Gå til innhold

Ingen trøndere i regjeringen - Sterkt provosert og sender formell klage


mafiadrone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Zogi skrev:

Absolutt ingen skandale... Hvor er forresten Trine Skei Grande fra??? 

Venter trønderfri regjering: - Sterkt provosert

Erna Solbergs nye regjering vil være den første uten en trønder på over 20 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, stenalina said:

Jeg er ganske sikker på at Trine Skei Grande er trønder

De påstår hun ikke repsenteres Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mafiadrone skrev:

De påstår hun ikke repsenteres Trøndelag.

Hun er jo trønder for det da?? Skjønner forsåvidt at man vil ha representanter fra alle landsdeler da 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mafiadrone skrev:

De påstår hun ikke repsenteres Trøndelag.

Hun representerer ikke Trøndelag Venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zogi skrev:

Absolutt ingen skandale... Hvor er forresten Trine Skei Grande fra??? 

Det tok meg 5 sekunder på google og finne ut at hun er født i Overhalla som er i Trøndelag

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor det er skandale om det ikke er noen trøndere i regjeringen? :huh: 

Dessuten er vel Trine Skei Grande trønder. 

Endret av Chiyo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Drizzt said:

Like lite skandale som at det ikke er utlendinger i regjeringen. Nå må jeg skrive en klage og lage styr og drama? Nei.

Det er større skandale at det ikke er trøndere i regjeringen, enn at det ikke er utlendinger i regjeringen.

Fordi om alle i regjering skal ha hele nasjonens interesse i mente, er det viktig at alle regioner er representert. Vi er et langstrakt land, og det skader ikke med litt lokalkunnskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Madame Butterfly said:

Det er større skandale at det ikke er trøndere i regjeringen, enn at det ikke er utlendinger i regjeringen.

Fordi om alle i regjering skal ha hele nasjonens interesse i mente, er det viktig at alle regioner er representert. Vi er et langstrakt land, og det skader ikke med litt lokalkunnskap.

Skei Grande er trønder god som noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Madame Butterfly skrev:

Det er større skandale at det ikke er trøndere i regjeringen, enn at det ikke er utlendinger i regjeringen.

Fordi om alle i regjering skal ha hele nasjonens interesse i mente, er det viktig at alle regioner er representert. Vi er et langstrakt land, og det skader ikke med litt lokalkunnskap.

Det er faktisk mulig å ha hele nasjonens interesse i mente uten å være fra et konkret sted. Det kalles for kompetanse og å gjøre jobben sin skikkelig. Nei, for meg er det veldig underlig. Kommer Høyre i Trøndelag til å melde seg ut av partiet i prostest? Melde hele fylket i protest?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener at som en generell regel er det lurt at de mest kompetente blir tildelt statsrådembete. Samtidig, og kanskje særlig siden vi allerede har en stor debatt gående om eliten og sentralisering, hadde det vært klokt å hente inn folk som opplevd at Norge er mer enn det sentrale østlandet (ja, jeg vet at ikke alle er fra Osloområdet, men you get my drift). Senterpartiet kommer jo garantert til å utnytte dette for alt det er verdt, Vedum har jo fått en gavepakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, miss summers said:

Det handler om å representere fylket, ikke hvor folk er født. Jeez. 

Er alle fylkene representert i regjeringen? Hvorfor er dette så viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, KikiEco said:

Jeg mener at som en generell regel er det lurt at de mest kompetente blir tildelt statsrådembete. Samtidig, og kanskje særlig siden vi allerede har en stor debatt gående om eliten og sentralisering, hadde det vært klokt å hente inn folk som opplevd at Norge er mer enn det sentrale østlandet (ja, jeg vet at ikke alle er fra Osloområdet, men you get my drift). Senterpartiet kommer jo garantert til å utnytte dette for alt det er verdt, Vedum har jo fått en gavepakke.

Og godhetsapostlene har også fått en gavepakke da det ikke finnes noen med minoritetsbakgrunn i regjeringen. Og ingen homofile heller for den saks skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...