Gå til innhold

Hvilken vegansk middag lagde du idag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Lisanna skrev:

Fullkornslefser med rød pesto, vegansk aioli, rødløk, spinat, avokado, paprika og kikerter stekt sammen med hvitløk, salt og pepper 😊

Digg! Blir nok noe lefser med fyll her i mårra. Elsker denne tråden :)

Anonymkode: 52ffe...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag skal jeg på døgnvill med ei venninne. Det blir iallefall søtpotetfries med vegansk aioli og en god øl, hvilken av de to veganske burgerne det blir gjenstår å se 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag ble nesten litt tapas-aktig; falafler, hummus, spyd med tomat, sukkererter og oliven, gresk rømmedressing og naanbrød som jeg klippet i trekanter før steking. Deilig mat! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2019 den 16.59, Inwe skrev:

Tacofredag med kladdkaka til dessert 🙌😀

Er kladdkaka vegansk?😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagd meg en vegansk gryte som jeg bare slang det jeg liker oppi. Det er løk, gulrøtter, kikerter, linser, babymais, knuste tomater, litt vann, salt, garam masala, gurkemeie, koriander, og veganske filebiter. Veldig veldig godt syns jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, wintergirl skrev:

Er kladdkaka vegansk?😃

Den veganiseres på en to tre  

Anonymkode: 52ffe...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, wintergirl skrev:

Er kladdkaka vegansk?😃

Ikke originalt, men jeg laget den vegansk 😉

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inwe skrev:

Ikke originalt, men jeg laget den vegansk 😉

 

Skal jeg også prøve meg på 😊 Vegansk kladdkaka😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jobbmiddag; nudler, vårløk, sjampinjong, spisspaprika, sukkererter og krydret tofu. Legger alt i en i en boks hjemme og fyller på med kokende vann når jeg skal spise. 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linsegryte med masse grønnsaker, kokosmelk, chiafrø og hakkede tomater. Kjempegodt!

Anonymkode: 6426f...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har en fin oppskrift på marinade til vegansk «fetaost»? Syns den ikke smaker så godt i seg selv. Kanskje en marinade kan hjelpe ?

E2491B4D-DCEF-4B0A-9C5F-EA03B1384024.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbakt pizza i dag. Deigen er grov og med mye gulrot for saftighet. Fyllet består av peppes pizzasaus, masse stekt sopp, kjøttboller fra VegMe, paprika, violife-ost, fersk oregano og hvitløkssalt. Lagde mange små og har fryst ned for lettvinte middager i sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbmiddag igjen; fullkorn-couscous og stekte grønnsak- og kikertboller med salat til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble rydde ut av kjøleskapet før ferie wok med løk,paprika,aubergine,tomat,gulrot,jordskokk, og røk tofu med saus /marinade lagd av mushroom soya saus(ingen over ingen ved siden av)røkt paprikapulver,løkpulver,hvitløkspulver og malt ingefær og så toppet med grønn og frisk sin salattopping for crunsh :)

Anonymkode: 52ffe...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...