Gå til innhold

Strømpebukse under kjole - skal på byen, men ikke fryse - noen tips?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Strømpebukse under kjole - skal på byen, men ikke fryse - noen tips? Ja, selvsagt nå i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Start med føttene når du skal ta den på deg.

Anonymkode: 0ea24...e32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ullstrømpebukse og varme sko? evt ikke valse rundt i gatene fra sted til sted, men slå seg til ro ett sted eller to.

Anonymkode: 1a5c0...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk masse alkohol så holder du deg varm 😁

Anonymkode: 55761...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker strømpebukse i ull eller en med litt høyere denier. Man blir litt kald uansett, men det får egentlig bare være. Jeg pleier å passe på at jeg ikke skal gå langt og har varme sko og kåpe eller vinterjakke på når jeg går ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid med ullongs (uten føtter) i veska så slipper jeg i hvert fall å fryse på vei hjem, drar den bare utenpå strømpebuksa. Pierre Robert har ganske tynne ullstrømpebukser, HM har sorte strømper med noe fleecelignende på innsiden.

Anonymkode: 6d147...468

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare bruk tykke og varme strømpebukser det. Så mange par at du ikke fryser. Gjerne med ull eller fleece. 

Anonymkode: cb5ef...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid med ullongs (uten føtter) i veska så slipper jeg i hvert fall å fryse på vei hjem, drar den bare utenpå strømpebuksa. Pierre Robert har ganske tynne ullstrømpebukser, HM har sorte strømper med noe fleecelignende på innsiden.

Anonymkode: 6d147...468

^Protip!
Dette skal jeg også gjøre, så lur du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo bare ha på seg en bokse og putte kjolen oppi buksa og ha jakke over når man er ute, og så kan man putte buksa i veska når man er inne. 

Anonymkode: 0b14d...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo bare ha på seg en bokse og putte kjolen oppi buksa og ha jakke over når man er ute, og så kan man putte buksa i veska når man er inne. 

Anonymkode: 0b14d...478

jeg bruker denne ribbestrikka ullbuksa fra nøstebarn over strømpebuksa til daglig, og tar den av når jeg kommer inn. Men kanskje ikke så stilig på byen, men det er ihvertfall et hverdagstips:

https://nostebarn.no/voksen-ull/ullbukse/voksen-ribbestrikket-ullbukse

Anonymkode: 1a5c0...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bryr deg om at du fryser på lårene har du ikke drukket nok. 😅 Ta lang kåpe og pene støvletter.

Det ser bare rart ut med småsko midtvinters med mindre du er på julebord eller skal feire nyttår på et og samme sted. Ullongser eller boblebukse utenpå penklær er forbeholdt barn på vei til juletrefest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullmamelukk! Det er ikke særlig sexy, men utrolig varmt og godt.

Anonymkode: d3764...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha på meg to truser når jeg går i kjole/skjørt og strømpebukse om vinteren. Er mer redd for urinveisinfeksjon enn kalde lår ;) Eller gjør som AB over, ulmamelukk. Det viktigste er å beskytte området mellom beina, selve beina tåler å fryse litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang vinterjakke så klart, men mitt beste triks er noe skikkelig usexy :) Jeg bruker ullbokser fra pierre robert og leggvarmere av ull, en type som er så lange at du kan dra dem helt opp på lårene, disse kan man fint krølle sammen i veska når man har kommet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...