Gå til innhold

Hvordan lære henne opp til å like analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke ganske tydelig hva det betyr at dama ikke liker analsex og synes det gjør vondt (som det står i HI)? Det er ikke akkurat så mye rom for tolkning her.
analsex er ikke for alle og analsex er ikke så viktig at man skal drive å venne partneren på det. Respekter et nei og finn på noe annet. Det finnes nok av andre ting å gjøre når man har sex. Og hvis det å penetrere endetarmen på dama er så viktig, bør man heller finne ei dame som liker det.

Anonymkode: bef2f...f35

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Jeg sier ikke at det er slik det er, og det burde fremgå ganske tydelig der..

Du synser.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere bare skulle slutte å krangle om å ha rett.

Anonymkode: d94ad...2b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode
1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Kanskje du skal lære deg hva synsing og tolking er samt lære å oppføre deg

  • subjektive inntrykk, det man i dag med et sjargongpreget uttrykk kaller «synsing», søkes erstattet med mest mulig objektive metoder
  •  (Arbeiderbladet 1958/211/4/5 H.J. Ustvedt)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dødningehode skrev:
  • subjektive inntrykk, det man i dag med et sjargongpreget uttrykk kaller «synsing», søkes erstattet med mest mulig objektive metoder
  •  (Arbeiderbladet 1958/211/4/5 H.J. Ustvedt)
MUNTLIG
 (danne seg og) uttrykke mening, vurdering e.l. med grunnlag (bare) i (mer eller mindre) tilfeldige, personlige, overfladiske inntrykk
SITATER
  • det er på det siste punktet at vi synser på tynnest grunnlag, og hvor vi har mest å hente i de nye undersøkelsene
     (Markedsføring1976/12/11)
  • jeg [tror] det stadig «synses» mindre og mindre i byråene
     (Markedsføring1983/6/49/2)
  • vi kan ikke bare gå ut og synse i vilden sky
     (Bergens Tidende 06.05.2016/8https://www.naob.no/ordbok/synse

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Du synser.. 

Jeg satte det på spissen.. Hvis du har et problem med det, så er det helt OK.. 

Det forandrer likevel ikke det faktum at vi har for lite informasjon til å kunne konkludere med at dama til Ts har sagt klart nei til analsex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Jeg satte det på spissen.. Hvis du har et problem med det, så er det helt OK.. 

Det forandrer likevel ikke det faktum at vi har for lite informasjon til å kunne konkludere med at dama til Ts har sagt klart nei til analsex. 

Det forundrer meg at du ikke vil innrømme at du synser.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode
Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:
MUNTLIG
 (danne seg og) uttrykke mening, vurdering e.l. med grunnlag (bare) i (mer eller mindre) tilfeldige, personlige, overfladiske inntrykk
SITATER
  • det er på det siste punktet at vi synser på tynnest grunnlag, og hvor vi har mest å hente i de nye undersøkelsene
     (Markedsføring1976/12/11)
  • jeg [tror] det stadig «synses» mindre og mindre i byråene
     (Markedsføring1983/6/49/2)
  • vi kan ikke bare gå ut og synse i vilden sky
     (Bergens Tidende 06.05.2016/8https://www.naob.no/ordbok/synse

 

Nettopp, og etymoloisk bakgrunn er ordet synes, altså en subjektivt ladet oppfattelse, som at hun ikke vil lære å like analsex (slik noen kids vil lære å like vin), hvilket ingensteds er eksplisitt i TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dødningehode skrev:

Nettopp, og etymoloisk bakgrunn er ordet synes, altså en subjektivt ladet oppfattelse, som at hun ikke vil lære å like analsex (slik noen kids vil lære å like vin), hvilket ingensteds er eksplisitt i TS.

Og her på KG synses det i alle tråder.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Godt at ikke alle deler denslags tanker om kommunikasjon, da.. 

Samme praten ofte er mas uansett. Nei er et nei!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke ganske tydelig hva det betyr at dama ikke liker analsex og synes det gjør vondt (som det står i HI)? Det er ikke akkurat så mye rom for tolkning her.
analsex er ikke for alle og analsex er ikke så viktig at man skal drive å venne partneren på det. Respekter et nei og finn på noe annet. Det finnes nok av andre ting å gjøre når man har sex. Og hvis det å penetrere endetarmen på dama er så viktig, bør man heller finne ei dame som liker det.

