Gå til innhold

Ville du kjøpt en leilighet med skjeggkre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet drømmeleiligheten, men det står i annonsen at eier har funnet noen få skjeggkre et par ganger i sommer. Står ikke noe mer om det. Hvor alvorlig er dette? Er det vanlig med skjeggkre? Jeg får helt noia av småkryp, så blir litt skeptisk. Men leiligheten er perfekt ellers... Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 57288...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gjort avtale om at selger skulle kontaktet et skadedyrfirma og blitt kvitt det før salg

Anonymkode: 4dbd7...b66

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker tre år på å bli kjønnsmodne, så begynner de å formere seg, og da snakker vi tusenvis. IKKE kjøp!

Anonymkode: 7353c...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeggkre er bortimot umulig å bli helt kvitt. Samboer jobber som byggesaksbehandler og det dukker opp bare flere og flere tilfeller av skjeggkre. Selv om du kjøper en leilighet som det ikke finnes noen i så kan du brått ha flust av dem neste sommer. Så når du allerede veit at det er sånne dyr der så ville jeg ikke kjøpt. De gjør hverken noe skade eller er farlige, men usj 😷

Anonymkode: 808cd...ce3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Kanskje. Per i dag er jo skjeggkre en stor sak, men alle artikler jeg har lest om det nevner at det bare er et tidsspørsmål før den er blitt så vanlig at den må anses som like sannsynlig som andre hus-insekter. Det er vel den veien det går, slik de sprer seg. Vet ikke om jeg ville kjøpt i dag, altså. Men følger med på utviklingen fremover.

Anonymkode: a756f...ccf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De bruker tre år på å bli kjønnsmodne, så begynner de å formere seg, og da snakker vi tusenvis. IKKE kjøp!

Anonymkode: 7353c...096