Gå til innhold

Kunne du datet en Anti-Vaxxer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri! Hadde dette kommet frem hos en kjæreste hadde det ikle blitt mer hankypanky på ham før jeg fikk overbevist ham. 

Anonymkode: 47af4...a92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med vaksiner, så tror det kunne blitt forferdelig slitsomt for oss begge.

Anonymkode: b2d10...2d7

Samme her👍

Anonymkode: 00e93...d4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært perfekt for barna?

Anonymkode: 49e9b...900

Ja, det hadde jo vært perfekt om jeg og partner hadde samme ståsted når det gjelder vaksiner. Sånn jeg ser det så er det perfekt for barna også.

Anonymkode: 7cb6d...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, noen som bidrar til at sykdommer som for lengst burde ha vært forsvunnet kommer tilbake er virkelig og kanskje smitter andre er ikke mennesker jeg ønsker å omgi meg med.

Anonymkode: fe788...fd5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det hadde jo vært perfekt om jeg og partner hadde samme ståsted når det gjelder vaksiner. Sånn jeg ser det så er det perfekt for barna også.

Anonymkode: 7cb6d...676

https://www.lommelegen.no/infeksjoner/barnesykdommer/artikkel/meslinger-30-far-komplikasjoner/69349549

Meslinger: 30% får komplikasjoner

Det er meget gode grunner for at meslingevaksinen ble innført. Betennelse i hjernen med påfølgende skade eller død er en av de fryktede komplikasjonene.

Anonymkode: 49e9b...900

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The World Health Organization(WHO) har sagt at vaksinemotstandere er en av de største truslene mot folkehelsen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.lommelegen.no/infeksjoner/barnesykdommer/artikkel/meslinger-30-far-komplikasjoner/69349549

Meslinger: 30% får komplikasjoner

Det er meget gode grunner for at meslingevaksinen ble innført. Betennelse i hjernen med påfølgende skade eller død er en av de fryktede komplikasjonene.

Anonymkode: 49e9b...900

Spørsmålet var om man kunne datet en antivakser og svaret mitt er ja. Jeg har gjort meg opp min mening når det gjelder vaksiner. Jeg er imot.

Anonymkode: 7cb6d...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, BlackCloud skrev:

Haha, trodde det betydde en som ikke vokset kroppen (fjernet hår med voks). Tenkte folk her var veldig kravstore. 

Haha. Samme her. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet var om man kunne datet en antivakser og svaret mitt er ja. Jeg har gjort meg opp min mening når det gjelder vaksiner. Jeg er imot.

Anonymkode: 7cb6d...676

Håper du ikke har barn enda. Det ene er hvor egoistisk det er overfor andre som ikke kan vaksineres og er avhengig av at flokken rundt gjør det. Det verste er likevel at du tar unødvendig risiko med dine egne barns helse og velferd. Jeg kunne aldri fått barn med noen som synes det er greit å ta sjansen på meslinger med eget barn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SVK skrev:

The World Health Organization(WHO) har sagt at vaksinemotstandere er en av de største truslene mot folkehelsen. 

Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan vaksinemotstand kan spre seg her i Norge eller andre opplyste land. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet var om man kunne datet en antivakser og svaret mitt er ja. Jeg har gjort meg opp min mening når det gjelder vaksiner. Jeg er imot.

Anonymkode: 7cb6d...676

Du vet at f.eks. meslinger er veldig smittsomt? Så da er det ikke bare deg og din familie som settes i fare?

Anonymkode: 49e9b...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar til åpningsinnlegget, vel, da hadde jeg hvertfall vært den smarte i forholdet. Skal ikke kimse av det!

Anonymkode: da627...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ViljaH skrev:

Håper du ikke har barn enda. Det ene er hvor egoistisk det er overfor andre som ikke kan vaksineres og er avhengig av at flokken rundt gjør det. Det verste er likevel at du tar unødvendig risiko med dine egne barns helse og velferd. Jeg kunne aldri fått barn med noen som synes det er greit å ta sjansen på meslinger med eget barn.

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at f.eks. meslinger er veldig smittsomt? Så da er det ikke bare deg og din familie som settes i fare?

Anonymkode: 49e9b...900

Jeg har ikke tenkt til å gå inn i en diskusjon om dette. Jeg svarte kun på spørsmålet til TS, at ja jeg kunne tenkt meg å datet en antivakser.

Anonymkode: 7cb6d...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Frøkensina said:

Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan vaksinemotstand kan spre seg her i Norge eller andre opplyste land. 

Nei, forstår det ikke jeg heller. Men håper at skoleverket har fokus på å lære barna kildekritikk. Det er flaut å tro jorden er flat, men er jo direkte livsfarlig om man tror at man ikke bør stole på legenes anbefalinger når det kommer til vaksiner og medisiner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...