Gå til innhold

Finnes det noen her som lever (lykkelig) i et sex-løst forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et relativt ferskt forhold (ett år) der han ikke vil ha sex, og det blir noen minutter pliktsex fra hans side annenhver måned. Av og til lurer jeg på om han er aseksuell, men jeg har ikke turt å ta den samtalen enda siden vi er midt inne i en krise som krever all energi fra oss begge akkurat nå.

Men jeg er litt i tenkeboksen når det gjelder å skulle leve resten av livet i et forhold uten sex. Jeg trenger sex, fordi jeg trenger å bli begjært, å begjære, å kunne gi hverandre den typen nytelse og å føle den nærheten med den jeg elsker. Å skulle ha «noen på si» er fullstendig uinteressant.

Samtidig er det jo som flere nevner veldig trygt og godt å ha en god venn og et gjensidig solid forhold/samarbeid, der vi setter pris på hverandres selskap.

Men jeg lengter sånn... :(

Anonymkode: 678c6...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et relativt ferskt forhold (ett år) der han ikke vil ha sex, og det blir noen minutter pliktsex fra hans side annenhver måned. Av og til lurer jeg på om han er aseksuell,

Det er vel ikke noe å lure på, hvis han omtrent ikke har sex med deg overhodet. Han må enten være aseksuell, eller føle lite lyst med deg. De fleste har masse sex så tidlig i forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Virrevirrevapp skrev:

Det er vel ikke noe å lure på, hvis han omtrent ikke har sex med deg overhodet. Han må enten være aseksuell, eller føle lite lyst med deg. De fleste har masse sex så tidlig i forholdet. 

Ja, det er jo enten eller. Vi hadde forøvrig mye sex de første tre månedene, så var det som om noen slo av en bryter. Jeg har tatt det opp et par ganger, og da har det vært fordi han er «sliten» og har mye bekymringer.

Anonymkode: 678c6...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke 100% uten sex. Men nå er det 14 uker siden sist gang, å det har blitt helt vanlig her at det går mange uker mellom. Jeg er ikke fornøyd, da jeg er veldig sexuel. Får se hvor lenge jeg orker å være i et forhold med en mann som ikke bryr seg om noen former for nærhet

Anonymkode: ca90e...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo enten eller. Vi hadde forøvrig mye sex de første tre månedene, så var det som om noen slo av en bryter. Jeg har tatt det opp et par ganger, og da har det vært fordi han er «sliten» og har mye bekymringer.

Anonymkode: 678c6...4e7

Dette kan selvfølgelig også være en reell grunn. Dersom man sliter med sorg, depresjon, store bekymringer eller psykisk sykdom, kan dette være så altoppslukende at sexlysten uteblir. 

Anonymkode: bc2c0...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever i et nesten sexløst forhold, men det er situasjonsbetinget. Vi lever i hver vår verdensdel, så utover Skype-sex iblant, kan vi bare ha sex når vi møtes og da må jeg ha ferie å bruke. Det er seksuell frustrasjon oppi dette, og en frustrasjon knytta til lite kroppskontakt, oppleve at man ofte går aleine på ting der det er par (selv om man heller ikke er singel) osv. Samtidig føler jeg mye på et gjensidig begjær - når jeg er mange tusen km unna og han lengter så sterkt etter meg og motsatt. Når vi er på samme sted, er det akkurat som et vanlig forhold. 

Anonymkode: c5ec6...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...