Gå til innhold

Selge brukte truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ulovlig å selge brukte truser på nett?

evt. har noen erfaringer med det?

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ulovlig å selge brukte truser på nett?

evt. har noen erfaringer med det?

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Er mye lettere å selge musa si hvis det er penger du er ute etter. Begge deler er lovlig selv om det ikke er bra ting å gjøre.

Anonymkode: ddd0a...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes allerede flere tråder om dette.

Anonymkode: d44f7...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mye lettere å selge musa si hvis det er penger du er ute etter. Begge deler er lovlig selv om det ikke er bra ting å gjøre.

Anonymkode: ddd0a...157

Å selge truser er lett tjente penger hvor jeg egt ikke trenger æ gjøre noe for å få de... Det er ikke jeg som gjør noe «ekkelt» det er dem som kjøper trusene som gjør det.

Man er ikke hore selv om man tjener penger på truser. Den som bruker trusene og selger de gjør jo ikke noe ekkelt teknisk sett

 

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å selge truser er lett tjente penger hvor jeg egt ikke trenger æ gjøre noe for å få de... Det er ikke jeg som gjør noe «ekkelt» det er dem som kjøper trusene som gjør det.

Man er ikke hore selv om man tjener penger på truser. Den som bruker trusene og selger de gjør jo ikke noe ekkelt teknisk sett

 

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Jo er samme saken. Du utnytter menn seksuelt uansett. De som kjøper brukte truser er nok ikke helt normal i tankegangen så å tjene penger på dette er like ille som å selge sex er min mening.

Anonymkode: ddd0a...157

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svart arbeid så det er ulovlig inntekt ja. 

Og du kommer til å få masse nedverdigende henvendelser og menn som presser deg til å selge "mer". Så starter det med at du lar deg presse til å selge bilder og videor, så massasje, så at du ser på de runke i parken, så at du tar i mot penger for å suge de, så plutselig har du latt deg presse til å selge sex. Du tenker ikke over at det er så ille fordi pengene gir en rus som gjør deg avhengig selv om det får deg til å føle deg dritt etterpå, så blir du deprimert og skamfull og suicidal og selger enda mer sex for å få den rusen igjen så er du stuck i en ond sirkel du kommer til å angre sinnsykt på. 

Jeg skulle selge truser en gang fordi jeg tenkte det var lett tjente penger og bare av å skrive med noen av de mennene følte jeg meg så sinnsykt skitten over for de var så ekle og respektløse. Spurte om de kunne få ta den av meg og lirke en finger mellom fitteleppene mine osv. 

Har en bekjent som røpte til meg at hun hadde drevet med det en gang jeg og vår felles venninde og hun satt å snakket om det, hun sa hun hadde blitt forsøkt voldtatt flere ganger fordi noen betaler mer for at hun kommer å leverer i oppgangen hjemme hos de i stedet for i en offentlig folkfull park, og lokket hun inn i leiligheten "Vil ikke at naboene skal se det, kom innenfor døren" også holdt hun fast og prøvde å voldta hun. Hun fikk sosial angst etter å ha holdt på med det en stund fordi hun følte at hun hvor som helst kunne møte på disse mennene og endte opp med å hate seg selv i skam. Kan ikke anbefale deg å gjøre det selv om det fremstår som lettjente penger og at det er mennene som er ekle ikke du.... For det er deg som blir objektet for dem og de vil si de mest respektløse og ekle ting til deg og det gjør noe med åssen du kommer til å føle dg.. 

Anonymkode: 014bf...ced

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er svart arbeid så det er ulovlig inntekt ja. 

Og du kommer til å få masse nedverdigende henvendelser og menn som presser deg til å selge "mer". Så starter det med at du lar deg presse til å selge bilder og videor, så massasje, så at du ser på de runke i parken, så at du tar i mot penger for å suge de, så plutselig har du latt deg presse til å selge sex. Du tenker ikke over at det er så ille fordi pengene gir en rus som gjør deg avhengig selv om det får deg til å føle deg dritt etterpå, så blir du deprimert og skamfull og suicidal og selger enda mer sex for å få den rusen igjen så er du stuck i en ond sirkel du kommer til å angre sinnsykt på. 

