Gå til innhold

Kan man stole på BH-guiden på change sin nettside?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har "alltid" brukt 85D, noen ganger 85C I bhen som er uten padding og spile eller sportsBH. 

Men denne guiden sier at min størrelse er 80E. Synes det høres veldig stort ut, men de har noen fine jeg kunne tenke meg på salget sitt. Burde jeg stole på guiden deres og prøve én i 80E?

Anonymkode: aedd1...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var ikke korrekt for meg, men nesten. Den viste at jeg var 70C når jeg er 65D. Anbefaler at du går innom en Change butikk og får deg målt skikkelig :)

Anonymkode: 1800e...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Eliza Doalot skrev:

85D og 80E har samme størrelse på cupen, så den vil ikke være større.

Så det blir nesten det samme, bare strammere rundt? 

Jeg visste ikke at bokstavene var ulike i forskjellige størrelser :)

Anonymkode: aedd1...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det blir nesten det samme, bare strammere rundt? 

Jeg visste ikke at bokstavene var ulike i forskjellige størrelser :)

Anonymkode: aedd1...1ab

Det stemmer. Går man ned i båndvidde må man opp i cup-størrelse for å beholde samme cup.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det blir nesten det samme, bare strammere rundt? 

Jeg visste ikke at bokstavene var ulike i forskjellige størrelser :)

Anonymkode: aedd1...1ab

Stemmer. Den stemmer for meg, men er også enig i at det kan være lurt å få målt deg i butikk kontra kjøpe første gangen på nett. Dessuten kan ulike modeller være ulike i størrelser. I noen bher fra Change er jeg 65H, andre er jeg 65I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den stemmer ikke på meg. Den sier jeg skal ha 100 dd

 I Change bruker jeg 75 L. 

Anonymkode: 8babc...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begeistret for Change. Bestiller det meste på nett fra Brastop.com og Figleaves. Bruke 75e/f. Var på Change i fjor høst og der puttet de på meg 70i og 75h... så bra ut i prøverommet og butikkdamen pushet... etter litt bruk ble det gnagsår under armene. 

Anonymkode: 7dbb0...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomma med change. Jeg har små pupper. Bruker b75, change sa d65. Cupen blir for stor.

Anonymkode: 33902...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har "alltid" brukt 85D, noen ganger 85C I bhen som er uten padding og spile eller sportsBH. 

Men denne guiden sier at min størrelse er 80E. Synes det høres veldig stort ut, men de har noen fine jeg kunne tenke meg på salget sitt. Burde jeg stole på guiden deres og prøve én i 80E?

Anonymkode: aedd1...1ab

85D tilsvarer 80E i cup størrelse.

Det tar ikke lang tid å prøve, så det kan være verd prøvetiden dersom du finner ut at det er bedre for deg med et mindre bånd (80 vrs. 85)

 

Anonymkode: 8ab8d...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bomma med change. Jeg har små pupper. Bruker b75, change sa d65. Cupen blir for stor.

Anonymkode: 33902...b4f

Cuppen er den samme på 75 B og 65 D da. 

75 B er samme cup som 70 C og igjen samme cup som 65 D.

Ts, en kan uansett ikke stole blindt på slike målinger. Passformen varierer veldig mellom forskjellige modeller og merker. Du må heller bruke det som utgangspunkt for prøvingen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg har vært i butikk (ikke change) og kjøpt 80E. En ny verden, faktisk, for nå detter ikke stroppene ned av skuldrene hele tiden. 

Har tenkt at fordi målet under bysten er 84,5 så måtte jeg ha 85.. Føler meg litt teit nå, godt voksen som jeg er. Men dette er veldig behagelig. 

:)

Takk for tips og opplæring! 

Anonymkode: aedd1...1ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg har vært i butikk (ikke change) og kjøpt 80E. En ny verden, faktisk, for nå detter ikke stroppene ned av skuldrene hele tiden. 

Har tenkt at fordi målet under bysten er 84,5 så måtte jeg ha 85.. Føler meg litt teit nå, godt voksen som jeg er. Men dette er veldig behagelig. 

:)

Takk for tips og opplæring! 

Anonymkode: aedd1...1ab

Hm, kan du opplyse en uvitende sjel om hvorfor 80 er mer korrekt enn 85? Jeg har gått ut fra det samme og bruker (har brukt?) samme størrelse selv.

Anonymkode: 80f5e...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...