Anonymkode: bef2f...f35

Nei, det er ikke tydelig at det er det det betyr.. Det blir kun subjektive tolkninger av den informasjonen vi har til rådighet.

Bortsett fra det, så er jeg helt enig med deg. En skal respektere partners grenser, og hvis en ikke er kompatibel på det seksuelle planet, så bør en finne en annen partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det forundrer meg at du ikke vil innrømme at du synser.. 

Hvis det er så viktig for deg, så ja, jeg gjorde det (for å illustrere at vi ikke har nok informasjon til å kunne konkludere med hverken det ene eller det andre.. Jeg regnet med at de fleste var i stand til å forstå at det var satt på spissen, men så feil kan man altså ta.. 

Men igjen, så forandrer ikke det faktum i diskusjonen her. Dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Hvis det er så viktig for deg, så ja, jeg gjorde det (for å illustrere at vi ikke har nok informasjon til å kunne konkludere med hverken det ene eller det andre.. Jeg regnet med at de fleste var i stand til å forstå at det var satt på spissen, men så feil kan man altså ta.. 

Men igjen, så forandrer ikke det faktum i diskusjonen her. Dessverre.

Problemet er anklagene om at alle andre synser.. Det blir så useriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Problemet er anklagene om at alle andre synser.. Det blir så useriøst.

Men det forandrer likevel ikke det faktum at det er det som skjer, her.. 

(Edit: jeg har aldri sagt at det gjelder alle.)

Og der er du forøvrig inne på grunnen til at jeg brukte det som et eksempel.. 👍

Endret av Oppgitt78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Enkelte ville kanskje falle for fristelsen til å be deg se deg i speilet, men jeg skal la det være.

Leseforståelse er forøvrig noe som det burde vært mer fokus på i grunnskolen,  generelt sett. 

Det kom fra rette personen. Litt morsomt dette her med selvinnsikt. Det er ikke ofte jeg deltar i debatter på forumet her, og det er nettopp pga. brukere som deg, som ødelegger diskujonen med stråmannsargumentasjon, annet idioti og dumme spørsmål. 

Anonymkode: a4752...5bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Dødningehode skrev:

Nettopp, og etymoloisk bakgrunn er ordet synes, altså en subjektivt ladet oppfattelse, som at hun ikke vil lære å like analsex (slik noen kids vil lære å like vin), hvilket ingensteds er eksplisitt i TS.

Fucka sammenligning lell. Man baserer ikke et eventuelt nei på "hun må bare utvikle seg" eller "hun liker det egentlig". Herrefred, du er fucka i hue hvis du mener det.

Anonymkode: d94ad...2b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kom fra rette personen. Litt morsomt dette her med selvinnsikt. Det er ikke ofte jeg deltar i debatter på forumet her, og det er nettopp pga. brukere som deg, som ødelegger diskujonen med stråmannsargumentasjon, annet idioti og dumme spørsmål. 

Anonymkode: a4752...5bc

Det er ofte det som må til for å få enkelte til å innse at de tok feil, dessverre.. 

Beklager det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fucka sammenligning lell. Man baserer ikke et eventuelt nei på "hun må bare utvikle seg" eller "hun liker det egentlig". Herrefred, du er fucka i hue hvis du mener det.

Anonymkode: d94ad...2b9

Du avviker veldig fra det jeg sier, men jeg regner med at det er meg du svarer siden det er meg du siterer. I min kommentar skriver jeg at kanskje hun har lyst til å lære seg å like analsex, som en «acquired taste». Det vet vi ikke. Hvis det er tilfellet og du synes sammenligningen er fucka, er det TS sin kjæreste du kritiserer uberettiget, ikke meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg registrerer at du har sporet av for lenge siden. 

Jeg registrerer at du mangler argumenter. Det er bare gjentakelser som en plate med hakk i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du i eneren, så kan du i toeren - som Ropstad ville ha sagt 😉😉😉

 

(jeg bare tuller, det var bare en morsomhet fra instagram jeg tenkte passet her. Respekter hennes nei!)

Anonymkode: 10f69...c73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...