Jeg skulle selge truser en gang fordi jeg tenkte det var lett tjente penger og bare av å skrive med noen av de mennene følte jeg meg så sinnsykt skitten over for de var så ekle og respektløse. Spurte om de kunne få ta den av meg og lirke en finger mellom fitteleppene mine osv. 

Har en bekjent som røpte til meg at hun hadde drevet med det en gang jeg og vår felles venninde og hun satt å snakket om det, hun sa hun hadde blitt forsøkt voldtatt flere ganger fordi noen betaler mer for at hun kommer å leverer i oppgangen hjemme hos de i stedet for i en offentlig folkfull park, og lokket hun inn i leiligheten "Vil ikke at naboene skal se det, kom innenfor døren" også holdt hun fast og prøvde å voldta hun. Hun fikk sosial angst etter å ha holdt på med det en stund fordi hun følte at hun hvor som helst kunne møte på disse mennene og endte opp med å hate seg selv i skam. Kan ikke anbefale deg å gjøre det selv om det fremstår som lettjente penger og at det er mennene som er ekle ikke du.... For det er deg som blir objektet for dem og de vil si de mest respektløse og ekle ting til deg og det gjør noe med åssen du kommer til å føle dg.. 

Anonymkode: 014bf...ced

Tusen talk for langt svar:)

Men jeg tenkte å bare ta bilde av trusene, ikke noe annet. Jeg gjør ikke detta alene har venninner som også har tenkt... Tenkte at vi kunne gå på offentlige steder ALDRI hjemme hos noen. Itillegg til at vi aldri kommer til å møte neon alene.

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt truserr. Både sendt i posten og levert personlig, på ett offentlig sted. 

Tar tid med alle henvendelsene og detaljene, men greit nok. 

Ingen som vil oppdage deg, skatteetaten og slikt. 

Overføringer gjør man vis en falsk paypal, så får dem ikke vite din identitet. Veldig enkelt. 

Anonymkode: 0954e...66e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min tid ga jeg de bare bort 😂 Burde virkelig tenkt på å tjene penger på det. En av de tingene jeg angrer på jeg ikke gjorde før jeg giftet meg🙈

Anonymkode: 7a24b...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen talk for langt svar:)

Men jeg tenkte å bare ta bilde av trusene, ikke noe annet. Jeg gjør ikke detta alene har venninner som også har tenkt... Tenkte at vi kunne gå på offentlige steder ALDRI hjemme hos noen. Itillegg til at vi aldri kommer til å møte neon alene.

Anonymkode: 9c3b3...1e5


Det jeg sier er at dere kommer til å bli presset til å dra den lenger og lenger..... 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Overføringer gjør man vis en falsk paypal, så får dem ikke vite din identitet. Veldig enkelt. 

Anonymkode: 0954e...66e


Paypal skjuler ikke identiteten. Selv om man har en anonym epost vil de fortsatt se det fulle navnet ditt som er koblet til kontonummeret som er koblet til paypal, på oversikten sin over paypal transaksjonene de har utført. 

Anonymkode: 014bf...ced

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:


Det jeg sier er at dere kommer til å bli presset til å dra den lenger og lenger..... 

 


Paypal skjuler ikke identiteten. Selv om man har en anonym epost vil de fortsatt se det fulle navnet ditt som er koblet til kontonummeret som er koblet til paypal, på oversikten sin over paypal transaksjonene de har utført. 

Anonymkode: 014bf...ced

For noe tull. Det er kun du som setter dine egne grenser.

Og nei, paypal viser ikke navnet ditt hvis ikke du vil at det skal vises.

Anonymkode: 6dec7...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som selger truser...

Hvordan har det gått når dere har levert trusene personlig? Liksom dere gjør d vell på et offentlig sted? Hvordan sendte dere i posten hvis dere vil være anonyme? Blir trusene fort solgt? Må dere ha egen nett side å selge på eller gjør dere det bare på Finn?

