stardust75 Skrevet 21. januar 2019 #101 Skrevet 21. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Generell observasjon over venner og bekjentes vagina? Penisshaming er det hovedsakelig en del menn selv som står for, i de mange penistrådene. Anonymkode: 78dee...884 Alle er anonyme så det er størst sannsynelighet det er kvinner da 90 prosent av brukerne her er kvinner
Thyra Skrevet 22. januar 2019 #102 Skrevet 22. januar 2019 Idiotisk spørsmål. Selvsagt kan underlivet forandre seg etter fødsel. Men dette er veldig individuelt. Hvorfor det er relevant om det er en alenemor, skjønner jeg ikke. 1
Thyra Skrevet 22. januar 2019 #103 Skrevet 22. januar 2019 8 timer siden, stardust75 skrev: Alle er anonyme så det er størst sannsynelighet det er kvinner da 90 prosent av brukerne her er kvinner Det er en kjent sak at menn (generelt) er mer opptatt av penisstørrelse enn kvinner. 3
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #104 Skrevet 22. januar 2019 9 timer siden, stardust75 skrev: Ja sant og ingen penis shaming her hellet sant? Nei det registrerer du vell ikke? Er vell mye mer av det enn omvendt Det er hovedsakelig menn som gnåler om tissefanter her inne. Oppførselen din i denne tråden rettferdiggjør ikke noe som helst. 3
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #105 Skrevet 22. januar 2019 9 timer siden, stardust75 skrev: Alle er anonyme så det er størst sannsynelighet det er kvinner da 90 prosent av brukerne her er kvinner Menn er opptatt av både peniser og det kvinnelige kjønnsorgan. I denne tråden kommmer er mannlige brukere som har som agenda å trykke ned kvinner. Du er en av dem. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #106 Skrevet 22. januar 2019 På 19.01.2019 den 20.39, AnonymBruker skrev: Er alenemødre slappere enn andre der nede? De har jo trossalt presset ut et barn gjennom det hullet. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 8f08c...0ee Klart de er, etter 3 fødsler er de så slapp i understellet at det er på høy tid med understells behandling for at ikke livmoren skal henge i knehøyde. Anonymkode: 33747...47a
herzeleid Skrevet 22. januar 2019 #107 Skrevet 22. januar 2019 21 minutter siden, Thyra skrev: Idiotisk spørsmål. Selvsagt kan underlivet forandre seg etter fødsel. Men dette er veldig individuelt. Hvorfor det er relevant om det er en alenemor, skjønner jeg ikke. Alenemor er kanskje relevant fordi det er disse som er aktuelle for trådstarter, i motsetning til de i par som tross alt er opptatt? 1
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #108 Skrevet 22. januar 2019 1 minutt siden, herzeleid skrev: Alenemor er kanskje relevant fordi det er disse som er aktuelle for trådstarter, i motsetning til de i par som tross alt er opptatt? Dette handler om å henge ut alenemødre og menn henger seg på som flua på kuskiten.. 3
herzeleid Skrevet 22. januar 2019 #109 Skrevet 22. januar 2019 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Dette handler om å henge ut alenemødre og menn henger seg på som flua på kuskiten.. Kanskje, eller kanskje det var en dårlig formulering fra trådstarters side. Tankelesere er vi nok ikke.
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #110 Skrevet 22. januar 2019 Akkurat nå, herzeleid skrev: Kanskje, eller kanskje det var en dårlig formulering fra trådstarters side. Tankelesere er vi nok ikke. Du er deltaker i denne tråden selv..
Thyra Skrevet 22. januar 2019 #111 Skrevet 22. januar 2019 6 minutter siden, herzeleid skrev: Alenemor er kanskje relevant fordi det er disse som er aktuelle for trådstarter, i motsetning til de i par som tross alt er opptatt? Da synes jeg heller ts skal bekymre seg over om han takler det som følger med å være sammen med en som har barn fra før. Om han takler at hun setter barnet høyere enn han, må pripritere barnet over han, og om han er i stand til å få et godt forhold til barnet. Ikke over at hun kan ha "vid" vagina. Ærlig talt. 2
Thyra Skrevet 22. januar 2019 #112 Skrevet 22. januar 2019 1 minutt siden, herzeleid skrev: Kanskje, eller kanskje det var en dårlig formulering fra trådstarters side. Tankelesere er vi nok ikke. Når man skal finne seg en livspartner, bør ikke størrelsen på kjønnsorganet være det viktigste kriteriet. Hvis ts ikke takler en vagina som har blitt "vid" etter fødsel, bør han ihvertfall ikke få barn selv. Eller skal han dumpe moren til barnet sitt fordi kropoen hennes har blitt påvirket av å ha båret fram og født hans barn? 1
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #113 Skrevet 22. januar 2019 Er penisen til enslige fedre slappere og styggere enn normalt? Eller gjelder dette bare KG-menn? 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #114 Skrevet 22. januar 2019 På 19.1.2019 den 21.14, stardust75 skrev: Will Your Vagina Be More 'Stretched Out' After Pregnancy? Your vagina stretches during birth in order to be able to let the baby pass through the birth canal. Pelvic floor muscles involved during birth can stretch by over three times their normal amount. That's a lot of stretching!. The vagina can get "looser" after having a baby as a result of the pelvic floor muscles that surround and control the vagina getting stretched out.' fakta sårer, men fakta er fakta LES ditt eget argument her.. Det er snakk om en muskel. Og hva gjør man med muskler? Man trener de opp igjen. Dette gjøres med enkel bekkenbunnstrening som alle nybakte mødre blir instruert i. Jeg synes synd på menn som deg, som tror du vet mer og kvinnens kropp enn kvinnen selv. Og så viser det seg at det kun er uvitenhet og fordommer. Anonymkode: f256b...835 5
Kj27 Skrevet 22. januar 2019 #115 Skrevet 22. januar 2019 På 19.1.2019 den 20.51, stardust75 skrev: er fakta at kvinnere blir løsere og videre der nede etter de har fødet barn, uansett hvor mye hønene på KG ikke liker sannheten. Hvor vid og løsere de blir der nede er genetisk betinget. Jeg ligger med en alenemor nå as we speak. hun har to tenåringer. Største fitta jeg har vært borti, men hun er en bra dame fordi Bra at hun er en bra dame selv om fitta er stor da, tross alt! 1
herzeleid Skrevet 22. januar 2019 #116 Skrevet 22. januar 2019 15 minutter siden, Thyra skrev: Når man skal finne seg en livspartner, bør ikke størrelsen på kjønnsorganet være det viktigste kriteriet. Hvis ts ikke takler en vagina som har blitt "vid" etter fødsel, bør han ihvertfall ikke få barn selv. Eller skal han dumpe moren til barnet sitt fordi kropoen hennes har blitt påvirket av å ha båret fram og født hans barn? Å lure på om noe er tilfelle medfører ikke nødvendigvis at det er det viktigste kriteriet eller at en ikke takler det.
