Gå til innhold

Finnes det noen her som lever (lykkelig) i et sex-løst forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg på.

Anonymkode: 30b6d...071

Lykke er noe som kommer i porsjoner, og jeg opplever lykkelige øyeblikk rett som det er. Noen ganger kjenner jeg på sorgen over at jeg ikke har sex i ekteskapet mitt, men jeg kjenner også på lykken over at mannen er min beste venn. Ville heller valgt et sexløst ekteskap hvor alt annet er så og si perfekt, enn et sexfullt ekteskap hvor det er krangling og misnøye. Har heldigvis mulighet til å tilfredstille meg selv, det har også han, så det er ikke mangler på gode orgasmer i hvert fall. Generelt sett er jeg lykkelig med mannen jeg lever med, dog sexen uteblir. Man kan vel kanskje ikke alltid få full pott?

Anonymkode: 75fac...b01

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt lykkelig i mitt sexløse forhold. Vi har det alt for fint sammen til å gå fra hverandre, men vi har også døren åpen for at vi kan ha oss med andre hver for oss. Takk og lov for det!

Anonymkode: 95685...785

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd uten noen år pga hans sykdom (ikke dødelig sykdom) det er vanskelig ja men har også gode stunder. Vi hadde et rikt sexliv før han ble syk så jeg har sørget mye. Sex betyr mye for meg fordi man er så nære v sex.Heldigvis ser det nå ut til at den er på bedringens vei,selv om jeg ikke tørr å være for optimistisk.Det gir meg og han mot videre.vi har vært lenge sammen og har barn,derfor vil jeg at det skal fungere.vi har gått igjennom mye sammen og er verdens beste venner, og endelig ser det ut som vi kan ha sex igjen. 💜💜💜💜💜

Anonymkode: 691a7...d82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremste statussymbol for norske kvinner er å få i pose og sekk, alle fordelene et forhold gir uten å måtte gi et sexliv tilbake. Så de lever ekstremt lykkelig uten sex.

Anonymkode: db178...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lykkelig, selv uten sex. Mannen er snill og grei, pliktoppfyllende, smart og morsom. Familielivet fungerer bra. Aldri hatt et velfungerende sexliv, og vi har gitt opp å prøve å få det for mange år siden. Årsaken ligger hos mannen, ikke meg. Klart det er kjipt til tider, men har vennet meg til det. Heller en bra mann uten sex, enn en dårlig mann med bra sex.

Anonymkode: 6f3c5...39f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke manko på sex som gjør forholdet "ulykkelig". Hadde ikke vært mer lykkelig  forholdet om sex var en del av det. Hadde vel heller blitt verre, med tanke på følelsene ikke finnes.

Anonymkode: 7db21...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex bare 2-3 ganger i året var veldig langt fra nok for meg. Jeg holdt ut i noen år, men det ble ikke bedre, så jeg forlot mannen og har aldri angret på det.

Anonymkode: 9c0ac...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg vil kalle det lykkelig, men helt på det jevne. Stabilt og trygt, men også litt platt og lidenskapsløst. Vi har ingen barn og det er ikke noe feil på noen av oss (sykdom). Pga mangelen på sex føler jeg til tider at vi er mer venner og selskap for hverandre, enn kjærester. Vi har separate sexliv, uten andre involverte. Jeg ønsker meg en elsker, men har ikke turt å fremme forslaget av frykt for å såre min kjære. 

Mange vil sikkert lure på hvorfor jeg ikke går når vi hverken er syke eller har barn. Jeg har vært i stormfulle forhold før, med et fantastisk sexliv, men også forferdelig ustabilitet og mange vonde dager. Et liv på det jevne er å foretrekke. Så får man heller ha sine eventyr på andre områder enn sex.

Anonymkode: c9964...f6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en misforståelse, og viser liten eksistensiell og psykologisk innsikt, å tro at et romantisk kjærlighetsforhold krever sex. Ja, sex er en vanlig ingrediens, men er ikke essensiell for kjærlighet. Like mye som et seksuelt forhold kan være uten denne typen kjærlighet, kan et kjærlighetsforhold være uten sex. I et langvarig samliv er det normalt at seksuallivet dabber av etterhvert, og for ganske mange forsvinner det til slutt helt. Det betyr imidlertid ikke at mann og kone nødvendigvis blir som søsken eller venner - kjærligheten kan fortsatt være dyp og ekte.

Anonymkode: 2fe94...795

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært mer lykkelig, enn etter at vi ble enige om å kutte ut pliktsexen. Føler meg nesten forelsket igjen after all these years.

Anonymkode: 2fe94...795

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært mer lykkelig, enn etter at vi ble enige om å kutte ut pliktsexen. Føler meg nesten forelsket igjen after all these years.

Anonymkode: 2fe94...795

Var det pliktsex fra begges side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det bra uten. Ser ikke på hverandre som kun venner av den grunn.

Anonymkode: 0f93b...ce5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ella Ellefantella skrev:

Var det pliktsex fra begges side?

Ja. Og det tror jeg faktisk det ofte er i forhold som har vart en stund.

Anonymkode: 2fe94...795

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fremste statussymbol for norske kvinner er å få i pose og sekk, alle fordelene et forhold gir uten å måtte gi et sexliv tilbake. Så de lever ekstremt lykkelig uten sex.

Anonymkode: db178...ef3

Skivebom de luxe. Jeg er i mitt andre sexløse ekteskap, der mannen ikke vil ha sex. Er kvinne. Kjenner flere i min situasjon.

Anonymkode: 19eaa...a17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det stabilt uten og vi ligger heller ikke med andre. Vi elsker hverandre, men tenner ikke på hverandre seksuelt så da er det naturligvis bedre å være kjærester. :)

Anonymkode: 32e36...d89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett hvor bra sexen var, ville det for min del vært helt sykt å bygge et forhold på sex. Utstråling, personlighet, intelligens, gjensidig beundring og tiltrekning har i min verden lite med sex å gjøre. Kroppslig kan jeg ha ekstremt bra sex med en som det ellers ikke er noe spesielt ved, men kunne jeg tenke meg å leve sammen med en ordinær fyr fordi han er god i senga? Selvsagt ikke!

Anonymkode: 2fe94...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fremste statussymbol for norske kvinner er å få i pose og sekk, alle fordelene et forhold gir uten å måtte gi et sexliv tilbake. Så de lever ekstremt lykkelig uten sex.

Anonymkode: db178...ef3

"Gi" et sexliv tilbake? Det er ikke en byttehandel. De fleste kvinner har et eget behov for sex, så lenge de er tiltrukket. 

Anonymkode: c5ec6...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er definitivt lykkelig i mitt sexløse forhold. Vi har det alt for fint sammen til å gå fra hverandre, men vi har også døren åpen for at vi kan ha oss med andre hver for oss. Takk og lov for det!

Anonymkode: 95685...785

Men skaper ikke dette usikkerhet i forholdet deres?

Anonymkode: 30b6d...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex med husbonden på tre og et halvt år. Det er pga hans sykdom. Er vi lykkelige? Ja, det tror jeg. Dvs helt på det jevne. Jeg er ikke et veldig seksuelt vesen. Men jeg onanerer flere ganger i uken. Men jeg savner god sex med mannen min... men alt blir en vane. Uff det hørtes veldig trist ut. Men sånn er det hos oss. Jeg ville aldri vært utro uansett. 

Anonymkode: c5a96...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...