Gå til innhold

Gift mann forteller meg at han tenker på meg seksuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er en mann i midten av 50. Jeg er 38. Har skjønt han er betatt av meg og jeg liker han veldig godt...Men han er gift.

Nå har han fortalt meg at han tenker på meg seksuelt og at han "gjør noe med det".

Er han ute etter sex med meg? Og er ikke mannen allerede utro når han ligger med en annen dame i tankene? Hva mener dere om det?

Anonymkode: 78e1c...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Å tenke på andre enn den en har sex med, er ganske uskyldig synes jeg. Dersom det skjer av og til, ikke dersom det er det eneste som gir tenning selvsagt. Men at han forteller deg at han tenker på deg seksuelt er et grovt overtramp og er intet annet enn simpel utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler kun om sex, er helt natulig å bli kåt av andre enn sin partner.

Er jo grenser for hvor spennende det er å knulle samme menneske i lengden, alt stopper opp til slutt. Er derfor folk er utro; handler kun om sexen.

Anonymkode: 5ec0c...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler kun om sex, er helt natulig å bli kåt av andre enn sin partner.

Er jo grenser for hvor spennende det er å knulle samme menneske i lengden, alt stopper opp til slutt. Er derfor folk er utro; handler kun om sexen.

Anonymkode: 5ec0c...bdc

Ikke enig. Jeg kommer på en hel del andre årsaker til utroskap. Det handler langt i fra kun om sex alltid. Mange ganger ja men ofte er det også andre årsaker som er mer avgjørende. 

Til ts. Tror fyren er ute etter å lade stemningen, teste deg litt. Og mest sannsynlig ute etter sex. At han forteller deg dette er uten tvil utroskap mot sin egen kone ja. 

Eh..det mest spesielle var kanskje å si at han "gjør noe med det"?!😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forteller han deg dette?
-virker som om mannen har like lite respekt for deg som for kona si

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fjugur skrev:

Hvorfor forteller han deg dette?
-virker som om mannen har like lite respekt for deg som for kona si

Han tester henne, prøver finne ut hvor han har henne...om det er noe håp. Det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kun om sex ja. Han ønsker tydeligvis å gjennomføre utroskapen. At han er emosjonelt utro, er nok ikke direkte utroskap men i god grenseland. 

 

Han ønsker kun sex av deg, ikke noe mer. Ikke tro på at ord sv det han sier om forholdet sitt, like før klisjeene kommer fra han. 

 

Allerede har han vist seg som en drittsekk. Han er jo fremdeles gift...

Anonymkode: 54e2a...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...