Gå til innhold

Wiley - IVF på andre året


Wiley

Anbefalte innlegg

Gjest Fnugg

Superlykke til med neste forsøk ❤️ 

Begynner å lure på om jeg må angre på valget av Fertilitetsklinikken siden det ikke virker som om noen her inne vurderer dem :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Fnugg said:

Superlykke til med neste forsøk ❤️ 

Begynner å lure på om jeg må angre på valget av Fertilitetsklinikken siden det ikke virker som om noen her inne vurderer dem :P 

 

Nei ikke tenk på det, han gynekologen min som jeg er så glad i var hundre prosent tydelig på at alle klinikkene i Oslo er gode valg og det er ingen stor forskjell i medisinsk tilbud, men man må bare finne det stedet man har god magefølelse for. Så hvis du er fornøyd er det absolutt det viktigste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, lykke til @Wiley 🤞🤞🤞💗! Jeg heier så masse på deg! En fin blastocyst kan fort bli veldig bra. Rar dag å få mensen på, det var en tøff novemberdag i høst da jeg hadde termindatoen for min MA. Det er mye vi skal gjennom, men forhåpentligvis blir det verdt det til slutt. Masse masse masse gode tanker og lykke for forsøket! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Waldfee said:

Ååå, lykke til @Wiley 🤞🤞🤞💗! Jeg heier så masse på deg! En fin blastocyst kan fort bli veldig bra. Rar dag å få mensen på, det var en tøff novemberdag i høst da jeg hadde termindatoen for min MA. Det er mye vi skal gjennom, men forhåpentligvis blir det verdt det til slutt. Masse masse masse gode tanker og lykke for forsøket! 

Ja dagen har vært litt merkelig, mens smertene er jo ikke så annerledes SA så det ble litt tanker. Hadde også termindato i november, men da var jeg heldigvis på ferie og klarte å distrahere meg selv. 

Men men, man er da i gang med noe i alle fall, det føltes i alle fall greit. 

Nå må det bli vår tur snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll på mandag, men har vært så dårlig og distrahert av bronkitt at jeg ikke har tenkt noe særlig på det. Dette forsøket føles litt som noe jeg bare må gjennom før jeg kan gå privat, vet ikke helt om det er positivt eller negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å @Wiley, jeg ønsker sånn at det skal gå veien for deg nå! Kanskje dette forsøket, midt oppi bronkitt, er det som funker! Satser på det 🤞🤞🤞💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Waldfee said:

Å @Wiley, jeg ønsker sånn at det skal gå veien for deg nå! Kanskje dette forsøket, midt oppi bronkitt, er det som funker! Satser på det 🤞🤞🤞💗

Takk snille! Anbefaler egentlig ikke oppkjøring til forsøk med to uker bronkitt men om det er det som skal til får man vel bare svelge det også! Men men, kontroll på mandag, så får vi se når det blir innsett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Wiley skrev:

Takk snille! Anbefaler egentlig ikke oppkjøring til forsøk med to uker bronkitt men om det er det som skal til får man vel bare svelge det også! Men men, kontroll på mandag, så får vi se når det blir innsett. 

🤞🤞🤞👍👍💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2019 den 8.56, Wiley skrev:

Da var jeg i gang igjen. Mensen kom selvsagt et par dager forsinket, men nå har jeg vel vært gjennom dette såpass mange ganger at jeg ikke stresser med det lenger. Det er jo kroppen som bestemmer uansett. 

Men, mensen kom altså akkurat på dagen ett år siden jeg mistet. Litt merkelig dag i dag, det må jeg innrømme. Vet ikke om jeg noensinne kommer til å glemme det helt, men alt blir vel også forsterket av at det ikke har skjedd en verdens ting siden da. Nå håper jeg snart vi er ferdige med denne prosessen, selv om jeg er litt skeptisk til akkurat dette fryseforsøket. 6-dagers høres jo lovende ut men jeg synes de var så negative rundt hele forsøket på Riksen at jeg ikke har noe særlig forhåpninger. Uansett, dette blir siste runde på riksen. Det blir privat neste gang. 

