Gå til innhold

Søsteren min har forbannet meg (?!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har snakket med en heks/wiccan som tilbyr online tjenester (hvit magi), fordi jeg har et problem jeg har trengt hjelp til.

Men hun sendte meg melding om at søstera mi (med navn?!) har «forbannet» meg. Hun skrev: You have a curse on you from *****... Hun skrev rett navn på søstera mi og hun kunne umulig vite dette...

Jeg venter på svar fra henne, men jeg er helt dårlig inni meg.. Søstera mi er bare 17, og vi er ikke nære overhodet men jeg forstår ikke hva hun har gjort... 

Jeg er livredd faktisk ?

Anonymkode: f0b2e...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har snakket med en heks/wiccan som tilbyr online tjenester (hvit magi), fordi jeg har et problem jeg har trengt hjelp til.

Men hun sendte meg melding om at søstera mi (med navn?!) har «forbannet» meg. Hun skrev: You have a curse on you from *****... Hun skrev rett navn på søstera mi og hun kunne umulig vite dette...

Jeg venter på svar fra henne, men jeg er helt dårlig inni meg.. Søstera mi er bare 17, og vi er ikke nære overhodet men jeg forstår ikke hva hun har gjort... 

Jeg er livredd faktisk ?

Anonymkode: f0b2e...1f6

Hun har vel sittet og googlet deg da vel:) Betaler du penger for dette? Det er bare bullshit.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Ikke noe problem å finne navn på familiemedlemmene til folk. Bare vent, snart sier hun at hun kan fjerne forbannelsen, men at det koster penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du kan slappe helt av TS. Snart kommer det nok et krav om penger for å fjerne forbannelsen. Google er nok heksens venn i dette tilfellet. Hvorfor har du kontaktet noe slikt i utgangspunktet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en som driver med svindel.. Det er ikke vanskelig å finne ut av navnet til familiemedlemmer, f.eks via Facebook.

Magi og forbannelser er bare tull. Du tror vel ikke på julenissen også eller? Det er akkurat samme kategori.

Anonymkode: e663b...e8b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Jeg har snakket med en heks/wiccan som tilbyr online tjenester (hvit magi), fordi jeg har et problem jeg har trengt hjelp til.

Tror du virkelig på dette?

Anonymkode: 73c24...32e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle!

Det er ganske billig per tjeneste, rundt 150-200kr... Jeg ga hun bare fornavn, men hvis hun har funnet ut etternavnet mitt på en annen måte er vi heller ikke oppført som søstre på Facebook f.eks...

Anonymkode: f0b2e...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dødningehode skrev:

For et sammentreff! Jeg er en av de fremste innen slektsforbannelser i norden. 

Hva mener du? Kan du forklare mer?

Anonymkode: f0b2e...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Kan du forklare mer?

Anonymkode: f0b2e...1f6

Noe med en genser på en knagg. Jeg må la det jobbe litt. Har du brukt en genser hun har hatt tilgang til i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du? Kan du forklare mer?

Anonymkode: f0b2e...1f6

Er det noen du ikke skal høre på så er det han der!

Anonymkode: 73c24...32e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Kan du forklare mer?

Anonymkode: f0b2e...1f6

Vedkommende kødder med deg! 

Slikt finnes ikke andre steder enn på 1700-tallet

Anonymkode: 62100...5c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Dødningehode skrev:

Noe med en genser på en knagg. Jeg må la det jobbe litt. Har du brukt en genser hun har hatt tilgang til i det siste?

Jeg vet ikke, vi ses ganske sjelden, sist gang var ved jul men det kan ha skjedd når vi har besøkt og overnattet hos mormoren våres 3-4 ganger iløpet av høsten ifjor...

Mener du dette helt seriøst forresten? Og hvordan kan man bli forbannet ut av en genser? Vil det si at hun har vært forbannet og tatt det over på meg?

Til dere som bare ler av dette, jeg er kjemperedd😥 Det er flere ting som gjør at jeg tror at dette er sant... Det står at det er sant i mange religioner++

Anonymkode: f0b2e...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen

Jeg har de siste 2 årene gått fra å være en kjempeaktiv skoleflink jente til å være helt tom for energi og tiltaksløs... Jeg sliter ekstremt med jobb og skole, og har vurdert mange ganger iløpet av høsten/vinteren å ta mitt eget liv...

Jeg sliter også veldig med bulimi, det var pga disse tingene jeg kontaktet hun som driver med wicca...

 

Anonymkode: f0b2e...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Til dere som bare ler av dette, jeg er kjemperedd😥 Det er flere ting som gjør at jeg tror at dette er sant... Det står at det er sant i mange religioner++

Det er ikke sant! Har du vurdert psykolog?

Anonymkode: 73c24...32e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen

Jeg har de siste 2 årene gått fra å være en kjempeaktiv skoleflink jente til å være helt tom for energi og tiltaksløs... Jeg sliter ekstremt med jobb og skole, og har vurdert mange ganger iløpet av høsten/vinteren å ta mitt eget liv...

Jeg sliter også veldig med bulimi, det var pga disse tingene jeg kontaktet hun som driver med wicca...

 

Anonymkode: f0b2e...1f6

Kom deg til fastlegen og be om henvisning. Dra til helsesøster på skolen. 

 

Wicca og alt slikt er bare tull og fanteri. Det kan ikke gjøre noe mot deg. Virker som du holder på å miste grepet. 

Anonymkode: 62100...5c1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera di kommer opp som venn på FB, har samme etternavn, likner sannsynligvis og bor kanskje på samme plass. Man trenger ikke være geni for å gjette at dere er søsken når man har den informasjonen. Hvis du har betalt har hun sannsynligvis fått ditt fulle navn, og kanskje også adresse. Hvis ikke kan hun se omtrentlig sted når hun vet IP-adressen du bruker for å kontakte henne. De som driver med slikt bruker alle slags triks for å få lettlurte til å tro at de har overnaturlige evner.

Anonymkode: 941d2...938

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kfant du disse online tjenestene? Etsy? Jeg selger også via etsy, og man ser kjøpers fulle navn, selv om du ikke oppgir det

Anonymkode: fdeea...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring vet jeg at det ikke er tull, men du trenger ikke å betale noen for å fjerne det. Hvis du har blitt utsatt for negativ energi så finnes det utallige måter å fjerne det på. Dessuten fraråder jeg deg til å stole 100 prosent på det wicca'en har fortalt deg for ofte er det en blanding av sannhet og løgn. Dumt å la dette ødellege et forhold da man ikke har et håndfast bevis på hvem som står bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...