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan vi være sikre på at det er du som har brukt trusene og ikke typen din? Bare for å være jævlig liksom.

Ja, vi merker det når det lukter dritt, men da har vi allerede tatt en sniff.

man-in-womens-underwear-sitting-on-toile

Anonymkode: e10a8...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Det er kun du som setter dine egne grenser.

Og nei, paypal viser ikke navnet ditt hvis ikke du vil at det skal vises.

Anonymkode: 6dec7...7b1


Grensene er lette å tøye når man blir blendet av penger, anerkjennelse og press. Se på damer som blir lovet en modellkarriere eller dansekarriere og ender opp med å bli presset til å være lettkledd i stedet, så etter hvert bli presset til å være nakne, så gi lapdance eller bli med fotografen på byen og tåle å bli tafset på, så ender opp som prostituerte. Faktisk helt vanlig trinn for trinn utvikling. 

Og jo , paypal viser navnet på alle personkontoer, med mindre man har business konto og da må man ha et businessnummer reg i brønnøysundsregisteret . 

Anonymkode: 014bf...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:


Grensene er lette å tøye når man blir blendet av penger, anerkjennelse og press. Se på damer som blir lovet en modellkarriere eller dansekarriere og ender opp med å bli presset til å være lettkledd i stedet, så etter hvert bli presset til å være nakne, så gi lapdance eller bli med fotografen på byen og tåle å bli tafset på, så ender opp som prostituerte. Faktisk helt vanlig trinn for trinn utvikling. 

Og jo , paypal viser navnet på alle personkontoer, med mindre man har business konto og da må man ha et businessnummer reg i brønnøysundsregisteret . 

Anonymkode: 014bf...ced

Du er så dum du. Man lager en paypal konto med falskt navn kundene kan overføre til, og så overfører man fra den kontoen til sin personlige paypal-konto, og deretter til bankkontoen sin. Man MÅ ikke legge inn faktisk navn eller bankkonto på Paypal for å bruke det til overføring.

Anonymkode: 6dec7...7b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er så dum du. Man lager en paypal konto med falskt navn kundene kan overføre til, og så overfører man fra den kontoen til sin personlige paypal-konto, og deretter til bankkontoen sin. Man MÅ ikke legge inn faktisk navn eller bankkonto på Paypal for å bruke det til overføring.

Anonymkode: 6dec7...7b1

HAHAHAHA må le, fordi du svarer han/ henne så sykt bra!! Digger svaret ditt!(dette var ikke ironi)

Anonymkode: 9c3b3...1e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å selge truser er lett tjente penger hvor jeg egt ikke trenger æ gjøre noe for å få de... Det er ikke jeg som gjør noe «ekkelt» det er dem som kjøper trusene som gjør det.

Man er ikke hore selv om man tjener penger på truser. Den som bruker trusene og selger de gjør jo ikke noe ekkelt teknisk sett

 

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Jo, det er absolutt både ekkelt og umoralsk.

Anonymkode: 897b5...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir man ikke ifra seg litt DNA om man gir fra seg trusene sine? Utflod osv. Folk som kjøper truser er vel generelt litt syke, så dette hadde jeg ikke begitt meg ut på.

Anonymkode: c7756...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir man ikke ifra seg litt DNA om man gir fra seg trusene sine? Utflod osv. Folk som kjøper truser er vel generelt litt syke, så dette hadde jeg ikke begitt meg ut på.

Anonymkode: c7756...44a

Om man gir ut DNA... hva er så galt med det? Hva kan de liksom gjøre med det som er negativt for personen som har brukt trusa?

Anonymkode: 9c3b3...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 2.12, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Det er kun du som setter dine egne grenser.

Og nei, paypal viser ikke navnet ditt hvis ikke du vil at det skal vises.

Anonymkode: 6dec7...7b1

Har vanskelig for å tro at Paypal er et fristed for svart inntekt. Klarer bare ikke tro at norsk skattevesen, som har utviklet verdens mest effektive system for skatteinnkreving og økonomisk overvåking, lar seg lure av en truseselger.

Anonymkode: 394ac...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...