Gå til innhold

Er du penest i virkeligheten eller på bilder ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv føler jeg at jeg er penere i virkeligheten enn det som ofte kommer frem på bilder. 

Anonymkode: 9ff73...094

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er opp til øyet som ser. Selv fatter jeg ikke helt hvordan vi kan svare på dette da vi ikke ser oss selv i virkeligheten med genuine uttrykk, gimmikker, utstråling og diverse diverse man ikke ser i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penest i virkeligheten, men er ganske så stygg der også.

Anonymkode: 17ca7...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkeligheten, jeg blunker alltid på bilder :P

Anonymkode: 7310a...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til andre å avgjøre.

Selv tror og håper jeg at jeg er penest i virkeligheten, for da kommer personligheten min også fram 😊

Anonymkode: d64db...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten vanligvis (håper jeg). Jeg har en tendens til å alltid blunke på bilder, spesielt på oppstilt bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg datet, fikk jeg alltid høre at jeg var mye penere enn bildene jeg hadde i profilen 😂  så jeg regner med at det er sånn det er for min del.

Anonymkode: a34fe...51e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Virkeligheten" er et speilvendt bilde av oss selv. Dermed opplever vi ikke oss selv slik andre gjør. Ergo foto er sannheten. Derfor foretrekker jeg alltid Snap-kamera. Der ser jeg ut som jeg gjør når når jeg ser meg i speilet. 

Anonymkode: ed6ed...631

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Selv føler jeg at jeg er penere i virkeligheten enn det som ofte kommer frem på bilder. 

 Anonymkode: 9ff73...094

Ingen av delene!       

Anonymkode: e01e2...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått høre av flere at "oi! Du var jo faktisk pen!" av folk som kun har sett meg på bilder og så få møte meg i virkeligheten.. Heldigvis tenker jeg da. Bedre det enn omvendt 😂

Anonymkode: ebf47...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten.

Det er alltid gøy å se hvordan folk reagerer når de tar bilder av meg. Sist gang jeg ble tatt bilde av sa hun som var fotografen "men du som er så pen" da hun så på bildet. Så så hun opp på meg og ned i kameraet igjen og skar en stygg grimase. 🤣

Hun prøvde å ta noen nye bilder, men gav opp...

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det varierer veldig. Noen ganger er jeg superfotogen, og ser uforskammet bra ut på bilder. Mye bedre enn i virkeligheten.

Andre ganger ser jeg helt rar ut på bilder, og da ser jeg mye bedre ut i virkeligheten. 

De verste gangene er når jeg ser helt ræva ut både på bilder og i virkeligheten.... 

Anonymkode: 9b1c6...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten ! LETT !! Herremin, som jeg klarer å se ut på bilder😂 Alle mine sjarmerende, levende ansiktsuttrykk ser virkelig ikke bra ut på foto 😂😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I virkeligheten tror jeg. Men hvis jeg tar bildet selv så blir det ofte bra eller hvis det bare er av overkroppen. Men det har nok med at jeg ikke liker kroppen min på bilder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har anoreksi, og det er bare på bilder at jeg ser hvor tynn jeg egentlig er blitt. I speilet ser jeg ordinær ut. Hva som er penest vet jeg ikke, men rart er det.

Anonymkode: 1af15...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...