Gå til innhold

Sparer du på strømmen nå som den er så dyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som snakker om at dere må spare inn her nå, fordi strømregninga nærmer seg 800 kr å sånn.. åssen fader får dere det til a???? Altså, jeg har aldri vært noe sløser av strøm, og allikevel ligger jeg aldri under et par tusen kroner på vinteren. Bare nettleia er jo på flere hundre kroner..

Anonymkode: 5ba5e...b13

Det lurer jeg også på.. Bare nettleia vår er på 700-800 kr.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleide å ha en strømregning på ca 500 i mnd. men etter de nye målerene ble installert har regningen nesten tredoblet seg.

Anonymkode: 21137...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

150 i måneden, skrur du av hivedsikringen utenom de to gangene i måneden du dusjer å vasker klær da eller? Bor du på 10 kvm? Har du i det hele tatt varme?

Anonymkode: 5ba5e...b13

Vedkommende har i tillegg sikkert varmrvann og sentralfyring inkludert i fellesutgiftene😂

Anonymkode: 0b019...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår av all varme om natten og når jeg er ute av leiligheten. Om kvelden sitter jeg med varmeflaske i fanget, da hoder jeg meg god og varm. Men har på et par ovner i tillegg da.

Anonymkode: 21137...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleide å ha en strømregning på ca 500 i mnd. men etter de nye målerene ble installert har regningen nesten tredoblet seg.

Anonymkode: 21137...b46

Da var det vel noe galt med den gamle. Mange underrapporterte da de var utslitt.

Anonymkode: 0b019...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har 2 varmepumper som går hele tida og jeg liker komforten av å ja det godt og varmt, er som med bensin/diesel, man må ha det samme hva det koster ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende har i tillegg sikkert varmrvann og sentralfyring inkludert i fellesutgiftene😂

Anonymkode: 0b019...d39

Må det minst være 😂 men blir jo feil at de som har det inkludert skal svare da, "nei, jeg har null i strømregning jeg" 🤪

Tror også veldig mange av de som svarer jeg må bo i veldig liten leilighet, være en person, ha det veldig kaldt, og trekke vekk nettleia når de svarer her. 😂 hadde vært bedre om folk svarte litt mer grundig, samt tok med nettleie :) 

Anonymkode: 5ba5e...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 11.52, AnonymBruker skrev:

Må det minst være 😂 men blir jo feil at de som har det inkludert skal svare da, "nei, jeg har null i strømregning jeg" 🤪

Tror også veldig mange av de som svarer jeg må bo i veldig liten leilighet, være en person, ha det veldig kaldt, og trekke vekk nettleia når de svarer her. 😂 hadde vært bedre om folk svarte litt mer grundig, samt tok med nettleie :) 

Anonymkode: 5ba5e...b13

Det vil avhenge veldig om man bor i hus, hvor mange personer som bor der og kvm. Jeg bor i en 60kvm blokkleilighet, sentralfyring og varmt vann inkludert i fellesleien. Selvfølgelig hjelper det på. I desember betalte jeg 520, det var inkludert nettleie. Jeg har en ganske trekkfull leilighet så iår har jeg gått i ullundertøy og ullsokker hele vinteren. Ull er virkelig helt undervurdert, merker stor forskjell uten ulltøyet. Brenner og mye kubbelys, utrolig hvor mye varme det gir. 

Anonymkode: 963b0...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...