Gå til innhold

Hvor går påskeferien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En stund til påske, men er det noen som allerede vet hva de skal gjøre ? Selv reiser jeg til Seterdalen på hytta der.

Anonymkode: e7f3d...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hytta her også. Har tenkt å være kanon hele påsken.

Anonymkode: 1c61a...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis snøen er smeltet, så tar jeg gjerne en tur til hytta. Men ellers er det ingen planer for påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går rett i sofaen om været er dårligt. Om det er fint vær går den i hagen på dagtid!

Anonymkode: 290d4...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Leie hytte i Beitostølen-området (eller annet sted i Valdres) og gå en del på ski.    

Anonymkode: f34af...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den går til Langesund Badehotell den 💛 Standard tur fra og med skjærtorsdag til 1påskedag. Deilig hotellmat med påskeaktiviteter for barna nesten hele dagen- alle dagene. Bade i deilig basseng - unne og ute basseng. Rusle i strandkanten og bygge sandslottet og plukke skjell og male inne på hotellet. Bare digge digg💛💛 Masse barn og folk. Stemning 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmepåske i byen. Blir deilig. I fjor var vi Dublin, i år blir det hjemmepåske. Muligens vi besøker mammas nyinnkjøpte hytte. Blir spennende for en som ikke er vokst opp med hytte. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir hjemme, sover lenge hver dag og slapper av. Har aldri hatt tradisjon for å dra  noe sted i påsken. Jo, forresten, kanskje noe i ungdommen i tjueårene, da vennegjengen ville dra på slalåm i påsken. Da ble jeg med på hytteturene, men satt  i solveggen og slappet av. Aldri vært noe skimenneske, hverken langrenn eller slalåm. Prøvde slalåm etter press fra kjæresten en gang, og falt og slo meg noe grusomt i bakken. Dagen etter fallet kunne jeg ikke snu på hodet. Det var utrolig smertefullt og sto dønn fast i flere dager.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påsken skal brukes til jobb. For noen mennekser i Norge eksisterer ikke røde dager, alle dager er jobbdager. 

Men skal nok klare å finne plass til noe film, kos og påskeegg innimellom jobb 👍🏻

Anonymkode: e9b31...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn og barnebarn skal på hytta.  Vi tar oss nok en tur og besøker dem, men vi skal også nyte de stille dagene alene hjemme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hytten, kjøpte oss hytte i høst🙂 gleder meg! Synd at ferien er så sen da, for håpentligvis er det litt snø igjen..

Anonymkode: e3599...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går ut på ski, ut på kino og hjem i stua for kos og spill med familien.

Anonymkode: 48673...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...