Gå til innhold

Er du betatt/forelsket/ kåt på av noen andre enn partneren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kåt på, betatt, forelsket. Eller fascinert.

 

Hvordan håndterer du det? Er personen tiltrukket av deg? Føler du at er noe i luften? Skammer du deg eller ser du på som ekstra gnist? 

Har du vært på kanten og tøyd strikken. Spist middag sammen uten noe mer?

Hvem er personen?

Anonymkode: 1f0fd...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja til alt. Betatt, forelsket, konstant kåt på han. Vært en flørt i snart et år. Gått over i et slags forhold. Begge gift. 

Ikke seksuelt enda men vi leker med tanken og pirrer hverandre mer og mer. 

Hvordan håndtere det? Vanskelig. Veldig vanskelig. Kjenner på kjærlighet og kåthet samtidig. Vil men bør ikke. 

Dette er en jeg ble kjent med for et års tid siden. Vi ble raskt tiltrukket av hverandre. 

Vet ikke hva som skjer videre. 

Anonymkode: 7a276...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kåt på, betatt, forelsket. Eller fascinert.

 

Hvordan håndterer du det? Er personen tiltrukket av deg? Føler du at er noe i luften? Skammer du deg eller ser du på som ekstra gnist? 

Har du vært på kanten og tøyd strikken. Spist middag sammen uten noe mer?

Hvem er personen?

Anonymkode: 1f0fd...c49

 

Ja. Det er jeg. Men jeg nevner ikke noe mer enn det ;) 

Anonymkode: 8c125...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke sterkt nok til å være utro

Anonymkode: 291a8...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Etter at jeg ble sammen med kjæresten min har jeg ikke tillatt meg selv å komme nære nok en annen mann til å kjenne på slike følelser. 

 

Anonymkode: 2b7db...e86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sinnsykt kåt på nabomannen😛 

Anonymkode: 962b7...63a

Jeg også 😅

Anonymkode: 11be1...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er sinnsykt kåt på nabomannen😛 

Anonymkode: 962b7...63a

Var veldig praktisk å ha seg med nabomannen husker jeg, slippe taxi og styr. Blir du singel så kjør på 😂

Anonymkode: d659c...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff dere et liv, kg tenker bare på sex og babyer 😂 stakkars menn som har valgt dere som partner. Her er det bare søppel kjerringer

Anonymkode: 062ec...8fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg giftet meg med han jeg elsker og ønsket å bygge et liv sammen med. Finnes pene folk hvor enn man snur seg, men jeg velger fremdeles å vanne gresset på denne siden av gjerdet. 

De som ikke er trofaste og sliter med å kontrollere seg selv bør heller være single eller finne en annen. Flere og flere innlegg som deg her viser jo bare hvor dårlig folk har det med seg selv. Trist at noen har et så patetisk liv. 

Anonymkode: 4ba1d...e86

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men der er fordi mannen min ikke rører meg lengre.

Anonymkode: 87e5f...a60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff dere et liv, kg tenker bare på sex og babyer 😂 stakkars menn som har valgt dere som partner. Her er det bare søppel kjerringer

Anonymkode: 062ec...8fa

Helt enig. Blir flau av å lese her. Lavmåls. 

Anonymkode: 000fb...8f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Blir flau av å lese her. Lavmåls. 

Anonymkode: 000fb...8f5

Hvorfor leser du da 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff dere et liv, kg tenker bare på sex og babyer 😂 stakkars menn som har valgt dere som partner. Her er det bare søppel kjerringer

Anonymkode: 062ec...8fa

Noen søppelkjerringer. Mange gode også. Men dessverre ...tiden man holdt seg til en partner er forbi. Damene er billigere enn noensinne etter denne seksuelle "frigjøringen".....menn er ikke særlig bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Slike følelser oppstår ikke så lenge jeg er i ett forhold! Selv da jeg var i ett langt forhold hvorav de siste 5 årene var uten sex tenkte jeg ikke den veien i det hele tatt. Først da jeg brøt ut av forholdet fikk jeg øynene opp for folk rundt meg, hehe. Men jeg kom raskt inn i ett forhold igjen, 4 år nå. Har ikke vært kåt på noen andre menn på den tiden. 

Anonymkode: 20a6c...886

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja,men der er fordi mannen min ikke rører meg lengre.

Anonymkode: 87e5f...a60

Same her, "strikken ryker" ganske snart.

Anonymkode: f1dd6...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,men der er fordi mannen min ikke rører meg lengre.

Anonymkode: 87e5f...a60

Samme her 😐

Anonymkode: 04ffc...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kåt på, betatt, forelsket. Eller fascinert.

 

Hvordan håndterer du det? Er personen tiltrukket av deg? Føler du at er noe i luften? Skammer du deg eller ser du på som ekstra gnist? 

Har du vært på kanten og tøyd strikken. Spist middag sammen uten noe mer?

Hvem er personen?

Anonymkode: 1f0fd...c49

Med en gang jeg kjenner antydning til at jeg kan bli betatt av noen andre enn mannen min, tar jeg avstand øyeblikkelig. 

Av respekt for mannen min ville jeg aldri gått over streken. Så jeg ville aldri stått på jobben og flørtet med noen, selv om mannen min er langt utenfor rekkevidde. Jeg er mot mannen min, slik jeg ønsker han er mot meg.

Vi prøver å opprettholde et forhold som gjør at vi blir gamle sammen, da leter vi ikke etter spenning og krydder hos andre, da krydrer vi vårt eget forhold. Vi jobber aktivt med å elske og begjære hverandre til døden skiller oss ad, for å si det sånn. 

Den dagen man gjør noe med noen andre, og ikke partneren kan være til stede, da har man gått over streken. Man kan fint spise middag med noen andre, men hvis partneren hadde dukket opp under middagen og det hadde blitt kleint, da har man gjort noe man helst ikke skal gjøre. Ikke så vanskelig å forstå hvor grensene går, det vet man utmerket godt inni seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betatt, kåt, fascinert: Ofte. Forelska? Aldri. De dypeste, romantiske følelsene er forbeholdt dama, hvis ikke hadde jeg ikke vært samme med henne. Men heldigvis er jeg fortsatt kåt på andre (heldigvis fordi det er digg!). Fascinert og betatt kan jeg bli av attraktive mennesker, uansett hvor dårlig de passer meg og hvor lite aktuelt et forhold er.

 

Anonymkode: 6232c...73a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...