg? Han er super fornøyd men jeg kan jo ikke si at jeg egentlig tenker på en annen. Hva skal jeg si da??hjelp...! 

Anonymkode: cb67f...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du si noe da? De fleste veit vel at sexlysten kan gå opp og ned. Så lenge du ikke gjør noe med denne andre mannen så ser jeg ikke hvor galt flørting kan være om det øker sexdriften mellom deg og mannen din. 

Anonymkode: a3793...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har selv en kjæreste som er glad i flørte, og som gir og får oppmerksomhet til og fra andre menn.

Jeg er glad for det på hennes vegne, og jeg føler at både jeg som mann og vi som par tjener og får mer energi og lyst av dette.

Jeg synes kvinner som stråler av seksuell energi er flotte, og ville aldri forsøke å skjerme denne strålingen.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker på om han takler det så må du for all del ikke si noe!

Jeg elsker å ha sånne flørter/fantasier for meg selv, og så lenge de bidrar til å gjøre sexen med mannen både bedre og mer spennende så hvorfor ikke?

Anonymkode: e587c...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være utro i tankene og. Noe som du er. 

Du driver å forer deg selv med å tenke på han hver dag. Slutt å fore deg selv med det og kom over det. Grow up! 

Spørr om et så idiotisk spørsmål her. Skjønner ikke at du ikke blir flau over deg selv. Bra vi ikke får vite hvem du er for da hadde mange fått et annerledes syn på deg. Hadde du likt det om din mann holdt på sånn? Holder din mann på sånn kanskje? Da kan jeg forstå. Og dere må aldri dra fra hverandre da for ingen vil ha sånne som dere. 

Anonymkode: 76c34...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være utro i tankene og. Noe som du er. 

Du driver å forer deg selv med å tenke på han hver dag. Slutt å fore deg selv med det og kom over det. Grow up! 

Spørr om et så idiotisk spørsmål her. Skjønner ikke at du ikke blir flau over deg selv. Bra vi ikke får vite hvem du er for da hadde mange fått et annerledes syn på deg. Hadde du likt det om din mann holdt på sånn? Holder din mann på sånn kanskje? Da kan jeg forstå. Og dere må aldri dra fra hverandre da for ingen vil ha sånne som dere. 

Anonymkode: 76c34...fdf

What?! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være utro i tankene og. Noe som du er. 

Du driver å forer deg selv med å tenke på han hver dag. Slutt å fore deg selv med det og kom over det. Grow up! 

Spørr om et så idiotisk spørsmål her. Skjønner ikke at du ikke blir flau over deg selv. Bra vi ikke får vite hvem du er for da hadde mange fått et annerledes syn på deg. Hadde du likt det om din mann holdt på sånn? Holder din mann på sånn kanskje? Da kan jeg forstå. Og dere må aldri dra fra hverandre da for ingen vil ha sånne som dere. 

Anonymkode: 76c34...fdf

1: Slutt med å kaste skam over andre sin seksualitet kun fordi den avviker fra din egen.

2: Egentlig et godt og relevant spørsmål til TS!

3: Snakk for deg selv, ikke på vegne av andre. Påstanden er allerede falsifisert lenger opp i tråden.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...