Lykke til @Wiley!! Håper på at dette er forsøket absolutt ALT klaffer for deg!! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ysera said:

Lykke til @Wiley!! Håper på at dette er forsøket absolutt ALT klaffer for deg!! :klem:

Tusen takk! En eller annen gang må det vel klaffe så krysser fingrene for at det er min tur nå. Masse lykke til selv, jeg følger med:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wiley skrev:

Tusen takk! En eller annen gang må det vel klaffe så krysser fingrene for at det er min tur nå. Masse lykke til selv, jeg følger med:) 

Ja, det er det eg fortel meg sjølv heile tida 💜 2019 ER vårt år!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det innsett på neste mandag på meg. Kjenner at jeg har det mye bedre når jeg ikke er inni et forsøk, har egentlig ikke så lyst til å drive med dette akkurat nå. Kjenner jo at alle de gamle følelsene kommer tilbake og man har lyst til å Google alt og alle tankene dras mot resultatet. Er egentlig bare klar for å være ferdig med dette forsøket også, gleder meg ikke til uken mellom innsett og test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnugg
3 timer siden, Wiley skrev:

Da blir det innsett på neste mandag på meg. Kjenner at jeg har det mye bedre når jeg ikke er inni et forsøk, har egentlig ikke så lyst til å drive med dette akkurat nå. Kjenner jo at alle de gamle følelsene kommer tilbake og man har lyst til å Google alt og alle tankene dras mot resultatet. Er egentlig bare klar for å være ferdig med dette forsøket også, gleder meg ikke til uken mellom innsett og test. 

Livet er utrolig mye mer stilig uten forsøksmodus! 

Men jeg har bestemt at DETTE forsøket skal funke som gull for deg 🙏 Håper pesten din har gitt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Fnugg said:

Livet er utrolig mye mer stilig uten forsøksmodus! 

Men jeg har bestemt at DETTE forsøket skal funke som gull for deg 🙏 Håper pesten din har gitt seg!

Det er jo det. Alt er liksom litt mer rosenrødt!

Pesten drar stolen bak seg på vei ut døra akkurat som i Pitch Perfect, skjønner at slaget er tapt men vil bare vise seg litt på vei ut. 🙄 

Jeg håper du har direktelinje til øvre kosmiske instanser slik at dette nå ikke bare er bestemt men vedtatt 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wiley skrev:

Da blir det innsett på neste mandag på meg. Kjenner at jeg har det mye bedre når jeg ikke er inni et forsøk, har egentlig ikke så lyst til å drive med dette akkurat nå. Kjenner jo at alle de gamle følelsene kommer tilbake og man har lyst til å Google alt og alle tankene dras mot resultatet. Er egentlig bare klar for å være ferdig med dette forsøket også, gleder meg ikke til uken mellom innsett og test. 

Åååh!! Blir skikkelig spennende detta!! Nesten litt for mykje av det gode. 😉 Men eg gir mi stemme for at dette forsøket ditt berre MÅ klaffa!! 😊 stor og god klem frå meg!! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ysera said:

Åååh!! Blir skikkelig spennende detta!! Nesten litt for mykje av det gode. 😉 Men eg gir mi stemme for at dette forsøket ditt berre MÅ klaffa!! 😊 stor og god klem frå meg!! :klem:

Jaaa altfor spennende, skulle ønske det ikke var spennende i det hele tatt egentlig. Takk for fine ord!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, jeg kjenner også veldig på det der med at man gruer seg til man må på’n igjen med forsøk - det er sånn å nei må jeg inn i det der igjen, nei! Men så er jeg enig, denne gangen skal det klaffe for deg! Og det er jo derfor vi fortsetter å holde ut. Heia heia, må neste mandag bli lykkedagen🤞💗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Waldfee said:

Å, jeg kjenner også veldig på det der med at man gruer seg til man må på’n igjen med forsøk - det er sånn å nei må jeg inn i det der igjen, nei! Men så er jeg enig, denne gangen skal det klaffe for deg! Og det er jo derfor vi fortsetter å holde ut. Heia heia, må neste mandag bli lykkedagen🤞💗

Det er liksom sånn at plutselig så mister man evnen til å være rasjonell, og alle gamle vante negative tanker kommer løpende tilbake. Jeg skulle jo prøve å gi litt faen denne gangen, men det ser ikke så sannsynlig ut akkurat nå 🙄

Men, man håper jo alikevel at denne er gangen man plutselig har flaks. 🤞🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også dette er gangen det virkelig klaffer!! Er så krevende å utsette for hormonkurene igjen og igjen, sender deg masse klemmer :klem1: Ikke «mer» enn en uke igjen med første del av forsøket :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, prøverpåny said:

Håper også dette er gangen det virkelig klaffer!! Er så krevende å utsette for hormonkurene igjen og igjen, sender deg masse klemmer :klem1: Ikke «mer» enn en uke igjen med første del av forsøket :) 

Tusen takk! Tiden går heldigvis fort akkurat nå med mye på gang på jobb, men er veldig klar for å bare bli ferdig med de neste to ukene 😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...