Chablis Skrevet 22. januar 2019 #117 Skrevet 22. januar 2019 På 19.1.2019 den 21.54, stardust75 skrev: sa ikke det skjedde med ALLE kvinner, det skjer derimot de fleste, så oddsene er dessverre ikke i deres favør, for noen trekker deg seg nesten helt tilbake. men en ting er sikkert fitta blir aldri den samme igjen Nei, dette skjer ikke med de fleste. Forresten, jeg skal gi deg en liten mindfuck, jeg har tatt keisersnitt og har aldri hatt en baby gjennom min vagina. Allikevel måtte jeg også gjøre bekkenbunnstrening. Dette fordi graviditet går utover bekkenbunnen, og ikke nødvendigvis selve den vaginale fødsel. At du ligger med en kvinne du oppfatter som "vid", 20 år gamle illustrasjoner eller generelle uttalelser fra Coca-Cola-forskere/leger (forskere/leger som legger ut så mye de kan i håp om klikk og i håp om at "noe" blir lagt merke til) kan ikke legges til grunn som fakta. Det som derimot kan legges til grunn som fakta er de mange kvinner som har uttalt seg her, kvinner som kjenner sin egen kropp og vagina, kvinner som lever med nevnte vagina døgnet rundt. Jeg finner det påfallende at du tar ukjent tekst fra Internett som fakta, og avfeier alle personlige erfaringer som blir lagt frem her. Det viser meg at du hverken har respekt for eller kunnskap om kvinnens kropp, for dersom du hadde det så hadde du også visst at det er kvinnen selv som sitter med fasit. Og nå vil du nok si at "kvinner ikke vil innrømme løs vagina" og det er bare tull, som anonym på dette forumet avslører folk det utroligste og dersom du hadde hatt rett så hadde du fått flere tilbakemeldinger på det. Gutter som deg (for mannfolk fremstår du ikke som) er samme fjott som vil dama skal ta keisersnitt for å "redde musa" og som ber legen sy et ekstra sting eller fødsel. 🙄 6
frk.Helene Hare Skrevet 22. januar 2019 #118 Skrevet 22. januar 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart de er, etter 3 fødsler er de så slapp i understellet at det er på høy tid med understells behandling for at ikke livmoren skal henge i knehøyde. Anonymkode: 33747...47a Dette er helt riktig. Jeg pleier å bruke fitta mi som handlenett. Den er så løs at jeg bare stapper alle greiene oppi der når jeg har vært på butikken. Funker gull når jeg skal ut og reise - da har man jo en hel ekstra carry on... Lite spørsmål til TS; Er alenemoren den samme som hun hushjelpen som suger på kommando? 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #119 Skrevet 22. januar 2019 På 19.1.2019 den 20.39, AnonymBruker skrev: Er alenemødre slappere enn andre der nede? De har jo trossalt presset ut et barn gjennom det hullet. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 8f08c...0ee Du virker ganske uerfaren, så skal prøve å gi deg et svar. Har selv født 4 barn. Er ikke "løs" der nede, det vil si at alt fungerer optimalt og sexlivet er bedre enn aldri før. Er jeg litt videre enn før jeg fikk barn? Vanskelig å si, i så fall er det marginale forskjeller. Kan nevne at jeg har gjort mitt for å trene opp de aktuelle musklene. Tror ikke du skal tenke så mye på dette når faktum er at alle kvinner er forskjellige, noen er trangere enn andre, om de har født barn eller ikke. Det blir som for oss kvinner, vi vet aldri hvilken penisstørrelse en evt partner har før man ender opp til sengs, og oftest har det heller ikke noe å si. Anonymkode: 2c6e5...71f 2
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #120 Skrevet 22. januar 2019 Denne tråden vitner om at enkelte hannkjønn er «løsere mellom ørene» enn andre menn. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå