Gå til innhold

17 åring som klenger på far


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dette vært deres felles datter,hadde du bare syntes det var koslig. Du hadde ikke syntes at dette er «ubehaglig» i det hele tatt. 

Anonymkode: fcc6c...2b9

Ehh nei. Datteren min er 5 og holder på sånn med far. Men en ungdom skal ikke holde på slik, og far må da reagere? Veldig ekkelt det der..

Må tilføye at, som liten sluttet jeg med det som 7-8åring. En kos eller lett kyss i pannen når det er noe spesielt, det holder.

Endret av JDT
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er sikkert forskjellig. Da jeg var 17 år gjorde jeg sånn med kjæresten min. På i sofaen å så på film og han strøyk på meg. Kunne aldri falt meg inn å gjøre sånn med pappa 😂 jeg har alltid vært pappadalt men Aldri på et slikt nivå 

Anonymkode: b6852...28d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 8.59, AnonymBruker skrev:

Eeeeh... dette innlegget har jeg lest før her inne....... uansett VELDIG spesielt og litt sært.. mine to på 12 er ikke sånn med hverken meg som mor, eller far.. en god natt klem ja, men ikke sånt som det der

Anonymkode: 3615d...64a

Jeg reagerer litt for ofte på at jeg mener jeg har lest innlegg før, sjekker datostempel, og så er innleggene nye. Men jeg tør banne på at jeg har lest innlegget, og av og til også de første svarene, før.

Jeg lurer på om det er noe de gjør for å generere aktivitet. 

Ja, jeg henger for mye på KG.

Anonymkode: b7799...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde faatt alarmklokkene mine til aa ringe i hvert fall, slik de har gjort i lignende situasjoner foer.

Anonymkode: 8a503...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-åringen min (og småsøsknene) er sånn på meg... Han legger seg med hodet i fanget og vil ha kos, holder meg i handa i sofaen, klemmer meg minst 50 ganger daglig.. Ser på det som helt normalt, sånn garn vi det hjemme hos oss! Håper han ikke har tenkt å slutte å være kosete med det første... 😕 Og det er ekkelt å lese om hvilke tanker dere har om det..

Anonymkode: cb336...873

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig rar oppførsel spør du meg. Tipper hun er sjalu. 

Anonymkode: a8ec9...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Alle trenger pappaen sin, men det får da være måte på. Å sitte å stryke han på ryggen gjennom et helt tv-program er for meg rart og ubehagelig. At hun har dette behovet for å være hengiven med sin far på denne måten undrer jeg meg over. Føles som om hun smisker på en eller annen måte. Dette er et enebarn som får veldig mye oppmerksomhet av både far, mor og besteforeldre som kun har dette barnebarnet.

Anonymkode: 3663c...439

Her burde vel også faren sette en grense? 

 

Anonymkode: a8ec9...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

14-åringen min (og småsøsknene) er sånn på meg... Han legger seg med hodet i fanget og vil ha kos, holder meg i handa i sofaen, klemmer meg minst 50 ganger daglig.. Ser på det som helt normalt, sånn garn vi det hjemme hos oss! Håper han ikke har tenkt å slutte å være kosete med det første... 😕 Og det er ekkelt å lese om hvilke tanker dere har om det..

Anonymkode: cb336...873

Men så er det vel en vesentlig forskjell på en 14 åring og en 18-åring......... 

Anonymkode: ef926...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...