Gå til innhold

Svigermor vil gi meg en kveld barnevakt i 30 års gave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun hadde tenkt å gi gavekort på ut å spise, men ender med gavekort på barnepass pga uforutsett retning . Hva tenker dere om dette ?

 

Anonymkode: 82dd7...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måten du retter spørsmålet på får meg til å tenke at du ikke ser positivt på det? For meg hadde det vært gull verdt.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnevakt er alt jeg ønsker meg i bursdagsgave. 😂 har to under fem. 

Anonymkode: 48efa...3db

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt supert hadde jeg syntes! Men om det er sønnen hennes sitt barn, og det er eneste delen av gaven så ville jeg kanskje tenkt at det var rart jeg ikke fikk en blomst eller pyntegjenstand eller noe annet også. 

Anonymkode: 3c253...074

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun har dårlig økonomi syntes jeg det var en fin gaveløsning😊

Anonymkode: 8e72f...694

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis det er i erstatning for penger så får det meg til å tenke at å be om barnepass fra henne vil koste deg penger senere. Helt ok å ikke gi gave pga dårlig råd, helt ok å gi noe som ikke koster. Men å erstatte for barnepass høres veldig rart ut. 

Anonymkode: cb777...775

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnepass er vel mer gave for en normal bestemor enn for moren tenker jeg.

Anonymkode: cb777...775

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er topp jeg, spesielt hvis de sover hos henne;) Kunne planlegge en datekveld ute med mannen med drinker på byen og kanskje treffe litt venner også. La bursdagen bli ferdig før du syter om dårlige gaver. Kan hende du får noe mer vettu.

Anonymkode: 00244...7d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har du all grunn til å være skuffet over. Svigermors oppgave er å være barnevakt, så å gi det i gave blir for billig!

Anonymkode: 8f914...179

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke få noe særlig gave av svigerforeldre selv. De har som regel bomma hver gang. 😅 Blir 40 i år og forventer faktisk ikke gave. Men fint om de kan passe barn. det er bare mine er litt gamle, så det er ikke mye de ikke orker, særlig svigermor.

Vet ikke hva slags forhold du har til svigermor TS. Men herregud bli voksen, svelg kameler hvis det er så innmari kjipt for deg!

Anonymkode: a6580...9b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan det være at svigermor ikke hadde råd til gave akkurat nå, og ville gi NOE? 

Nå burde det absolutt ikke være en bursdagsgave at svigermor er barnevakt, men jeg ville ikke laget noe nummer utav det. 

Anonymkode: db559...9e5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer hun ikke barnebarna sine uten at det må være gitt som en gave?🤔 For ei merkelig svigermor tenker jeg🙈 Dårlig økonomi eller ikke, barnepass bør jo en hver besteforelder tilby inn i mellom uansett, mener nå jeg 😊 

Edit: Om økonomien var svært dårlig akkurat i denne tiden syns jeg heller hun bare burde gitt deg et personlig kort. Evt sagt at det skal komme noe senere. Å legge til gavekort på barnepass er rart. 

Endret av Malone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har veldig dårlig råd, greit. Hvis ikke synes jeg det er en merkelig gave. Det er jo dessuten til deg og hennes sønn, ikke bare til deg. Rart også om hun passer iblant til vanlig men så skal det plutselig være gave? Kanskje jeg er sær da men med mindre det er økonomiske grunner så ville jeg heller hatt ingen gave enn noe som ikke egentlig er en gave til meg men som noen prøver å late som at er en gave. 

Anonymkode: eb931...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er smålig av deg å forvente å få en betalt gave.

Anonymkode: c3b26...a66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...