Gå til innhold

Kunne du date en som......Er jeg penere hvis hva hvor...... 50 % av forumet dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at dette ikke er ett forum for å sette av dype samtaler eller avanserte meninger. Men er det samme folkene som skriver om dette hver dag eller er detta noe folk fordyper seg i?

Anonymkode: 0612e...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumet er det brukerne gjør det til. Hva med å starte en egen tråd om ting du syns ER relevant, fremfor en sutretråd?? Det er ikke særlig konstruktivt, intelligent eller kreativt å bare sutre, når du egentlig kan lage tråder om temaer du savner og lage dem akkurat så avansert som du skulle ønske. 

Anonymkode: 7b80f...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forumet er det brukerne gjør det til. Hva med å starte en egen tråd om ting du syns ER relevant, fremfor en sutretråd?? Det er ikke særlig konstruktivt, intelligent eller kreativt å bare sutre, når du egentlig kan lage tråder om temaer du savner og lage dem akkurat så avansert som du skulle ønske. 

Anonymkode: 7b80f...673

Er ikke egentlig HI et innlegg som handler om å kartlegge personer på forumet og temaet som opptar dem?

Etter mitt syn så ser jeg ikke noe sutring og syting... bortsett fra ditt innlegg da.

Anonymkode: 7d067...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde et hull i den ene sokken hans, bør jeg dumpe han? 

Anonymkode: 6ffc4...a2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Han hadde et hull i den ene sokken hans, bør jeg dumpe han? 

Anonymkode: 6ffc4...a2d

Vanskelig å si, planla han å lage det hullet eller var det et uhell? Kunne han ikke la være å lage hullet?

Jeg mener du burde ta en ordentlig prat med ham før du tar et veldig vanskelig valg. Er det flere uskyldige plagg involvert?

( Sorry 😂 )

Anonymkode: 89fb1...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Han hadde et hull i den ene sokken hans, bør jeg dumpe han? 

Anonymkode: 6ffc4...a2d

Høyre eller venstre sokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uselvstendige mennesker som trenger andres godkjennelse og bekreftelse. 

Anonymkode: 1554a...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Vet at dette ikke er ett forum for å sette av dype samtaler eller avanserte meninger. Men er det samme folkene som skriver om dette hver dag eller er detta noe folk fordyper seg i?

Anonymkode: 0612e...0fa

DettA er et forum som tar opp mye rart. Hva er en avansert mening?? Ikke vær så nedlatende for innlegget ditt var ikke akkurat så dypt det heller 🙂

det er underforum som omhandler vitenskap og filosofi og div. Du kan sikkert skrive om noen...avanserte...meninger der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uselvstendige mennesker som trenger andres godkjennelse og bekreftelse. 

Anonymkode: 1554a...691

Alle trenger bekreftelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Vet at dette ikke er ett forum for å sette av dype samtaler eller avanserte meninger. Men er det samme folkene som skriver om dette hver dag eller er detta noe folk fordyper seg i?

Anonymkode: 0612e...0fa

 

Hvor dypt er for dypt? :unsure:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Forundret.. skrev:

Høyre eller venstre sokk?

Hva med meg som  har hull i alle sokkene mine :sukk:

Anonymkode: c07cc...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si, planla han å lage det hullet eller var det et uhell? Kunne han ikke la være å lage hullet?

Jeg mener du burde ta en ordentlig prat med ham før du tar et veldig vanskelig valg. Er det flere uskyldige plagg involvert?

( Sorry 😂 )

Anonymkode: 89fb1...a5f

😂 😂 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med meg som  har hull i alle sokkene mine :sukk:

Anonymkode: c07cc...da7

Deg er det ikke håp for 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si, planla han å lage det hullet eller var det et uhell? Kunne han ikke la være å lage hullet?

Jeg mener du burde ta en ordentlig prat med ham før du tar et veldig vanskelig valg. Er det flere uskyldige plagg involvert?

( Sorry 😂 )

Anonymkode: 89fb1...a5f

Bare jeg som mistenker at det er x'en som lagde hullet fordi han var utro med henne mot den nåværende kjæresten?

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesteparten av det som skrives her på Kvinneguiden er folk som klager og sutrer over forskjellige bloggere. Men likevel fortsetr de å generere klikk til absolutt alt de kommer over om disse bloggerne. 

Eller kvinner som klager over sine kjærester / samboere / ektefeller og / eller alle stebarna sine.    

Anonymkode: 21ab4...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...